Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/29/24 ve všech sekcích

  1. 60006 divné číslo ... ale stihl jsem ho vyfotit ... v pátek STK ... v úterý když se zadaří tak chip na 100 kw ... snad to nebude hřebíček do rakve ... ale věřím, že u Diesel Power vědí co dělají ...
    1 bod
  2. já taky dorazím po dlouhé době ... a už se 100 kw ... 🤩
    1 bod
  3. Jestli se nepletu tak jsou dvě verze, na malé madlo před FL (5E5827023F) a velké madlo po FL (5E5827025F).
    1 bod
  4. Myslíš, že jsou zakouslé třmeny (strmene)? To asi ne. Já bych řekl, že máš v tomto počasí (vlhko, sůl...) "přirezlé" destičky ke kotouči.
    1 bod
  5. Ahoj. Mám Octaviu III radu, 2,0 benzín, 169 kW. 2018 Začal mi pretrvávať jeden problém. A síce pri státí, alebo pri zaradení neutrálu, sa začne motor triasť, chvieť, a po pár sekundách zhasne a zdochne. Na palubovke vypíše že naštartujte motor ručne. Motor potom naštartuje, ale keď sa nepohnem tak znovu začnú otáčky kolísať až znovu zhasne. Na diagnostike ukázalo že chybné čídlo vačkového a kľukového hriadeľa. Vymenili sme všetky tri. Asi jeden deň to bolo c poriadku a potom to všetko začalo znovu. Neviete poradiť čo by to mohlo byť?
    1 bod
  6. @skdh ano AAW podporuje od verze 3.0 i Carplay, chce to vyzkoušet. Má to na jejich stránkách postup. Ten je jiný než s Androidem. Dnes má vyjít 3.3 a má být vyřešeno víc věcí s carpaly. Dokonce hodně jich používá funkci AA přes carplay že dostanou roztažený obraz na displeji co AA neumí.
    1 bod
  7. Cestování po STK je zbytečnost. Co STK jiný názor? Všichni víme jak výklady legislativy občas na konci "potravního řetězce" v praxi vypadají. Napiš konkrétní dotaz na MD a jedině tam dostaneš směroplatný vyjádření a ne vachrlatý názor šmudly z STK.
    1 bod
  8. Mým záměrem tady nebylo šířit "plácání" a spekulace. Pokud to tak vypadá, za to se omlouvám. Spíš jsem chtěl popsat svoji osobní zkušenost při pokusu o řádný zápis kol s lehce odlišným ET. Podle informací na: Ministerstvo dopravy ČR - Schvalování vozidel (mdcr.cz) jsem vyřídil vše potřebné a vydal se na STK. Když ale přímo odpovědný technik státem pověřeného "orgánu" řekne, že to není třeba, co si má pak člověk myslet. Je pravda, že informace o zahrnutí této tolerance v legislativě je na internetu nedohledatelná. Nemělo by podle mě být nutné, ověřovat si takovou věc u nejvyšší instance, ale bohužel asi jiná možnost není. Je i v mém zájmu, zjistit, jak to skutečně je a pokusím se vyžádat nějaké oficiálnější vyjádření. Jako nejrychlejší řešení zkusím v nebližší době zajet na další stanici STK a zjistit, jak se k tomu postaví tam.
