Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/11/25 ve všech sekcích
-
Zdravím, mám pro vás malý update. Od září 2024 mám nové auto a aktuálně mám najeto 13 tisíc kilometrů. Musím uznat, že na to, jak je motor živý a výkonný, je spotřeba opravdu slušná. Při jízdě podle předpisů se dokážu dostat na 6,4 l/100 km. Při svižnější jízdě a občasném „blbnutí“ jsou údaje následující: Od načerpání 406 km průměrná spotřeba 7.3l na 100 km Velmi mě těší, že motor zatím vůbec nežere olej. Kodiaq po faceliftu už měl po 13 tisících kilometrech dolito snad dvakrát po litru oleje. Díky této zkušenosti mám jasno – už jedině benzín. Ta tichost a kultivovanost jízdy je naprosto fascinující. 😊2 body
-
Dobrý deň všetkým, dnes som zažil nečakanú situáciu vďaka aplikácii My Skoda. Poobede mi volal technik zo autoservisu, ktorý mám v aplikácii predvolený ako servisného partnera s otázkou aký mám problém na vozidle, kedže evidujú automatickú žiadosť z aplikácie o návštevu servisu. Odpovedla som, že neevidujem žiaden problém ani chybovú hlášku. Na to sa ma technik opýtal, či sa mi náhodou neobjavila nejaká žltá kontrolka ako upozornenie, napr. nízka hladina vody v ostrekovači. Tu som priznal pravdu, že včera večer mi vyhodilo Nízka Hladina PHM a ja som dnes po 3 krátkych presunoch ešte nenatankoval. Technik my vysvetlil, že takéto automatické požiadavky pošle samo auto pri žltých alebo aj červených hláškach, ale nedokázal mi povedať aký je algoritmus (koľko krát, alebo koľko dní to môžete ignorovať) Keďže som situáciu vysvetlil, technik automatickú požiadavku na servis v systéme vymazal a s prianím pekného dňa sme sa rozlúčili, Poučenie z krízového vývoja: - ak vás vaše auto vyzve (nemusí bať žltý výkričník) aby ste niečo doplnili (PHM, voda v ostrekovači, možno aj Ad Blue) urobte to hneď, inák sa na Vás bude sťažovať cez aplikáciu v servise a vy sa o tom dozviete až od servisného technika ked Vám zavolá - ak Vám ale nenačíta asistentov, auto žiadne info cez aplikáciu neodošle, vtedy sa môžete ísť sťažovať do servisu vy osobne, ale bez záznamu v registri chýb, alebo natočenej chyby, respektíve schopnosti zopakovať problém v servise bude odstrańovanie zložité aj pre servis Za tento bizár ´´ďakujem´´ a pozdravujem vývojove oddelenie SW v Škoda Auto.1 bod
-
Mám za sebou více než měsíc ježdění a cca 3 tis km a ocenil bych, kdyby šlo kódováním změnit pár pevně nastavených věcí, které se při nastartování vždy samy zapnou a nebo je nelze jakkoliv změnit a jsou otravné. Pokud se tu někdo kódování věnuje (tuším, že by to mělo být identické jako v Octavia IV), prosím o odpověď jestli něco z toho jde změnit: automatické zamknutí vnitřního prostoru po rozjezdu - auto se zamyká a já nechci pokaždé mačkat tlačítko zámku, když mi lezou členové rodiny do auta denní tzv. skandinávské svícení zadních světel - auto nejde ve dne úplně vzadu rozsvítit ani přepnutím z AUTO - po čase se to zase vypne podle světelného čidla Front assist bych rád nechal snížit citlivost - řve, že např. trefím odbočující auto přede mnou a přitom jsem od něj dostatečně daleko a mám manévr bezpečně pod kontrolou Funkce automatického brzdění při parkování - pokud máte při parkování kolem sebe keř, nebo vyšší trávu, senzory vyhodnotí jako překážku a auto se nečekaně zabrzdí a já se strašně leknu - fakt nechci mít infarkt při každém takovém parkování Start stop by bylo super mít možnost vypnout trvale ... Varování překročení rychlosti je taky dost otravné při každém překročení rychlosti o 10%, tedy skoro hned na první rovince musíte na volantu 2 x kliknout, aby se to vyplo místo hloupé Laury bych taky raději Google asistenta - zkusil jsem ji za ten měsíc 100x a relativní úspěšnost v odpovědi na otázku, nebo spuštění něčeho, co infotainment má, byla tak 5% pokud zapnete autoamtické zamknutí po vzdálení se s klíči od auta (super), potom aplikace My Škoda - Škoda Connect Vám ukazuje, že auto je nezamklé i když se zamkne Máte taky něco, co Vás v nastavení infotainmentu štve?1 bod
-
Diky Joco776,dneska proběhla oprava i s další nečekanou závadou na jedničku.Je vidět že se vyznáš a dokážeš i nemožné.A to ještě za každého počasí.Jsem více než s pokojen.DÍÍÍKY MOOC1 bod
