Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/05/24 ve všech sekcích

  1. Napadá mě jedině že předchozímu majiteli do auta napršel tak koberec nařízl aby vrstvy lépe vysychaly. ohledně náročnosti já bych řekl, že není ale člověk musí být trpělivý a precizní. Je potřeba demontovat středový tunel, boční prahy a minimálně A a B sloupky. Při demontáži plastových dílů je riziko polámání jejich částí. Při zpětném kompletovaní je třeba dbát na správné zasunutí koberce. A je šance, že díly po takovém zásahu budou vrzat ještě výrazněji než je na Škodu obvyklé. Nejsem si jistý jestli autorizák takové úkony vůbec provádí, možná zkuste zkontaktovat nějakou firmu co se zabývá odhlučněním vozidel. Ti sice normálně koberce nevyměňují ale náplní jejich práce je interiér demontovat a pak zpět i namontovat, takže by na tohle mohli být kompetentní.
    1 bod
  2. Mně to připadá, jako by víko mělo nějaký odpor. Opravdu mechanicky. Třeba písty jdou ztuha, nebo motorek má přidřené ložisko, nevím. Ale připadá mi to čistě mechanicky, nikoliv softwarově.
    1 bod
  3. Důležité faktory 1. Souvislé proudy vozidel: Zákon uvádí, že pro souběžnou jízdu musí být vytvořeny souvislé proudy vozidel v různých pruzích. Pokud tomu tak je, může se jednat o souběžnou jízdu, což znamená, že jízda v pravém pruhu rychleji než v levém nebo prostředním nemusí být považována za předjíždění. 2. Přizpůsobení se rychlosti pruhu: Je také důležité, aby řidič v pravém pruhu nepřekážel a nesnižoval plynulost provozu, což znamená, že jeho jízda musí být přiměřená rychlosti v jeho pruhu. Shrnutí: Pokud jsou levý a střední pruh plné vozidel, které jedou pomaleji, a v pravém pruhu jedete rychleji, za předpokladu, že jde o souvislé proudy vozidel, se tato situace dle výkladu § 12 odst. (3) zákona považuje za souběžnou jízdu, nikoliv za předjíždění. Tento výklad se zdá být správný podle zákona. Osobní názor: Pokud tedy jedeš v pravém pruhu, měl bys udržovat takovou rychlost, aby nedocházelo k omezení plynulosti dopravy. Nicméně, pokud bys v takové situaci předjel auto z pravého pruhu a následně se zařadil do prostředního, je to jasné porušení pravidel – "game over". Myslím si také, že hranice mezi tím, kdy to policie vyhodnotí jako souběžnou jízdu a kdy jako podjíždění, je posunuta blíže k podjíždění, než se obecně předpokládá. Podle mého názoru mluvíme o situaci, která se nejčastěji vyskytuje na dvouproudé dálnici. Typický scénář: v pravém pruhu jede souvislá kolona kamionů s většími rozestupy rychlostí 90 km/h a v levém pruhu se pohybuje kolona osobních aut jedoucích zhruba 110 km/h. Jako řidič osobního auta v levém pruhu vidíš, že mezi kamiony vpravo jsou velké mezery, a před tebou se táhne zbytečně 10–15 aut, která by tě měla pustit, abys mohl jet svých 130 km/h. Kdybys se rozhodl přejít do pravého pruhu a "souběžně" dojel až ke kamionu a předjel všech těch 15 aut a pak se znovu zařadil do levého, policie by to podle mě zcela jistě vyhodnotila jako podjíždění. A to je ten scénář, který má většina řidičů na mysli. Použil jsem příklad dvouproudé dálnice, protože je zde tato situace nejzřetelnější. K tomu dochází často proto, že řidiči jedoucí 110 km/h se nechtějí zařadit do pravého pruhu, jelikož by museli následně zpomalit za kamionem a špatně by se vraceli zpět do levého pruhu. Na tříproudé dálnici, například před Prahou na D1, je typická situace, kdy prostřední pruh jede rychlostí 100–110 km/h, a řidiči v něm často zůstávají ve své "bublině" a odmítají přejet do jiného pruhu. Když se pak připojí čtvrtý, stoupací pruh, bývá třetí pruh (pravý) často zcela prázdný, zatímco v levém pruhu se auta pohybují nárazově rychlostí mezi 110 a 140 km/h, v závislosti na hustotě provozu v prostředním pruhu. Kvůli alibismu policie a bezohlednosti zhruba 20 % českých řidičů často nemáš žádné ideální řešení. Buď se smíříš s tím, že pojedeš v pravém pruhu rychlostí kolem 100 km/h, nebo budeš v levém pruhu neustále zrychlovat a brzdit, případně riskovat konflikt s policií, která tě může snadno zastavit a pokutovat, protože jsi pro ně jednoduchý cíl.
