Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/31/24 ve všech sekcích

  1. JJ mě přišly “origo” dle Škoda dílů NGK.. řezání závitů na všech kusech identické a pozice elektrody u všech vyšla přesně jak by měla k výfukovým ventilům. Ať už to je, nebo není jedno, tak jsem klidnější.
    1 bod
  2. Ve vsech svych autech pouzivam zamek prevodovky znacky Bear Lock. V dnesni dobe najlepsi zabezpeceni auta, to mechanicke zamky. Soucasni zlodeji hlavne umeji pouzivat jen elektronicke prostredky.
    1 bod
  3. Hoši spousta informací z prvních stránek je X let starých a je možné, že už jsou třeba neplatné. Například to, že jsou NGK delší jsem se dočetl jen zde, ale přitom mě osobně se to nepotvrdilo. Navíc před nedávnou dobou svíčky Bosch zmizely z prodeje na skoda-dily.cz. Aktuálně mám tedy zkušenost s Bosch 04E 905 612 C a NGK 04E 905 602 pro CZDA a ty svíčky jsou "úplně" stejný. U obou aut jsem při použití kvalitního momenťáku svíčky naprosto přesně napozicoval při 22nm. Jestli to pozicování má smysl nebo ne nevím, ale pro klid duše si to kontroluju. BTW když se kouknu na skoda-dily tak mi to aktuálně nabízí pro CZDA Brisky, NGK a NGK.
    1 bod
  4. no ja nevim, jeslti je Karoq nejvhodnejsi auto na prevazeni kol uvnitr. je to fakt dost maly auto
    1 bod
  5. Musíš sundat obě spony na hadicích, vyšroubovat vpředu jeden šroub a pak jen zabrat drží to jen na takových gumách
    1 bod
  6. no montaz prebehla ale side assist nefunguje. ak vylucime ze by bola montaz spravena zle (coz teda predpokladame ze je OK) tak hlavny dovod je asi ten ze jednotky pre side assist su prazdne a treba do nich nahrat dataset+parametrizacia. toto sa vsak cez ODIS nepodarilo cize je to na mrtvom bode. som v kontakte s jednym typkom z BA ktory tvrdi ze by to mal rozchodit ale akosi sa s nim nedari dohodnut ze kedy by som mohol prist takze cele zle...
    1 bod
  7. Jednoduchý návod na opravu vynechávajího motorku zamykání víčka nádrže. Už jsem takhle opravil několik motorků centrálního zamykáni u O1. Motorku nic není vinutí ok uhlíky OK, jen se zanese nebo opálí komutátor rotoru, stačí ho obrousit, nejlepší je na to lakýrnická brusná kouba. Kousek si urhnete přitlačíte malým šroubováčkem a otáčíte. Četl jsem návod, jak se musí rozebrat půl kufru ať se dostane člověk ke konektoru. Pak druhý že se to dá přes podběh ucvaknout a pak zapájet z5 a dát lepícísmršťovaci bužírku. Je to sice horší varianta a mi se líbila více než polámat plasty kolem kufru. Nakonec jsem zjistil, že se nemusí ani sundávat podběh ani nic cvakat, stačí odpájet kontakty přimo na motorku. Musí se jen rozebrat mechanizmus přimo na autě, ale kabel je dost dlouhý pro výbornou manipulaci. Poté si dáte motorek do sveráku jen lehce dotáhnout ať se nepoškodí magnety statoru. Zajištění jde lehce vyhnout. Podé vytáhnout rotor postup viz. Výše a složit z5. Kdo chce může máznout oblast kde se motorek točí. Poté z5 zaaretovat a poskládat. Na co si dát hlavně pozor je malá pružinka, která má specifické umístění a chvíli jsem bádal jak je umístěná a jak funguje. Raději se hned po rozevření podivejte jak tam je pokud už nebude jinak. Kdyžtak bych poradil. Tak hodně zdaru.
    1 bod
  8. Akurat vcera to za mnou valil nejaky ledkar na O3. Svietilo mu to tak uzasne, az som mu zapol hmlovky.
    -1 bodů
  9. A ani nebudou. Takže legální cesta kromě přestavby neexistuje.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...