-
Kdyby to dali za 1000-1500 jako příplatkovou výbavu, bylo by to super, no.1 bod
-
Nesmysl. Mas tankovat co ti pise pocitac a ne az ti vypne pistole. Ale delej si co chces je to tvoje auto ale pak tu nebrec az dopadnes jako kolega vyse. Konec komcu Vaculik prave rika ze mas tankovat u stojanu max to co ukazuje pocitac nerika aby sis lil z kandaku... Tak nechapu v cem by vykladal pohadky...1 bod
-
Mně připadá, že hlavní přínos té aktualizace je v tom, že tam nastavili zjevně automatický reset asistentů, když vypadnou, aby ušetřili návštěvy servisu, kde nic jiného neudělají popř. aby nebylo potřeba jít do skříňky s pojistkami 😂. Jinak žádné zlepšení nevidím... Pořád platí, že pro mě je to jedno velké zklamání z toho, kam to koncern dotáhl... Auto jako takové je fajn, jezdí se mi v něm citelně lépe, jak v předchozím Kodiaqu I FL, který jsem měl 2 roky, ale ty SW chyby, které jsem v předchozí generaci nikdy, opravdu nikdy nezažil, mě u nové generace neskutečně otravují a způsobují, že autu nedůvěřuji 🤨.1 bod
-
Přidám svou zkušenost s SOS jednotkou. Přestalo mi to fungovat někdy v létě. Jezdil jsem s tím půl roku a čekal jestli se to samo nevzpamatuje. Nedávno jsem dal auto do autorizáku na výměnu oleje a prohlídku. Samozřejmě jsem poukázal na závadu SOS. Auto mám po záruce, tak jsem s hrůzou čekal, kolik bude stát oprava. Nakonec mě to vyšlo na necelých 200 Kč, technik mi řekl, že závada byla někde na anténním systému. Škodovka prý, z důvodu častých závad na těchto jednotkách, vyrobila nějaké opravné sady, aby zákazníci nevykrváceli kvůli výměnám řídících jednotek. Až na tento problém a počáteční mouchy softwaru infotainmentu auto slouží dobře, mám 1,5 DSG 2019.1 bod
-
1 bod
-
Přesunuto do existujícího tématu. Zkus to tady projít. Takhle těžko hádat, příčin může být víc.1 bod
-
Po troch tyzdnoch a stovkach km, mi distance control zacal fungovat sam od seba. Skoda by mala patentovat self healing... Bud to urobili remotely alebo je to auto naozaj "zazrak bozi" a samoopravuje sa. Tak teraz cakam co noveho zas vyskoci... Kodiaq je ako bonboniera - nikdy nevies ake chybove hlasenie ti nastartovanie prinesie.1 bod
-
Ahoj Všem, v současné době mám Kodiaq FL a uvažuji o koupi Kodiaq 2, ale... "Nové" benzínové motory 1,5TSI dostaly servisně velmi nákladné trakční baterie - MILD malou a Plug-in poměrně velkou. (tím se srovnaly náklady u většího nájezdu a stáří auta s motorizací TDI, kde bude stát raketu výměna DPF). Otázka je co udělá nové častější vypínání vnitřních válců s karbonováním motoru. "Nové" nafťáky nebyly nijak přepracovány co se týče u většiny z nich katastrofické spotřeby oleje zejména u silnější naftové verze. Ta slabší verze má obecně spotřebu oleje menší, ale často u ní dochází k netěsnosti gufera na klice - na rozdíl od silnější verze, která olej díky velkým výrobním tolerancím a slabým stíracím kroužkům na pístech spaluje olej ve válcích s naftou a pomalu a jistě zasírá DPF. Ta slabší verze TDI vám zase krásně nakonzervuje podvozek kvůli špatnému těsnění na klice uloženého v plastovém(?!) krytu na bloku motoru - pokud o to nestojíte dá se řešit výměnou modifikovaného těsnění na klice - ale je to poměrně náročná záležitost. Pokud nebudu dál řešit motorizace a zcela novou ergonomii ovládání tak mi přijde, že Kodiaq 2 je oproti jeho předchůdci chudší o: - měkčené plasty a tapec na zadních dveřích, kde jsou na novém pouze tvrdé plasty a plastová imitace kůže. - KESSY odemykání na zadních dveřích, kde na novém lze dotykově otevřít pouze dveře přední - vnitřní filcová výplň přední schránky před spolujezdcem, kde nový má jen tvrdý plast - el. zásuvka na 230V AC 150W, kde nový má možnost jen zásuvky na 12V DC - ostřikovače předních světlometů, kde nový nemá ostřikovače předních světlometů - menší palivová nádrž, kde nový má 55l oproti 58l předchozí generace - kaplička virtuálního kokpitu, kde nový Kodiaq nemá zastínění přístrojové desky, která je vystrčená na palubní desku. naopak co v něm novém přibylo: + el. ovládané žaluzie před chladičem motoru + 2-ventilové tlumiče + dokonalejší matrix světlomety a co se bohužel nezměnilo vůbec: = tragické spotřeba oleje zejména u silnější naftové verze motoru = nevyhřívaný kryt předního radaru, který v zimě namrzá a vyřadí tak adaptivní tempomat (který je nově navíc umístěný níže než tomu bylo u předchozí verze)1 bod
