Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 04/22/24 ve všech sekcích

  1. Tak jsem musel instalaci odložit kvůli opravě po tom, co mi soused udělal facelift zadku při couvání... Nicméně tento týden nainstalováno na počkání (asi 4h) zařízení Westfalia s kompletní elektroinstalací včetně kódování a typového listu. Opět upozorňuji, že podle ŠA na tuto motorizaci TZ dodatečně dodělat nelze, ale zatím vše funguje jak má - prozatím odzkoušeno s nosičem kol.
    1 bod
  2. Ahoj, tak mám tady resumé... Nakonec byl problém v uložení vačky, jedno je vydřené... Podařilo se mi sehnat celou hlavu za 1000,- Na autě teda vyměněno: olejové čerpadlo, hydroštely a ventilové víko s vačkama. Tlak oleje je na studeném motoru při volnoběhu přes pět barů, po zahřátí při dvou tísících otáčkách dva bary. Přesně jak je DP... Motor přede jako kotě nic neklepe a zase jede jak má... Díky všem za pomoc a rady...
    1 bod
  3. Obávám se, že je to přesně naopak.
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Šel bych do 1.4 TSI. Nemají ani filtr pevných částic a hlavně nemají ten dvouválcový režim. Měl jsem ji 5 let a super!
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...