Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 01/21/25 ve všech sekcích

  1. @denial jaké bláboly?? jasně, že XL znamená vyšší nosnost. mají stejnou gumu s 91 a 94. aby to rozlišil i běžný člověk, napíšou k té 94 i XL. takže to pozná každý (doposud jsem si to myslel) ... @Pajtaš neřeš to ... díru buď trefíš dobře nebo špatně. ono není zaručeno, že XL pomůže. já je beru kvůli tuhosti v zatáčkách na normální ježdění je to jedno. jsou i zbytečně těžší.
    4 body
  2. @rds76 jen zhruba - si to tak uplne nepamatuju, musel bych u tohto sedet musis se na digipanelu prepnout do pohledu, kdy mas uprostred textove udaje o ceste (ujeta trasa, spotreba, ci co to tam je.. asi 3/4 radky textove informace), a pak jednim z kolecek tocis, a prepinas postupne od startu / od nacerpani /dlouhodoba . vyberes variantu kterou chces, a zas se prepnes do mapoveho pohledu. v levem budiku pak zustane to, co bylo navoleno
    3 body
  3. Tak jak to tak sleduji tak nejhorší je kupovat auto hned po představení. Když vidím co tam vše naskákalo. To stejné u Superbu ( iV v liftback ) apod... Nejzajímavější varianta bude 150 kw 4x4, protože mně třeba 4x4 chybí v RS jako sůl.
    2 body
  4. Měnil jsem silentbloky i na motoru. Nový silentblok byl výrazně méně gumový/měkký než původní, ale utržený nebyl. Výměna na motoru je poměrně jednoduchá. Motor jsem zespodu podepřel heverem a mírně přizvedl. Celá výměna trvala přibližně 30 minut. U převodovky to bylo složitější. Opět jsem převodovku podepřel a mírně přizvedl. Musel jsem demontovat baterii i její držák. Kromě toho překážel plastový okap, ve kterém vede kabelový svazek. Ten jsem uvolnil a lehce odsunul stranou, abych se dostal ke šroubům, které drží silentblok. Přístup ke šroubům byl poměrně komplikovaný, a celá výměna tak trvala asi dvě hodiny. Jak už jsem zmínil, po demontáži jsem zjistil, že část silentbloku, která drží převodovku, byla zcela utržena od dílu upevněného na karoserii. Po výměně zmizely vibrace. Hlavním důvodem výměny silentbloků byla vůle při akceleraci a deceleraci a hluk/cvaknutí, který to doprovázel. Vůle v soustavě při akceleraci a deceleraci se po výměně zlepšila přibližně o 70 %. Silentbloky tedy splnily svůj účel, ale vůle zcela nezmizela. Myslím, že už se jedná o vůli přímo v převodovce. Na druhou stranu hluk/cvakání/mlácení/vibrace zmizelo úplně. Utahovací momenty jsem neřešil, dorval jsem to na na prasáka skoro krev, protože se to i hodně špatně povolovalo. Měnil jsem to v létě a od té doby jsem najel 20K km a zatím nic neupadlo a stále nic nemlátí. Jsem spokojen.
    2 body
  5. To je prave to. Stecker zablenduji a prehraji sw . V patek jedu k prodejci a dohodnout se na reseni bez soudu a drahxch advokatu. Uz to ze budou rozebitat cele ulozeni a zaves kol. Mam najeto 1600km. Uz toto se mi vubec nelibi. A kdyz to nepomuze tak znovu a o generaci niz. S tim uz souhlasit nebudu a vse pisemne. Advokat me asi nemine. Toto je od skodovky neuveritelna svinarna a prasarna k zazniku. Prachy co jsem jim poslal na ucet byly zcela v poradku. Auto uz ne.
