Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/17/24 ve všech sekcích

  1. TSI 140 kW je úplne iný motor ako 206 kW. Ten silnejší má iný kompresný pomer a hlavne nemá Budackov cyklus. Znížením výkonu prakticky nič nedocieliš.
    2 body
  2. Zkus napsat SZ členovi @wlado93. Dělal to samé pro Amundsen, tak by mohl vědět co a jak 😉
    1 bod
  3. Za mě Scala jasná volba, jednak ten větší kufr, ale hlavně raději chci největší hatchback než nejmenší SUV
    1 bod
  4. https://www.garaz.cz/clanek/novinky-skoda-superb-2024-laurin-a-klement-cena-vybava-21012381#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=autoweb.sznhp.box&source=hp&seq_no=1&utm_campaign=abtest241_shrnuti_llm_varC&utm_medium=z-boxiku&utm_source=www.seznam.cz
    1 bod
  5. Mám téměř na měsíc stejný auto, výbava style+ tedy i s předními senzory z továrny. Jednotka 5QA 919 294 B
    1 bod
  6. Tahle aplikace hlásí radary. Tedy aspoň nějaké. Dnes odzkoušeno.
    1 bod
  7. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/ky1GwaCQ#Rihd8yOihWFogpAp8LGCPw
    1 bod
  8. Řešil jsem taky tento problém. U mně když nešel tempomat nešla ani houkačka. Škodovka o tom ví - prý se to projevuje v chladných oblastech. Pokud je při startu nižší napětí, původní podvolantová řídící nenaběhla korektně a neumí se restartovat - bylo nutné zastavit vypnout motor, znovu nastartovat. Následovala výměna páček s podvolantovou řídící jednotkou za páčky a řídící jednotku z Octavie. Od té doby bez problémů. Teď je vše OK. Asi jich teď mění hodně - na řídící jednotku jsem čekal víc než týden.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...