Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/26/24 ve všech sekcích

  1. Já už příští týden vyzvedávám ... auto na prodejně.
    6 bodů
  2. V autorizaku do 1400€ Mimo autorizak okolo 900€
    1 bod
  3. Su to spojky treba vymenu....cenu neviem mal som to na zaruku
    1 bod
  4. @los pakos asi jsem už i zde psal, ale sedačky mě popostrčily k výměně vozu a to jsem měl dynamic, které měly být lepší. Nedal jsem 250 km v kuse a lezl z auta jak pacient před ortopedií 🙂 Jinak Rapid měl svoje mouchy, ale vzpomínám na něj v dobrém.
    1 bod
  5. Modlit se nemusíš. Stačí si tady přečíst pár stránek zpět a zjistíš, že v servisech to rozhodně nikdo neřeší a světe div se ... auta spokojeně jezdí dál.
    1 bod
  6. Ano, sedadla jsou jednou ze slabin tohoto modelu 😕. Hodnocení každého je dost subjektivní. Třeba @VeteranChild měl ve svém Rapidu dynamic sedačky a střídal jej s firemním Rapidem s obyč. sedadly. Nebo @miklisek jezdil dlouho s obyčejnými sedadly, pak jim dodělával nastavitelnou bederní opěrku a nakonec dával dynamic sedadla u nichž taky dodělával bederku. Doporučuji pročíst si toto vlákno o bederní opěrce. Pokud chceš alespoň nějaké vylepšení posezu a nechceš s tím mít moc práce, tak @Deawon to řešil takto - odkaz. Jestli jsi zručný a na autě rád vylepšuješ, pak můžeš zkusit dodělat tu nastavitelnou bederku dle návodu zde. Víc se asi z daných možností vydupat nedá. Já dodělával tu stavitelnou bederku a za mě jde o citelné zlepšení 🙂. Výměnu celých sedadel za jiná z odlišného modelu nevidím moc reálně, zatím tedy nevím i nikom, kdo by to úspěšně udělal. Nejspíše nebudou sedět kolejnice do podlahy, konektory, jiný dekor potahu atd...
    1 bod
  7. Dakujem ilmirec za radu, tlačidla som rozobral, tie kontaktne plochy som vyčistil technickým liehom, a už znova krásne všetko funguje. Ešte raz vďaka...
    1 bod
  8. Dnes výmena G13 za G12 EVO podľa tvojho návodu @Stanson. Díky za pomoc. 👍
    1 bod
  9. Popisi co jsem udelal ja, delal jsem to jen preventivne, nemel jsem zadne problemy a ani jsem nemel kapalinu osklivou (nechtel jsem G13). 1.vyndal jsem z nadrzky pytlik se silikatem 2. Koupil jsem 10l destelovane vody a 10l G12Evo hotova smes 3.u ohrateho motoru jsem odpojil vracecku do expanzni nadoby, prodlouzil ji do kyble jinou hadickou 4.nastartoval jsem a prolil expanzkou 10l destilky (expanzni nadrz stale pod vodou) Do kyble vytekala uz voda. 5.vracecka zpet do expanzky 6. Ohrati na 90° a VCDS odvzdusneni systemu 7.to stejne s novou chladici kapalinou, po 9l uz tekla do kyble opet krasne ruzova kapalina, 1l jsem si ponechal na doliti 8.opet vrececka do expanzky 9. Ohrati na 90° a opet VCDS odvzdusneni 10.doliti kapaliny Myslim ze se timto zpusobem minimalizuje moznost zavzdusneni systemu.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...