    1 bod
  4. To není směrodatné. SSS nemusí fungovat z třeba deseti důvodů. Nejjednodušší a efektivní je přes OBD připojit mobil a se soutěž např. VAG DPF regeneraci sledovat. Toho by měl být schopen každý kdo umí s telefonem a připojit k němu přes BT jiné zařízení.
    1 bod
  5. Shrhnu to takhle. 5 let zpátky jsem koupil jetý (10/2016 - před FL) S3 L&K 206 kW s nájezdem 127k km. Stál mě včetně nových gum +- 600k vč DPH (bral jsem na firmu s odpočtem). Před prodejem mi v HAVEXu vyměnili brzdy atd za +- 20k na jejich náklady. Do dneška (172k+ km) jsem měnil pouze čepy řízení + geometrie, olej v Haldexu, 2x magnet na vačky (kolísaly otáčky za studena), opravil si prohnilou řídící jednotku (výměna za bazarovou za 250 kč) od virtuálního pedálu. Olej v motoru měním každý rok v prosinci (10k km max). Příští rok tam bude určitě olej v převodovce, kontrola řetězu a možná ještě 1 věc, ale nevybavuji si jaká (možná ty rozvody podle toho napnutí řetězu). Palivo tankuju 95 + přidávám VIF. S autem jsem maximálně spokojený. Krásné z venku, prostorné uvnitř, tažné z výroby. Nějaké neduhy to má - vrzání ofuků ve středovém panelu (většinou po startu když se štělují) + drahý DVB-T2 tuner, když už DVB-T nefunguje, tak nefunguje TV v autě (není signál). Výfuk má permanentě otevře klapky pomocí VCDSky. Takže to zní moc hezky. Kola mám letní R19 234/40 s Pireli P7 Cinturato (5 sezon ježdění pak výměna) a zimní R17, ale už nevím jaké gumy tam mám. Co se spotřeby týče, tak se svižnější jízdou +- 9-10l (není problém i víc, ale ono zase u nás není moc kde to honit) a když chci plachtit s ECO převodovkou, tak jsem schopný jezdit za 7 litrů (i méně). Moja teďka jela za 7,2l na 200 km okrsek + kousek dálnice. Todle je opravdu o řidiči. Denně jezdím hodně krátnkých tras a ten benzín mi na to připadá prostě lepší. V zimě rychle zahřátý + nezávislé topení taky pomůže. Vyhřívané čelní sklo taky paráda. Všeobecně mám teďka průmer kolem 8,2 za posledních 5k km. Hlavně díky dílenské přiručce si človek (pokud není uplné kopyto) opraví spoustu věcí sám. Tak to je můj pohled na S3.
    1 bod
  6. Mně se ztrácela taky, ale pak záhadně přestala mizet a už je to v pohodě.
    1 bod
  7. Shrňme si "fakta". Silnice o třech pruzích v jednom směru jízdy, levý a prostřední pruh je plný aut. V pravém pruhu, například pruh pro pomalá vozidla (stoupací pruh) je volný. Jedu v pravém pruhu, dojedu vozidlo v prostředním pruhu. Zákon definuje souběžnou jízdu jako stav, kdy se vytvoří souvislé proudy vozidel, (neříká, že to musí být v pruhu před tebou), což je splněno plným levým a středním pruhem. A dále, že rychlost jízdy je ovlivněna vozidly přede mnou, což je splněno vozidlem v prostředním pruhu. V tomto případě se jedná o souběžnou jízdu a nepovažuje se za předjíždění, když jedou vozidla v jednom pruhu rychleji než v druhém. Tak praví zákon. https://businesscenter.podnikatel.cz/pravo/zakony/silnicni-provoz/cele-zneni/ § 12, Jízda v jízdních pruzích, odstavec (3)
    1 bod
  8. Ten spinac se da koupit lechce zapojit....
    1 bod
  9. ja som mal podobny problem, tiez mi hlasilo chybu motora. Jednalo sa o tuto chybu Nasledne mi aktualizovali RJ motora, zatial bez hlasenie poruchy.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...