    1 bod
  6. Jsem totalne zklamany. 17 let jsem se staral o OII BMM 750.000km . Po tezkem rozhodovani jsem sel do SUP 4 L&K 2.0tdi. Zvuky co se linou z podvozku pri prejezdu sebemensi cary na silnici - koleje se nedaji ani popsat jsou jen tezko ubtakto draheho auta jen tezko uveritelne. Po par dnech jsem kontaktoval prodejce, ze chci odstoupit od smlouvy a auto vratit. Rekl mi ze to neni tak jednoduche , ze to budu muset vse dokszovat apod. Sklopil jsem hlavu a jezdil dal. Po 1500km mi to uz nedalo a napsal jsem prodejci oficialni stiznost na to mlaceni podvozku. Za 2 dny doslo vyjadreni ze skodovky, ze o problemu vi. Maji mi v servise zkontrolovat cisla serii tlumicu a vymenit je. Auta podle skodovky maji problemove tlumice do 06.2024 . Od 06.2024 je pry problem odstranen. Jenomze dal ve vyjadreni skody stalo, ze pokud se tlumice vymeni a problem se zcela neodstrani, maji mi namontovat starsi verzi tlumicu s jednim ventilem. Vazne opravdu zacinam uvazovat o pravnim zastupci a jit do sporu, protoze vyrobce a mozna i prodejce o problemu vedeli a zatajili mi to. Podle me je to opravneny duvod k odstoupeni od kupni smlouvy. Tato "prihoda" je definitivni konec se skodovkama. Takove zklamani jsem nikdy ve svem zivote nezazil.
    1 bod
  7. Zdravím, tak jsem následoval příklad kolegy FrantiskaM a dodělal do naší dvojkové Fabie (2012) 1.2 TSI ESP. Bohužel - asi úplně poslední ročník, než bylo ESP povinné... V jeho příspěvku je vesměs vše podstatné popsáno, tak jen doplním, že já dával jednotku 6R0 614 517 AG (prostřední verze dle stáří pro facelift, ale ještě stále s ESP 8.2) a podvolantový kroužek 6R0959654 (už ten novější, kde je v okénku vidět kabelový svazek, když je v nulové pozici) - obojí dle ETKA odpovídá datu výroby našeho vozu. Dále bych doplnil, že podle mne je nejen vhodné, ale skoro bych řekl, že nutné vyměnit ty dvě trubky mezi ABS a hlavním brzdovým válcem. Asi to má svůj důvod, že mají větší průměr, ale také jednotka ABS+ESP má oproti jednotce ABS trochu posunuté otvory pro vstup těchto trubek a původní trubky by se museli přiohnout, aby tam šly správně. Krom samotného ohýbání za mě zbytečný risk, že pak začnete šroubovat trubku pod úhlem a vezmete matici přes závit... Co v jeho příspěvku popsáno není, je kódování: V 19 Gateway/Installation List jsem přidal položku: Steering Angle. Dále pak v 44 Steering Assist nakódovat senzor natočení volantu - v mém případě přepsat původní kód X01XX na X12XX (VCDSka tam má nápovědu). Nakódovat jednotku 03 ABS - na konci příspěvku přikládám tabulky, které jsem vygooglil a podle kterých jsem to nastavil a funguje mi to (neručím za správnost, ale fungují mi obě - na ESP 8.2 a i odpovídá ta pro ESP 9.0, které mám v druhém autě s ESP už z výroby). Btw. existuje na to i generátor kódu jakožto EXE soubor, který vám to po zadání VINka, typu vozidla a toho, co chcete nastavit (XDS, TPMS, HHC) vygeneruje. No a pak provést kalibrace: G85 (senzor natočení volantu) a G491 (senzor v ESPčku) - prováděl jsem v jednotce 03 ABS zadáním kódu do security access a následně v basic settings. VCDSka to tam má popsané, co je co. Následně smazat chybové hlášky. Ještě zůstává otázka adaptací - moje VCDS 23.3 nemá pro jednotku 6R0 614 517 AG doplněné popisky adaptací. Bez znalosti čísla kanálu, na kterém si upravit např. HHC nebo XDS a znalosti konkrétních hodnot se mi nechce jít metodou pokus omyl... Nicméně mě standartní nastavení vyhovuje... Jinak ASR je pro 1.2 TSI 77kW docela užitečná věc, zejména na zimních gumách. S XDSkem tom pak o poznání lépe a zábavněji projíždí zatáčky, zejména na výjezdu pod plynem... HHC pak asi ocení každý, kdo občas jezdí s přívěsem, nebo jako já občas i s karavanem...
