Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/03/25 ve všech sekcích

  1. V Android autě fungují Google Maps a Waze i v head displeji, u Apple (Carplay)pouze Apple maps. Je to omezení výrobců operačního systému, potažmo hlavně Apple, který to dovolí jen pro svoje mapy, které jsou u nás bohužel nepoužitelné...
    1 bod
  2. Ahojte Mam Superb 4 2.0 TDI 142kW 4x4 Najazdené 1700km otvoril som vyko oleja a bol som prekvapený aká hrubá vrstva emulzie tam bola. Je to pozostatok z nejakého mazivá ktoré za používa pri skladaní motora ? Videli ste už niečo podobné na tak novom motore?
    1 bod
  3. U mě se tento problém vůbec nevyskytuje...
    1 bod
  4. To muze byt i vysrazena vlhkost. Pokud jezdis porad se studenym motorem tak se nestihne voda odparit a kondenzuje v motoru. Jak dlouhe jezdis trasy respektive jak dlouho mas teplotu oleje pres 100 stupnu? Uz se ta emulze nekde resila myslim v OIV sekci..
    1 bod
  5. Tak auto ode dneška už mám u dealera verze 130let prémium+nezavislé topení, asistovaná jízda 2.5 s navigací, zadní stěrač. Černá metalíza. Jen vyřídit spz. Kdyby někoho zajímal volant, tak už mám novou verzi, a musím říct že ta nová verze je nádherná. Nápis není černý ale viz. foto. Tak kdo chce starý znak, tak se můžete uklidnit protože tohle je pecka, vypadá to líp, moderněji a ladí to i se zadním nápisem SKODA na kufru. Je potřeba i zmínit, že někdo ješte ten starý znak může dostat. Záleží kde bylo auto vyrobené a jaké kdo má zásoby tech starších verzí. Já se to dovím až po neděli kde vyrobili tu moji. Nyní vyrábí Octavie Mlada Boleslav i Kvasiny, proto je čekací doba jen cca 2 max. 3 měsíce. Mel jsem ho mít koncem unora a je začátkem ledna. 🙂
    1 bod
  6. Nejsem si jistý, ale není to anténa od rádia?
    1 bod
  7. neuvadzas ani kilometre, ani rocnik, ani prevodovky, ani servis ak 4x4 zivotne nepotrebujes, je lepsie ho nekupovat, inak treba pocitat s vacsou hmotnostou, spotrebou, servisom, najma pri diesloch s vibraciami pozadie za tym asi je, ze chces najsilnejsi diesel. ten mal problem s prenosom prilis velkeho krutiaceho momentu a preto bol priskrteny. tusim to riesi az novsie 7stupnove dsg. vseobecne si myslim, ze sa to prilis nekazi, ale ked sa ti to uz pokazi, tak to nebude lacna oprava, ale robia aj repasy. urcite treba v haldexe menit olej castejsie ako predpisuje vyrobca a urcite treba vybrat aj cerpadlo a tam vycistit sitko a odstanit vsetky piliny zo spojok a necistoty, kedze sudruhovia opat optimalizovali a odstranili v tejto piatej generacii haldexu filter, ktory vraj nebol potrebny. raz za cas nie je odveci vymenit olej aj v zadnom diferanciali a prednej uhlovej prevodovke.
    1 bod
  8. Proč nezvolíš rozměr 205/55 R16? Ty jsou jedny z nejpoužívanějších rozměrů a tudíš levné. Na ty 205 nejdou dát řetězy? Ono, že je v TP u 195/60 M+S neznamená, že jiný rozměr nemůžeš na zimu použít.
    1 bod
  9. 1.5 tsi 110 KW s manualom je podstatne sviznejsie zvezenie ako 1.5 tsi 85kw v Octavii. 2.5s na zrychleni (0.-100) je extremny rozdiel páni..v prospech 110kw. V celom spektre otacok je 85ka poriadne uskrtena oproti 110kw takze doporucujem 85Kw pre baby a dochodcov 75+ O 1.0 tsi sa tu radsej nebavme - rok som mal cest jazdit 2ks sluzobne a to je motor ktory nikto kto ma gule doma mat nechce, ide len u uzkom spektre otacok, pod 3000ot je to uplna mrtvola, vybracie hluk a zvlast v beznej mestskej premavke pri beznej sviznej jazde ten motor ma tak vysoku spotrebu ze kto nehazdil s 1.5 kou tsi tak neuveri aky je ten 1.0 tsi užraný cez BA. Pisem s bohatej skusenosti. Oba objemy mam odjazdene vo vsetkych rezimoch. Ak kupujete auto pre zenu moze vam byt jedno polovica veci ktore tu pisem Ale ste chlap co ma chut na nieco co mu urobi radost na 1.0 zabudnite a 85kw berte v octavii len ak fakt vam Scala karosarsky nevyhovuje. Alebo proste riadne priplatit u Octavie za 110kw... ale fakt 1.5 verz. 85kw aj s tocakom je tiez podstatne nizsie a treba s tym ratat... Ziadne rozpravky ale fakty.
    -1 bodů
  10. 1.0 je extremna citliva na plyn (nohu). Oproti 1.5 je 1.0 strasne užraná v meste pri obycajnej dynamickej mestskej jazde v Bratislave žere okolo 10 L (neprehanam, citajte dalej) Mame na firme dve identicke 1.0 a pri kazdom soferovi (5 soferov) su obe auta rovnako nenazrane. Spotrebe je prijatelna len na okreske ci nizsou dialnicnou rychlostou. Po roku skusenosti s 1.5 tsi a dvoma 1.0 tsi obejktivne napisem: 1.0 je motor do velkomesta uplne nevhodny. 1.5 je ovela uspornejsia (pri rovnakom mestskom tempe je spotreba u 1.0 extremne vyssia) a o kultivovanosti prejave motoru sa ani nebavme..1.0 je nieco co je fakt slabe hlucne rapotavé a ak chcete drzak krok s premavkou tak musite jazdit okolo 3000ot inak je motor uplna mrtvola az doslova nebezpecny pre manevre radenia sa z pruhu do pruhu. Okolo 3000-5000ot 1.0 ma chut ist ale zere ako prasa a nad 5500ot uplne zvedne takze pozor pri predbiehani na okreskach ! 1.5 (110kw) e uplne ina kava a jazdi za menej ak sa bavime ze by sli obe auta za sebou v realnej prevadzke mesta tak 1.0 skonci bezne aj 2L s vyssou spotrebou ! Mimo mesta je aj 1.0 ok ale samozrejme opatrne pri predbiehani napr.kamionu ten motor nema vykonovy spicku ako by ste cakali od 81-85kw !
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...