Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/16/24 ve všech sekcích

  1. treba normálne tankovať nie za 15eur a funguje všetko korektne , 13l to nespozná
    2 body
  2. Maxxmotion 100, bez aditiv, 95 s aditivy, občas. Orlen je naprosto obyčejný benzín, ve Verva 100 je 20% obj. něčeho, o čem se šíří různé informace. Poté Mol. Nejlepší je mít Eurooil s N98 (ten mám tak 35 km), příjem podporuje český stát, neb Čepro vlastní MF ČR.
    1 bod
  3. Koupě ojetého S3 se řeší zde Takže případnou další diskuzi pokračuj tam.
    1 bod
  4. @kvetosm tak sa mi to konecne podarilo Leuchte23SL HLC10-Lichtunktion E 23 Daytime running lights -> Not active Leuchte24SL HRA65-Lichtunktion E 24 Daytime running lights -> Not active Po tychto zmenach mi konecne zadne svetla zhasli. Ostatne som nemenil nic. Dakujem!
    1 bod
  5. Vraj, vraj, jenom samé domněnky. Toto není téma o benzínech, to se nachází jinde na fóru. Například zde: Tak není nutné to znovu rozvádět. @Ladous007 Je to jedno. VIF bych do aditivovaných benzínů nepřidával.
    1 bod
  6. Tady je sice od 2019 ticho po pěšině, ale dám sem návod, ať není duplicita témat. Fábinka je ještě auto, nepostižené dobou mobilovou, a tak chybí USB nabíjecí zásuvky. Dodělání bylo v plánu hned od začátku, akorát na tuto akci taky zatím nebyl čas. Najít místo na USB-A zásuvky je trochu oříšek. Nechtěli jsme, aby umístění bylo nějak násilné, protože rámeček zásuvky je hranatý a vystupuje dost nad povrch,. Nakonec jsme zvolili místo v prostoru v kapse palubky pod rádiem. Sice na ně není úplně dobře vidět, ale to úplně zas tak nevadí. Zvlášť když zásuvky svítí volkswageňácky červeně. Prostě na Alíku na zelenou Škoda nenarazíš. https://a.aliexpress.com/_EykDEIr. Nahmatat se ale dají velice dobře. Navíc je to USB konektor s oboustranným zasouváním, takže odpadá řešení, jakým směrem vidlici kabelu zasunout. Zásuvky mají propojení na 12V zásuvku. Dvakrát měř, jednou řež. Velikost otvorů 18,5 x 23mm. Označit, vyvrtat otvory v rozích, vyřezat zalamovacím nožem, naštěstí to jde snadno, plasty ve Fábince jsou hodně měkké. Zkusmo nasazeno. Sedí to rovně. Jenže zásuvky v panelu nedrží, od jistících pacek je ke stěně daleko. Takže je nutná výroba podložek, já zvolil plechové, vyřízlé na laseru, tl.1mm, aby se dala odladit správná tloušťka. Nakonec finální verze, aby to sedělo a drželo je: 1x 1mm podložka přilepena oboustrankou do palubky, následuje sestava distance, která je složená/slepená ze tří 1mm podložek, 2mm neopren vrstvy a závěrné 1mm podložky. Neopren vrstva dělá pružný přítlak proti pružným packám na těle zásuvky. Když to bylo bez této pružné vrstvy, zásuvky nedržely pevně. Takhle se ani nehnou. Na těle zásuvky je vidět i pruh samolepícího neoprenu, je to z důvodu, že za kapsou v palubce, kam zásuvky instalujeme, je plastová výztuha palubky, tak aby nedocházelo k nějakým pazvukům. Osazeno do palubky to vypadá zevnitř takto: Zapojení. Zásuvky mají trvale zapojeno svícení, asi bylo počítáno s tím, že zásuvka je spínaná jen klíčkem. Což ve Škodovkách myslím nikdy není. Je tam trvalé napájení. Takže odpojit jeden z propojovacích vodičů v 3pin konektoru zásuvky. Napájení svícení je vzato z konektoru vyhřívání sedačky spolujezdce, pin 5. Jelikož Fabia II má tady staré konektory s dutinkou typu faston 6,3mm, napojil jsem se přímo na černo modrý vodič pomocí mačkací spojky/dutinky se smršťovací bužírkou. Vodiče zaizolovány Tesa páskou a prochází ochranou svazku okolo řadicí kulisy. Dva modré vodiče vedou ke 2pin konektoru s fastony 2,8mm https://www.motokonektory.cz/sady-konektoru/sady-konektoru-2-polove/sada-konektoru-faston-2-8-mm-2-poly a odtud přes další spojku-dutinku už je každému vodiči na konektoru zásuvky. Tady je vidět původní svazek s novou odbočkou pro osvětlení. Ještě jsem zrušil skleněnou old fashion pojistku na svazku mezi přípojkou na 12V zásuvku a USB-A zásuvky. Jištění je tak pouze pojistkou v pojistkovém bloku v palubce. Spoj místo pojistky pomocí spojek/dutině se smršťovací bužírkou. Umístění svazku v přední části pod palubkou. Fixováno pomocí stahovacích pásek k tlumící desce a ke svazkům na tunelu, co tam jsou. Směrem ke středovém tunelu pak spojení konektorů překryto samolepicí neoprenovou deskou. Za řadící pákou je svazek protažen pod kobercem až do místa pod zásuvku. Tam je propojení z původním svazkem. A výsledek vypadá takto.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...