-
1 bod
-
Mám Sup4 kombi v L&K, najeto cca. 4 tis, co se týká akustiky podvozku, zejména zadní nápravy tak to jsem v jiném autě nezažil. Je to opravdu obtěžující, bubnuje, bouchá. Projevuje se to naplno v malých rychlostech ve městě na nerovnostech, roletách takřka na všem, ta zadní náprava je hlučná třeba i na zámkové dlažbě, funguje jako ozvučnice, opravdu je to problém. Nejvíce se to projevuje v režimech comfort a normal. Jediné co tu intenzitu sníží je v režimu individual nastavit podvozek v rozmezí sport až sport +3. To bubnování pocitově tak o 50 % zmizí, ale vzhledem ke skutečnosti, že se to projevuje zejména v malých rychlostech ve městě tak to jde proti sobě je to pak zbytečně tvrdé. Nad 70 km/h se to vytrácí ve vyšších rychlostech už je to zase lepší. Bohužel nic jiného se s tím nedá dělat. Rady typu snížit tlaky, už mám za sebou, nepomůže-placebo. Nadšený z toho vůbec nejsem a začínám zjišťovat možnosti co se s tím dá dělat. Dealerství zatím podporu od ŠA nemají, na to je nás ještě málo a je asi brzy. Neumím si ale představit , že takto ještě dnes sjíždějí ty Supy z linky, předpokládám, že ve výrobě to potichu vyřešili. No a co my skalní co máme první várku ? Svolávačka? Možná a kdy ? Dnes jsem mluvil s dealerem a žádné nové info jsem nedostal. Pořád mi nejde do hlavy jak tohle mohl někdo pustit do výroby. Budu tedy aspoň doufat, že se k tomu ŠA za to, že to na nás prvních testují aspoň postaví korektně a svolají to a vyřeší i pro nás co už to máme. Pokud budete mít někdo lepší info dejte vědět.1 bod
-
Mal som na 4 dni pozicany novy Kodiaq tak par postrehov v porovnani s predchadzajucim po FL. Interier pocitovo rovnaky velky a v predu stale pomerne uzky. Na stredovej opierke moze mat polozenu ruku len jeden (napr. volvo s90 je vpredu sirsie). Vzadu sa odvezu aj 3ja chudsi, stale vsak zavadzia stredovy tunel. Tvrdsie sedadla co mi vyhovuje (priplatkove v hnedej zrejme kozi?). V faceliftovanom su maksie (vybava L&K). Pekny velky stredovy displej, vyborne rozlisenie, horsie citatelny ak nan zasvieti slnko. Otocne ovladace na vyhrev a nastavenie teploty posobia pri dotyku lacno (bude to zrejme plast), nie moc odolne a nemajy taky chod ako v audi. Super su dve bezdrotove nabijacky vpredu, vedla seba plus samozrejme USB. Stredova opierka sa po vytiahnuti zasuva nema aretaciu (len na vysku). Zadne vyplne dveri su samozrejme tvrde. V prednej schranke (spodnej) uz nie je koberec, v hornej je aspon pogumovanie. Ambientne osvetlenie svieti lepsie ako v pofaceliftovej verzii. Osobne sa mi nepacili vnutorne plastove dekory kt. posobia lacno a su nachylne na poskriabanie (su hladke). Vnutorne klucky uz nie su kovove, ale plastove vylisky kde vidno ak spoj z lisovania ( mohli to aspon obrusit?). Hluk (AERODINAMICKY) v interieri najme od prednych stlpikov je mierne nizsi pri 130-140 kmh), kt. ma Kodiaq vie o com hovorim, ( opat volvo S90 je odhlucnenim uplne inde) bubnovanie kolies na 18kach sa mi zda intenzivnejsie ako na pofacelifte (tam su 19ky). Obraz kamery je znacne skresleny res. zuzeny, nie moc kvalitny (auto nemalo area view). Canton hra priemerne. . Bezklucove odomykanie/zamykanue funguje len na prednych dverach (mozno sa da v menu nastavit aj na zadne resp.doplatit). To su moje skusenosti po cca. 900km.Pocity su znacne rozporuplne vzhladom na cenu danej konfiguracie cez 50 000 €. Ocakaval som posun/zlepsenie vo vsetkych oblastiach.1 bod
-
Takhle to úplně není, s vypalováním filtru pevných částic to parakticky nemá nic společného. Systém SCR využívá vlastní katalyzátor, do kterého se kapalina vstřikuje v závislosti na různých okolnostech. SCR (AdBlue).pdf1 bod
-
Adapter je potrebny. Prikladam aj video od nemeckeho majitela, co si uz H7 od Osramu do Citiga nainstaloval.1 bod