Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/10/24 ve všech sekcích

  1. vymena minuly tyzden, povodna vydrzala 7 rokov, 2 mesiace, 2 dni, 236 172 km. namiesto Exide EFB 59 Ah pouzita Exide AGM 12V 72AH 760A EK720 samozrejme vratane upravenych adaptacii pre iny typ, kapacitu a v mojom pripade aj znacku
    3 body
  2. Takže převodovka je to vlastně klasická-jako manuál-předpis není a ano,doporučena výměna okolo200.000 Olej do mechatroniky je spešl,také bych měnil možná okolo 100-150.000. Jezdi k nám na servis suché DSG,které mají přes 200 tisíc najeto,nikdo nic neměnil a jdou bezproblému.
    1 bod
  3. @hamoundíky moc, tak nakonec třetí přehrání aktualizovalo všechny mapy.
    1 bod
  4. Pozdě, ale přece, Vyměnit. Suché DSG - dvě různé náplně.
    1 bod
  5. za to se da sehnat funkcni ODIS 😄 nechapu ze se okolo flashovani firmwaru/datasetu u aut dela takova aura tajemstvi.. @tech 10minut verejne dostupne to neni ale rekl bych ze staci nahrat posledni verzi softu pro kameru ale k ni "fix dataset" od skodovky co potlacoval chyby pro stare volanty https://www.drive2.ru/l/660491204407870463/ upravou datasetu to skoro na 100% nikdo nedocilil protoze datasety pro tyhle novy kamery maji podepsany dataset klicem (takze je to nejaky z oficialnich datasetu primo od skodovky)
    1 bod
  6. Mám Sup4 kombi v L&K, najeto cca. 4 tis, co se týká akustiky podvozku, zejména zadní nápravy tak to jsem v jiném autě nezažil. Je to opravdu obtěžující, bubnuje, bouchá. Projevuje se to naplno v malých rychlostech ve městě na nerovnostech, roletách takřka na všem, ta zadní náprava je hlučná třeba i na zámkové dlažbě, funguje jako ozvučnice, opravdu je to problém. Nejvíce se to projevuje v režimech comfort a normal. Jediné co tu intenzitu sníží je v režimu individual nastavit podvozek v rozmezí sport až sport +3. To bubnování pocitově tak o 50 % zmizí, ale vzhledem ke skutečnosti, že se to projevuje zejména v malých rychlostech ve městě tak to jde proti sobě je to pak zbytečně tvrdé. Nad 70 km/h se to vytrácí ve vyšších rychlostech už je to zase lepší. Bohužel nic jiného se s tím nedá dělat. Rady typu snížit tlaky, už mám za sebou, nepomůže-placebo. Nadšený z toho vůbec nejsem a začínám zjišťovat možnosti co se s tím dá dělat. Dealerství zatím podporu od ŠA nemají, na to je nás ještě málo a je asi brzy. Neumím si ale představit , že takto ještě dnes sjíždějí ty Supy z linky, předpokládám, že ve výrobě to potichu vyřešili. No a co my skalní co máme první várku ? Svolávačka? Možná a kdy ? Dnes jsem mluvil s dealerem a žádné nové info jsem nedostal. Pořád mi nejde do hlavy jak tohle mohl někdo pustit do výroby. Budu tedy aspoň doufat, že se k tomu ŠA za to, že to na nás prvních testují aspoň postaví korektně a svolají to a vyřeší i pro nás co už to máme. Pokud budete mít někdo lepší info dejte vědět.
    1 bod
  7. 4k za datovou sadu? 🙈 Jestli chceš, můžu ti to udělat v Plzni.
    1 bod
  8. zkus to prehrat jeste jednou. pokud selhala, najdes tam nejakou starou mapu, kterou to neprehralo. u tech, kde je 24/25 to aktualizovane bude. a to, ze je to misty neaktualni je proste "bez komentare" ... presto je pouzivam nejradeji
    1 bod
  9. Také si trošku přispěji - s problémem a úspěšným vyřešením (O3, 4x4, 2.0 TDI). V rámci servisu (rozvody+pumpa, haldex...) jsem nechal preventivně vyměnit silentbloky u motoru. Přitom se zjistilo, že jeden z nich byl prdlý a motor byl krapet pootočený, posunutý, skloněný... Tak se daly všechny 3 nové; až potud vše ok. Do té doby to bylo na dálnici přiměřeně tiché, nicméně od této výměny se v rozmezí od cca 2000 do 2500 otáček při zařazených rychlostech 4, 5, 6 začalo z prostoru pod zadními sedadly ozývat velmi, ale velmi nepříjemné hučení/dunění, ale žádné vibrace (nejhorší to bylo při zátahu). Takže pohodové cestování na dálnici bylo možné do max 120 nebo naopak 160+ (na 6ku) nebo mít vytočenější 5ku, točit 3000 a jet těch +- 130-140. Ani jedna z těch variant nebyla optimální a déle snesitelná. Tak jsem si o tom něco nastudoval a dohodl jsem se na kontrole zadní hardyspojky a její výměně (přední hardy jsem zatím nechal původní - přeci jen oproti zadní je lépe chráněná proti bordelu/soli atd., i když samozřejmě také stárne/degraduje). Takže proběhla výměna, stará "hardyna" šla ven a dala se nová. Ta stará byla solidně popraskaná, tvrdá, silně zaneřáděná/orezlá a vůbec se nehýbala. Po výměně jsem to projel a to TICHO... Stará hardyna dala 200 000km a 10 let. Osobně hádám, že ten jak byl motor při prasklém silentbloku lehce "vychýlený", tak si postupně naučil hardynu na novou "nesprávnou" pozici, a proto se po návratu motoru do původní/správné pozice začaly ozývat ty pazvuky (hučení, dunění...). Důvody, proč se co jak stalo, jsou jen mé domněnky a odhady, do aut nedělám, jsem spíš řidič a mám něco najeto 😊 Každopádně mě výměna zadní hardyspojky zbavila akustického utrpení (a samozřejmě jsem měl i obavu, že by dlouhodobější neřešení problému mohlo nakopnout i něco jiného - kardan, diferák...). Snad to někomu pomůže 😉
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...