    1 bod
  9. To bych nebyl já, abych stejně jako ve svém Rapidu neupravil tlačítka stahování oken i u Fabia II. Opět nákup na Alíku https://a.aliexpress.com/_EwQKoq5 1K4959857B a 5J0959855 Bohužel jak je to prioritně pro VW, tak podsvětlení je červené. I když s pájkou to umím a v OCT I jsem celé podsvětlení dělal, u těchto malých diod jsem využil služeb Miroslava Roušala z Hrádku u Rokycan https://www.facebook.com/groups/194250518495740/?ref=share. Do týdne byla tlačítka zpět, upravená na zelenou Škoda. TLAČÍTKA NA DVEŘÍCH SPOLUJEZDCŮ. Vytrhnout kryt madla přitahovače, delším tenkým šroubovákem zatlačit šikmo nahoru u přední strany misky tlačítka, misku tlačítka vytáhnout za přední část nahoru. Činani kopírují bohužel nepřesně a tlačítko nedrží v misce pevně. Na vině jsou na šířku tenčí západky na bocích, než má originál. Délka a poloha souhlasí, jen ta menší šířka způsobuje, že v bočnici misky sedí západky jen za velice malou plochu. Tlačítko se pak při silnějším zatlačení při otevírání okna posune předkem dolů a zablokuje se v sepnuté poloze. Nutno tedy vymezit tlačítko v misce pomocí proužku ze kreslící čtvrtky složeného na rozměry cca 14,5x9,3x2,2mm. Tlačítko zacvaknout do misky a vložku nacpat do mezery u předního čela. Přidal jsem ještě jednu vrstvu papíru vzadu. TLAČÍTKA ŘIDIČE Vytrhnout kryt madla přitahovače, posunout misku tlačítek dozadu a pak za přední část vyklonit nahoru a vyjmout. Vymezení vůle je podobné, i když tady se mi zdálo, že to není tak hrozné a tlačítka nezajíždějí dolů. Jsem tak trochu precizní kutil, takže i tady jsem radši tlačítka v misce pro jistotu vymezil pomocí papírových vložek rozměrů vpředu cca 29,8x13x1,5mm a vzadu cca 29x13x2mm Obě strany najednou. Takto tlačítka vypadají po instalaci do misek. Před a po: Podsvětlení svítí trochu slaběji, než originál, ale piktogram okna vidět stále je. Blbě se přesná síla světla fotí, aby byl vidět nějaký rozdíl.
    1 bod
  10. Opakuji se - žádná tolerance v platné legislativě není a údaje se berou z registru silničních vozidel, kde by mělo být to stejné, co je ve velkém techničáku. Pokud to tam takto Ford uvádí, OK. Zatím tady jenom spekulujete a nejte schopni to doložit.
    1 bod
  11. Sice v Kamiqu,ale trochu nové inspirace pro interiér.Doplnění osvětlení odkládacích kapes v zadních dveřích a doplnění magnetické lampičky do kufru.
    1 bod
  12. Travel Assist je super vec, ja tom mám zapnuté prakticky takmer stále, nakoľko so Superbom jazdím väčšinou mimo mesta. A nie preto je to dobré, že by som nevedel udržať auto v jazdnom pruhu, ale na diaľnici aj na okreskách (ak nie sú moc ostré) to pekne drží auto v jazdnom pruhu, pri dlhých cestách je to to veľmi pohodlné v spojení s adaptívnym tempomatom. Jednoducho je veľký rozdiel, či sa musím na X hodinovej ceste v kuse sústrediť na 110 %, alebo či auto ide vlastne samo a ja iba sledujem to, čo sa deje okolo auta. Človeka taká cesta potom menej unavuje a pri dlhých presunoch tento systém fakt pomáha. Mne osobne z toho chýba už iba funkcia automatického predbiehania na diaľnici, alebo aspoň nejaké to upozornenie, že napr. do 2 sekúnd dôjde k ubratiu plynu/brzdeniu (podľa režimu ACC) pri dobiehaní pomalšieho vozidla, aby jazda bola maximálne plynulá. Ďalšia vec je potom bezpečnosť ktorú pridáva tento systém. Ak by človek na nejakej diaľnici aj zadriemal, auto stále ide rovno v strede jazdného pruhu (žiaden ping-pong od čiary k čiare) a udržuje aj vzdialenosť, takže teoreticky by sa nič nemalo stať až kým nezapíska niektorý alarm (držanie volantu, alebo "kávová prestávka"). Nakoľko ja som počas svojho pôsobenia za volantom dostal mikrospánok už 2x (našťastie vždy bez následkov) a svokor kvôli mikrospánku už minimálne raz rozbil aj (nové) auto, lebo bol taký "múdry", že si vypol udržovanie v jazdných pruhoch, veď nech mu to nezasahuje do šoférovania, tak dobre viem, že aký užitočný vie byť takýto systém.
