Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 08/30/24 ve všech sekcích
-
Ahoj. Přesně jak píše @VeteranChild Prošel jsem vcdsku a skutečně mě zarazila hodnota korekce spotřeby kterou jsem měl na 255%.) Po stahnutí na 100% už nešlo upravit zpátky na 255% tak jsem si říkal že bude chyba tady. Ukazovalo to i před redlinem atd. Prošel jsem známé které mají stejný motor a všude měli korekci na 100% tak jsem ji nastavil taky a už je to v pořádku. Kdybych se na tvoji odpověď podíval dříve ani jsem je nemusel objíždět. Tak jako tak, díky 😄2 body
-
Už podle upravovaného MaxiDOTu a "správné" hodnoty spotřeby na volnoběh ve VCDS bych hledal chybu v budících. Je možné, že je jen vysoko nastavená korekce spotřeby přes diagnostiku a proto to ukazuje tak nesmyslné hodnoty.2 body
-
1 bod
-
Z videií Vaculíka je jasné, že on je veľkým fanušíkom povedzme to tak, že "efektívnej jazdy" v rámci povolených rýchlostných limitov + rozumných prevádzkových nákladov na vozidlo. Ak niekto jazdí podobne, jeho rady nie sú úplne od veci, lebo správna konfigurácia auta v takomto prípade naozaj dokáže dlhodobo spraviť už nezanedbateľné rozdiely v tom, koľko za tie roky necháš na čerpacej stanici, resp. za roky bude neznedbatelný rozdiel aj v prevádzkových a servisných nákladoch. Ak ti kupuje a platí všetko okolo auta tvoj zamestnávateľ, neriešiš. Keď si ho niekto kupuje pre seba/rodinu ako jazdenku, nie je mu jedno koľko ho bude stáť prevádzka auta a tu sú rady Vaculíka väčšinou naozaj dobré. Ale môžeme sa na to pozerať aj z pohľadu firmy. Keby som bol majiteľ firmy, resp. prevádzkovateľ flotily, tiež by som sa snažil o kúpu rozumnej konfigurácie, lebo keď napr. viem, že 147 kW popri vyššej obstarávacej cene, vyššej spotrebe má ešte aj problém so spotrebou oleja, tak by som bol blázon kupovať takúto motorizáciu. Rovnako 18-19" kolesá alebo iné prvky výbavy, ktorých prípadné servisovanie je zbytočne nákladné (vyhrievané čelné sklo s kamerou, panoramatická strecha, DCC, atď.). Takže ak sa pozeráš na kúpu (bežného) auta z racionálnej stránky, Vaculíka sa oplatí počúvať. Ak si autá tvoje hobby a vášeň, Vaculíkové videá nie si primárne pre teba. Motorizácie by som sa nebál, nemá žiadne závažné problémy, jediná vec, ktorej by som sa ja osobne preventívne vyhol je panoramatická strecha. Ak prasknú plasty okolo nej, oprava mimo záruky bude pomerne nákladná.1 bod
-
Tak ještě jednou díky Joco776, oprava proběhla perfektně a na počkání, bez vyndání palubky, kdo umí, ten umí.👍👌💪💪💪👏👏👏1 bod
-
Lanovod bude mít někde pod loketkou šroub. Lepší je to vyřešit přímo vzadu, protože tady vpředu má šroub nějakých 5 mm a jsi na maximu. Řádně brzdit je třeba, nejdřív brzdí předek, pak až zadek - málo kontaktu s destičkou = koroze, fleky, nepravidelné ojetí apod. Občas zatáhnu při zpomalování ruční brzdu, aby se to trochu obrousilo.1 bod
-
Mám 19" s letními pneu (235/40) Bridgestone Potenza S 001 a zimní mám (235/45) Continental TS 870 na 18". Tam nějaký rozdíl je, ovšem zimní pneu je minimálně odlišná tvrdostí, takže při letních bych nečekal nějaký zásadní rozdíl. Pokud nepřejedu větší nerovnosti, neřekl bych, že jsou 19" nijak diskomfortní. Pokud dáš 17" - tak tam už je celkem pěkná výška pneu. Ta ledasco utlumí.1 bod
-
precti si komplet tohle tema a neni se pak asi na co ptat jsou tu i ruzne recenze, odkazy na clanky, prilozene clanky1 bod
-
podle me přechod na 18 téměř nepoznáš ... resil bych to s nekym v okoli prehozenim kol na test 17 uz by mohl byt vyrazny rozdil1 bod
-
1 bod
-
Jo, taky mi přijde že jsem se ptal na něco jiného... rene: Já jezdím v klidu...proto radši komfort. Ale jestli to nebude moc znát, nemá cenu měnit. Radši dám peníze do nových silentbloků a tlumičů... Předpokládám, že když cítím přejetí kanálu na R19 budu ho cítit i na R18........ a zimní mám R16 🙂1 bod
-
2.0 TSi 206kW s DSG 381 je skor od roku 2021, dovtedy to bol 200kW motor. tu sa o tom pise pomerne dost, translator v chrome funguje https://www.superbclub.pl/viewtopic.php?t=12728 Slovenske ceny: BRC Sequent Maestro (kooperacia BRC-IT a Prins-NL) Cena prestavby s tymto zariadenim je od 1950-2250 € EHK115, poplatky za zapis su vo vyske 71 € KME dual, s regulátorom tlaku do 250kW, cena montáže 1990€ Poplatky za dokumenty 290€ Cena spolu 2280€ Prins VSI-DI s prívstrekom benzínu v pomere 90% LPG:10% benzín. Cena montáže je 1800 € s DPH plus prihlasovacie poplatky 60 €. BRC aj Prins je v podstate to iste a pouzivaju reduktor do 500 koni, oficialne nepodporuju tuning. S chiptuningom môže byť problém, na jednom čipovanom aute nefungoval po prestavbe na LPG diaľkový štart a trhalo to na tempomate. LPG nádrž bez vyznačenia životnosti sa dodáva iba do prvovýroby fabricky montovaných LPG systémov, takže nádrže dodávané na retrofitný trh majú všetky vyznačené koniec životnosti 10 rokov. Pozn: uvedene lpg systemy su pre moj motor CJXA s dualnym vstrekovanim. pre neskorsie iba s nepriamym by to malo byt o nieco lacnejsie.1 bod
-
1 bod
-
What's new in Carista OBD2 Elevate your driving journey to the next level with the newest Carista App version. Check out our latest release (v8.4), introducing: - Advanced diagnostics and freeze frame data for Ford - Extended live data for Ford - New customizations for various VW Group's cars - Seamless support access - Improved user experience - Polish language integrationCarista Pro v8.4.apk1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
pokiaľ tlmiče netečú? tak to dúfam že v takom aute nevozíš svoju rodinu. tlmiče nie sú o tom že ti povolí semering pri tyčke. ale vnútorný olej ma tiež svoju životnosť aj membrány čo tam sú. + je vnútri aj nejak pružiny atd. vážne si to daj premerať a uvidíš sám. ono stačí ak si sadneš do auta čo ma minimálny nájazd a uvidíš rozdiel.-1 bodů