Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 09/15/24 ve všech sekcích
-
Na diagnostike skutocne bola chyba - zaseknutie motorceka klapiek. Vymazal som a potom som spravil 'trojtlacitkovy' reset/ kalibrovanie klapiek. Chvilku cvakali a nasledne sa chyba na diag neobjavila. Ale nemal som cas na jazdnu skusku, takze uvidim zajtra, snad.2 body
-
Prosim o pomoc/radu. F3 1.2tsi 66kW, 12/2014, automaticka klima. Na jar klima preventivne skontrolovana a doplnena. Cez leto fungovala bez problemov - 100% casu nastavene na AUTO 21,5 st.C. Po aktualnej zmene pocasia, ked uz treba naopak topit, tak po cca 15min jazdy zacne fukat studeny vzduch. Rucicka teploty motora je pocas jazdy stale v strede, bez vykyvov. Topenie sa 'zresetuje' ak zastanem, vypnem motor, otvorim a zatvorim dvere a znova nastartujem. Potom funguje dalsich cca 15min. Takto som vcera s troma zastavkami absolvoval cca 140km jazdu , polovica po okreskach a polovica po dialnici... Kde hladat pricinu? Dakujem.1 bod
-
ocisti a ak tam nieje hrdza zakvapnut farbou potom lakom . ak je aj hrdza by som to niecim malim jemne zbrusil a nato farba plus lak1 bod
-
Nebude to len tým, že klíma zreguluje na nastavenú teplotu a začne uberať z intenzity? Na to slúži práve zmiešavacia klapka ktorá mixuje teplo/chlad a pocitovo to môže vyznieť že po intenzívnom teple začala klíma "chladiť".1 bod
-
Čaute všjchni :-). Měl jsem zhruba půl roku problém s víkem elektrického kufru jako vy všichni a popravdě si niko nevěděl rady, jak tento problém vyřešit. Ve Škoda servis pouze chtěli měnit dané díly, takže klasika. Musím se pochlubit, že jsem je všechny strčil do kapsy, protože jsem ten problém vyřešil sám a nestálo mě to ani korunu. Měl jsem toho hodně přečteného s tímhle problémem, vyzkoušel už i hodně věcí a pecka na závěr, protože jsem přišel na to, že cely problém byl ve špatném kontaktu levého světýlka uvnitř kufru, takže jsem dal jinou žárovku, upravil kontakty ve světe, aby už žádný problém s kontaktem nenastal a dveře opět fungují bez problémů :-)))1 bod
-
Po nějakém čase jsem se rozhodl poupravit zadní ukotvení tohoto krytu. Původní řešení nebylo úplně šťastně řešeno, protože kryt byl chycen šroubem k nehybné části podvozku a zespoda byl nosem nasunut do té drátěné klipsny pro lanovod a ta je už na pohyblivé nápravě a to samozřejmě není dobré. Zásadní problémy s tím nebyly, ale při plném propružení nápravy nebo naopak vyvěšení kola do vzduchu by to asi nebylo ono. Rozhodl jsem se tak nějak vlastními silami, materiálem a s nářadím co doma mám to udělat lépe. Myšlenkou bylo udělat nějaký kovový držák, který bude držet za šroub v otvoru nehybné části nápravy. Jako při jiných podobných improvizacích jsem začal s kusem kartonu a začal hledat optimální tvar. Na fotce níže je prcovní šablonka s prokresleným oválem v nápravě pro šroub. Výsledný tvar plechu byl dále poupraven posunutím té rovné části o 1cm bokem (mohu případně zkusit v měřítku překreslit a v měřítku naskenovat). Našel jsem kus zinkovaného plechu tl. 1,0mm a dle šablonky vystřihal nůžkami na plech a pilníkem dopiloval požadovaný tvar. Na obě strany je šablona stejná. Při následném ohýbání je už potřeba dát pozor. Pro každou stranu je ohyb opačný. Když jsem to měl nahrubo vystřihané a naohýbané, provedl jsem zkušební montáž krytů s úschyty a zajímalo mě, zda při zdvihnutí auta do vzduchu nebude lanovod nebo cokoli jiného z podvozku kolidovat s tímto řešením. V mých "garážových" podmínkách jsem nasadil tažné zařízení, panenkou heverem zvedl záď a zkontroloval úchyty se zjištěním, že je to OK 🙂. Možná snad by bylo vhodnější použít o něco tlustší plech (1,5 či 2,0mm), ale i ten 1,0mm je tuhý myslím dost. Nějaké plandání určitě nehrozí. Takže jsem doladil konečný tvar úchytů, oborousil, očistil a stříkl černou barvou. Podvozek v těchto místech očistil a zafoukl voskem na dutiny. Nechal vše do druhého dne uschnout. Pak zbývala už jen finální montáž 😊 No, celé to provedení je asi maximem, co v domácích kutilských podmínkách lze vyimprovizovat. S pomocí 3D tisku nebo nějaké profesionálnější nástrojářské a materiálové základny by se asi podařilo dosáhnout profesionálnějšího výsledku. Já jsem takto spokojený. Jde přeci jen o podvozek, kde se až na takové detaily hrát myslím nemusí. česem uvidím, jak se to bude chovat. Zda bude vše pevně držet, nebude se pod tím držet špína atd. Kdyby mě to z nějakého důvodu štvalo (což bych tedy nechtěl), tak každý kryt držní na 2 šroubech a vše jde snadno vrátit do původního stavu. EDIT: Ještě doplním, že ještě plánuji místo té vrchní mosazné matice + podložky osadím černou plastovou matici s nákružkem, aby tam tak "nesvítila". Šrouby a matky jsou M8 (velikost klíče 13).1 bod
-
1 bod
-
Jsem rád, že se podnik líbil. Za rok to tam můžeme zopakovat1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Tady i na FB se řešil ten viditelný lanovod ruční brzdy. Řešením je odvrátit tak akorát pohled 🫣. Zkusil jsem si nejprv pohrát s kusem papundeklu a vyrobil si maketu krytu této části podvozku. Když se mi to jakž takž zdálo. Sáhl jsem v garáži na regál pro tuhou cca 4mm tlustou tuhou pryž (konkrétně zástěrky pro Tatru), zalamovací nůž, vteřinové lepidlo, nějaký ten spojovací materiál a dal se do díla. Než jsem to poslepoval, vyfotil jsem zkolma s měřítkem jednotlivé šablony, kdyby se někdo chtěl taky pokusit. Foto po instalaci jsem dělal detailní zespoda. Z běžného pohledu to plní účel perfektně, lanovod už tam nečučí 🙂. Snad vše bude držet bez nějakého klepání nebo kroucení, musim to nyní otestovat jízdou ve všemožných rychlostech, snad si nevykoleduju nějakou pokutu. Taky jedu za pár týdnů na STK, jestli si toho všimnou 😄.1 bod
-
Šli by vyrobit větší, konzole na výškovou sedačku je dál, ale rozhodli se tak. Chci/nechci - drahé/levné na každém majiteli. Speciálně na vestu ve dveřích řidiče je díra pod dešťníkem, mohu pak vyfotit …1 bod
-
Dávám do schránek rukavice, pavouka, ke spolujezdci kabely od kamery, nabíjecí, datový, měřák napětí, kudlu a takové kravinky.1 bod