    1 bod
  13. Je to sice k první generaci 2.0 TDI CR, ale pro vysvětlení pojmů je to snad dostačující: Regenerační proces Aby nedocházelo k zanášení filtru pevných částic částečkami sazí a nenarušila se tak jeho správná funkce, je nutné jej pravidelně regenerovat. Regenerační proces spočívá ve spalování (oxidaci) částeček sazí nashromážděných ve filtru pevných částic. Regenerační proces filtru pevných částic probíhá v několika úrovních: - pasivní regenerace - ohřívací fáze - aktivní regenerace - regenerační jízda řidiče - servisní regenerace Pasivní regenerace Během pasivní regenerace jsou částečky sazí trvale spalovány bez zásahu řídicí jednotky motoru. Tento proces se děje převážně při vysokém zatížení motoru při teplotách výfukových plynů v rozmezí350 °C až 500 °C. Částečky sazí se při tomto procesu mění reakcí s oxidem dusičitým na oxid uhličitý. Ohřívací fáze Aby se oxidační katalyzátor a filtr pevných částic co nejrychleji ohřály na provozní teplotu, provede řídicí jednotka motoru po hlavním vstřiku ještě vstřik sekundární. Palivo vstříknuté při sekundárním vstřiku zvyšuje teplotu spalování ve spalovacím prostoru. Vzniklé teplo je odváděno do výfukových plynů a proudí výfukovým traktem do oxidačního katalyzátoru a dále do filtru pevných částic kde je ohřívá. Ohřívací fáze končí, jakmile je po určitou dobu dosaženo provozní teploty oxidačního katalyzátoru a filtru pevných částic. Aktivní regenerace Při vysokém podílu různých provozních režimů (např. časté studené starty) jsou teploty výfukových plynů pro pasivní regeneraci příliš nízké. Částečky sazí nelze tedy pasivní regenerací odbourávat a proto dochází k jejich hromadění ve filtru pevných částic. Jakmile je dosaženo určitého stupně naplnění filtru částečkami sazí, spustí řídicí jednotka motoru aktivní regeneraci. Částečky sazí jsou pak při teplotách výfukových plynů v rozmezí 550 °C až 650 °C spalovány na oxid uhličitý. Funkce aktivní regenerace Naplnění filtru pevných částic sazemi se vyhodnocuje pomocí dvou naprogramovaných modelů plnění, uložených v datovém poli řídicí jednotky motoru. První model plnění sazemi se určuje z jízdního režimu uživatele a ze signálů snímačů teploty výfukových plynů a lambda sondy. Druhý model plnění sazemi je založen na principu aerodynamického odporu proudění ve filtru pevných částic. Vyhodnocuje se ze signálů snímače 1 tlaku výfukových plynů G450, snímačů teploty výfukových plynů a snímače množství nasávaného vzduchu G70. Regenerační jízda řidiče Při provozu vozidla na extrémně krátkých trasách se nedosáhne dostatečně vysoké teploty pro regeneraci filtru pevných částic. Dosáhne-li stav naplnění filtru pevných částic určité mezní hodnoty, je tato skutečnost signalizována rozsvícením kontrolky filtru pevných částic v panelu přístrojů. Řidič je tímto signálem vyzván k provedení regenerační jízdy. Vozidlo v takovém případě musí jet po krátkou dobu zvýšenou rychlostí v určitém rozsahu otáček, aby se dosáhlo dostatečně vysoké teploty výfukových plynů a konstatních provozních podmínek potřebných pro úspěšnou regeneraci. Servisní regenerace Pokud regenerační jízda řidiče neproběhla úspěšně a stav naplnění filtru pevných částic sazemi dosáhl nejvyšší možné procentuální hodnoty, rozsvítí se kromě kontrolky filtru pevných částic ještě kontrolka žhavení. Na displeji panelů přístrojů se objeví text „Porucha motoru servis“. Řidič je tak vyzván k vyhledání nejbližšího servisu. Aby se předešlo poškození filtru pevných částic, je v tomto případě řídicí jednotkou motoru zablokována aktivní regenerace filtru pevných částic. Servisní regeneraci filtru pevných částic lze provádět pouze v servisu diagnostickým přístrojem VAS 505x. „Kilometrová regenerace“ „Kilometrová regenerace“ je regenerace filtru pevných částic závisející na ujeté vzdálenosti. Řídicí jednotka motoru zahájí automaticky nezávisle na stavu naplnění filtru pevných částic aktivní regeneraci, pokud nebyla během ujetí posledních 750-1000 km provedena žádná úspěšná nebo vůbec žádná regenerace. „Kilometrová regenerace“ slouží jako preventivní doplňkové opatření pro udržení nízkého stavu naplnění filtru pevných částic sazemi.
    1 bod
  14. Pandoro - stěžuj si u administrátorů fora. Napřed ale začni dodržovat pravidla fora. Tvé příspěvky jsou mimo téma, tudíž jsem je odstranil. Příště dostaneš rovnou Varování.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...