Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/27/24 ve všech sekcích

  1. Nový ceník - cena od 629.900,-. RS bude v druhé polovině roku.
    2 body
  2. Sice pozdě, ale přidám pár fotek... Diky moc Vam vsem za skvely sraz. Zvláštní poděkování pro @mičurin a @VeteranChild za nadherne ceske lahudky a nejen... Velke diky, kluci!
    2 body
  3. Tak kdyby někdo hledal to stejné. Klapka uvnitř turba, ovládaná regulací, byla úplně uvolněná a nedovírala. Tudíž to jde opravit.
    1 bod
  4. Tento mám ja. https://a.aliexpress.com/_EwrVXpn
    1 bod
  5. Tady jsou dílenské příručky pro SIII. Superb III - Dílenská příručka.zip
    1 bod
  6. Taky všem díky za včerejší sraz. 🙂 Před náhlou změnou počasí se mi ještě podařilo zachytit promíchané parkoviště. Tohle se spustilo prakticky hned po vstupu do Jizby. 😲
    1 bod
  7. Zapojit nabíječku je určitě správně ale já většinou nemám kde nabíjet a tak pustím na chvíli motor se zapnutým výhřevem sedačky. (což donutí auto dobíjet) taky jsem si odkodoval všechny světla v pozici 0 a s vypnutým ventilátorem je odběr auta cca 80w (jednotky, budíky atd.) takže to na baterku pár hodin vydrží
    1 bod
  8. Jak píše @oneb1t Upgrade je ok, dataset umí ODIS-E. Nabíječku doporučuji proto, že i když je akumulátor nový, tak se nabíjí tak max na 40 %, napětí s bídou 12,4 V. Vím, jak se umí umrtvit BMW při flashování ISTAP CAS3++. To také trvá jen asi 8 minut. Takže já dávám na nabíječku. Ale to je každého věc. Umrtvit svoje auto není takový problém jako když to ☠️ někomu jinému. 😜
    1 bod
  9. Dělá to i při zapnutém zapalování? Někde je zkrat, nebo velký odběr, zkus postupně odpojovat pojistky.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...