Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/28/24 ve všech sekcích

  1. Ano, boli sme, videli sme, nieco aj nafotili 😊 Viac foto: https://photos.app.goo.gl/MraQqrXueMQqyo5Y9
    5 bodů
  2. Díky za info,vyzkouším. Tak funkční.
    1 bod
  3. Dneska jsem viděl bílý S4 combi u jedné firmy, která kupuje vesměs všechna auta v bílé barvě a teda ta barva tomu nesedí. Dokonce jak jsem viděl jen zadní boční část, tak jsem chvíli přemýšlel co to je za auto. Předchozí generace v bílé vypadala líp.
    1 bod
  4. neviem ci ste ten clovek z FB co sa na to pytal a len ste to nepochopil, ono je to vlastne jedno lebo odpoved je rovnaka. TA na scale nedorobite, nie je to o tom nieco zaciarknut vo VCDS. na scale si dorobite tak maximalne TJA. Tak ci tak ani jedna ani druha vec nema nic spolocne s adaptive lane guidance, pokial je spravne nakodovany drzi auto vzdy v strede pruhu, ziadny pingpong.
    1 bod
  5. Jako fajn, samozřejmě ti přeji klid, ale já bych to, po své zkušenosti, řešil. On Murphy nespí a příjde to v červené hlášce a bez možnosti odjet, když to budeš nejméně potřebovat.
    1 bod
  6. Jsem jen kolemjdoucí, ale mám 147kW v Passatu Variant už 4. rokem a doléval jsem jednou ze začátku asi půl litru. Od té doby ani kapku. To samé s chladící kapalinou. Taky jen jednou asi 4 deci destilky a od tý doby drží. V předokolce na 17" mi to na dálky žere i pod 5/100. Motor běží hladce. Jezdím jen Vervu.
    1 bod
  7. Drazi! Dekuji Vam za sraz - bylo to suprovy 😃
    1 bod
  8. Náhodné setkání v Mladé Boleslavi, spojené s prohlídkou závodu, muzea a depozitáře
    1 bod
  9. Napeče se prach? Aha, takže úchylkoměr pro měření házivosti kotoučů je ve skutečnosti imaginární nástroj, který měří pouze napečený prach a nikoli skutečnou házivost kotoučů? To je dobrá zpráva. Mohu ho tedy zahodit a začít kotouče čistit, aby se na nich prach neusazoval, a nikdy více nebude nutné vyhazovat rok staré kotouče. Právě jsi započal servisní revoluci. Vždycky jsem si potají myslel, že jsem jen obětí lobby výrobců servisních nástrojů, ale ty jsi to teď potvrdil a konečně mi otevřel oči. Díky.
    1 bod
  10. Jako ze srandy jsem koukal a konfiguroval...... shrnu to: navíc bych měl větší baterku - to by se hodilo i s rychlejším nabíjením 🙂 modernější infotaitment - no snad to to vychytali a bude to špalat lepší světla asi - za mě matrixy jsou super, nevím co je lepší dcc+ asi budou top, mi se houpající supík líbí , ten komfort masažní sedadla by byly fajn, uložený parkovací manévr je taky fajn... No takže jakoby nic extra navíc, asi by stačila i 1,5tsi ale za 1,2mil 😞 upss...... a cena nového IV , my měli ceník 1,2mil v roce 2020 , dodáno za 1,0mil , nyní ceník 1,345 + panorama+barva = 1,4mil , po nějaké mini korekci to bude +- 1,35mil ? Výkup mého IV je aktuálně 0,65-0,75mil kč !!!!! takže doplatek 0,7mil Kč za nic moc navíc - né děkuji Navíc vzhledově se mi moje generace líbí více, takový dravější vzhled 🙂 takže budeme jezdit dokud asi neumře , aktuálně po 3letech najeto +- 50 000km
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...