neuvadzas ani kilometre, ani rocnik, ani prevodovky, ani servis
ak 4x4 zivotne nepotrebujes, je lepsie ho nekupovat, inak treba pocitat s vacsou hmotnostou, spotrebou, servisom, najma pri diesloch s vibraciami
pozadie za tym asi je, ze chces najsilnejsi diesel. ten mal problem s prenosom prilis velkeho krutiaceho momentu a preto bol priskrteny. tusim to riesi az novsie 7stupnove dsg.
vseobecne si myslim, ze sa to prilis nekazi, ale ked sa ti to uz pokazi, tak to nebude lacna oprava, ale robia aj repasy.
urcite treba v haldexe menit olej castejsie ako predpisuje vyrobca a urcite treba vybrat aj cerpadlo a tam vycistit sitko a odstanit vsetky piliny zo spojok a necistoty, kedze sudruhovia opat optimalizovali a odstranili v tejto piatej generacii haldexu filter, ktory vraj nebol potrebny.
raz za cas nie je odveci vymenit olej aj v zadnom diferanciali a prednej uhlovej prevodovke.