Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 11/15/24 ve všech sekcích

  1. Na to jsi přišel kde, že musí být zapnut i výhřev zadního skla? Je to nesmysl. V žádné škodovce (FI, FII, OII, OIII) jsem to tak neměl a nemám. K symbolům (popisům) u ovladače na fotce - je to jedna z variant, co se u FI používala.
    2 body
  2. Ne, výhřev zrcátek se standardně zapíná jen a pouze právě tím otočným ovladačem. Nech to puštěné déle...
    2 body
  3. Zadny stierac sa pohne iba pri aktivnych (zapnutych) prednych stieracoch. Inac to nema zmysel. A ostrekovac pochybujem, ked ani predny sa nezapne ked mas spinave sklo. Az take inteligentne to nie je
    2 body
  4. Pro zapnutí vytápění zrcátek musí být kolík zrcátek natočen na vyhřívání a zapnuté vyhohřívání zadního skla. Sklo zrcátka je pouze nacvaklé, takže není nic jednoduššího než ho prstama popř. plastovou špachtlí vydloubnout a změřit napětí přímo na konektorech v zrcátko. Minimálně v minulosti se sklo z druhovýroby dalo koupit za malý peníz. Pokud ale nefunguje ani jedna strana (Standartně je vytápěné levé i pravé) tak závada na obou stranách současně by byla přinejmenším zvláštní. Osobně si nejsem jistý ani tím otočným knoflíkem, protože na našich fábiích má jiné popisy, tak jestli tam někdo nevrazil něco jiného, ale takový odborník na fabie zase nejsem. Osobně jsem ho už ale také musel měnit, protože ty zobáčky se rády lámou a pak nedrží ve dveřích.
    1 bod
  5. Mozna bych jeste pohledal ve schematech jestli treba nebude po ceste rele, treba trojkova fabia ho na vyhrev zrcatek ma a v zime me vzdycky sere jak po nastartovani jde slyset ze cvakne.
    1 bod
  6. Zdravím. Tak dnes osazeny Osram Night Breaker LED H7, 2.Generace a naprostá paráda. Oproti klasickým halogenovým žárovkám (do dneška jsem měl osazeny OSRAM H7 Night Breaker 220) opravdu výrazný rozdíl.
    1 bod
  7. Všeobecne: krátke trasy po meste nevyhovujú žiadnemu modernému spaľovaciemu motoru, riedenie oleja palivom pri studenom motore je všeobecný problém. Rozdiel je iba v tom, že ktorý motor sa ako rýchlo ohrieva a tým pádom niektoré motory trpia týmto problémom menej (väčšinou menšie a slabšie benzínové motory v ťažších autách) a niektoré zase viac (väčšie a výkonnejšie naftové motory v ľahších autách).
    1 bod
  8. Když už to bylo zmíněno... 😁 OIII: https://youtu.be/lm7kb6aBJlM OII: https://youtu.be/kq5yefdRfss?si=JpUghN0jzVOqDzQd Rapid: https://youtu.be/1TKViX64hgQ?si=BdvwiRxrZ-Z3ko2y Letí to, nejstarší je OII už před 12 lety 🤔
    1 bod
  9. https://www.garaz.cz/clanek/testy-ojeta-auta-ojeta-skoda-superb-combi-je-obri-kocar-ale-tu-nejzadanejsi-verzi-vam-rozmluvime-naftu-radeji-nechte-byt-21013694
    1 bod
  10. videonavod konfiguracie klapiek na youtube. sucasne stlacis tlacidlo menu a tlacidlo uzavrete okruhu pri zapnutom zapalovani, aby bolo v elektrike. zacne ti blikat zlta kontrolka na climatronicu cca po dobu 30s a postupne budes aj citit, ze nastavuje jednotlive klapky ked zhasne, kalibracia by mala byt ukoncena pridal som pdf. neviem ci to bude identicke s benzinom, lebo ja mam vo vybave TDI pridavne topne teleso kurenie_scala.pdf
    1 bod
  11. V menu to není a taky bych to chtěl nastavit, ale bohužel to nejde ani na diagnostice. To, že je to proti homologaci mě nezajímá, je to bezpečnější a na všech autech která mají manuální zapínání světel taky svítí zadek neustále.
    1 bod
  12. Dílenská příručka, učební pomůcky, schémata, TPI Dielenská príručka, učebné pomôcky, schémy, TPI Sťahujte, používajte, ďakovanie poteší. Upload radšej šírte len môj, aj keď tomu nezabránim....kto chce prispieť, tak správa. Keďže obľúbené uloz.to ukončilo verejné zdieľanie súborov medzi používateľmi, toto mi prišlo ako vhodná náhrada. Pokiaľ ma nenapadne niečo lepšie. V prípade potreby sa stačí ozvať a skúsim urobiť reupload aj inde... https://mega.nz/folder/1y9UlJSL#VtlhsfqGLwJeC5m_Hetf-w
    1 bod
  13. Zvuky za studena od výfuku. Dnes jsem byl na servisní prohlídce tak jsem se zeptal, jak u mého auta odstranili závadu (viz níže zvukový soubor), která se objevuje i u ostatních aut. Nakonec mi řekl přijímací technik: závada je uvedena u ŠA v TPi (nějaká jejich technická příručka závad) pod číslem 2055928/1 pod názvem "vrzavé zvuky spodní části vozu". Jakmile v kterémkoli jiném servisu zadají drnčení, rezonance atp., nenajde jim to přesně tuto závadu. Snad to někomu pomůže. Karoq zvuk 1-AUD-20190705-WA0001.mp3
    1 bod
  14. a k čemu jako? je to proti homologaci a k druhému dotazů, u S4 přes diagnostiku nic nehrozí
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...