    1 bod
  8. https://www.michelin.cz/auto/rady/pneumatiky-zaklady/zesilene-pneumatiky
    1 bod
  9. tak máš tam prestavovače 2x410e tak sa nečuduj tej cene , samotný rozvod + kladka na plochý remeň a plochý remeň + veci okolo sú cca 550-600eur , robotu nech rátam tých dajme tomu 6hx60 alebo akú majú NH tak si do 1000€ bez prípravkov to neurobíš , resp. pôjde to v núdzáku naozaj sa to na fixky robiť nedá a spýtaj sa aj v tej garáži kde ti to nacenili či už také videli
    1 bod
  10. CZ ceník od 21.1.2025: nova-octavia-cenik.pdf
    1 bod
  11. Nová hra Naughty Dog, Intergalactic: The Heretic Prophet, bude obsahovat tuto futuristickou loď navrženou Porsche. Porsche dělá spoustu opravdu skvělých věcí mimo stavbu aut. Značka má oblečení, boty, doplňky, dokonce i mrakodrapy. Nejnovější projekt Porsche si ale nebudete moci koupit, pokud nejste postavou připravované videohry Intergalactic: The Heretic Prophet. Loď je pojmenována podle konceptu vozu Porsche spolupracovalo s vývojářem Naughty Dog (Crash Bandicoot, Uncharted, The Last of Us), aby přišlo s vlastní vesmírnou lodí speciálně pro nejnovější intergalaktický sci-fi thriller studia. Jmenuje se Porsche 984 Tempest NDX – což naznačuje dvoumístný koncept vozu z 80. let, který se nikdy nedostal […] Článek Porsche navrhlo tuto úchvatně vypadající vesmírnou loď pro novou videohru se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  12. Mám 1.5 tsi liftback a motor mi stačí aj keď ideme plne naložené auto - 2x dospelý + 2 deti + plný kufor. Na nejaké závody na okreskách to nieje, ale na to toto auto nieje určené. Na dialnici konštantne 140-150 kopec nekopec. S manuálom by to bolo možno nepríjemnejšie, ale automat si podradí kam je treba a motor má pre mňa výkonu dosť. Samozrejme záleží aj od šoféra, ja sa pretekať na okreskách nepotrebujem a keď sa ide ďaleko tak je to po dialnici a tam to nemá problém.
    1 bod
  13. Používám to na několik aut v rodině a je potřeba sledovat slevové akce, které občas jsou. Po roce používání základní verze jsem si koupil jsem si 3-letou verzi PRO VAG plan za 120 Euro. Je to dost, ale všechno něco stojí.
    1 bod
  14. Tak i já přidám zkušenost s kabelem z čajna expresu 😀 Koupil jsem kabel TENTO , do 14dnů přišel, pohoda. V balení byl kabel a papírový návod na instalaci, kde se psalo, že mám stáhnout software a nainstalovat, ale žádný odkaz, QR kód nebyl nikde. Tak jsem stáhl soubory z mega.nl co tady postnul uživatel Sw0rdfish na stránce č.34. Postupoval jsem i podle jeho návodu a nakonci mi VIILoader napsal, že kabel je kopie a je zablokován. Řikám si OK, jsem kokot, stalo se. Nedalo mi to a zkusil jsem stáhnout VCDS přímo ze stránek RossTechu, už nebylo co pokazit, když kabel měl být bloklý. A přesto kabel fungoval, připojil jsem se k autu, provedl zálohu jednotky. Pak mi to nedalo a prostudoval jsem pořádně co píše prodejce toho kabelu, a ejhle, píše tam, že CD není přibaleno a mám si napsat o odkaz. OK, napsal jsem, odkaz poslal. Stáhl jsem co poslal, číhnul na video a začal. Tady se nepoužívá VIILoader, ale používá se V2Partner. Instalace proběhla úspěšně, pak instal VCDS, taky dobrý. Spustit VCDS ve V2partner a začalo to hlásit, že updatuje kabel. Řikám si tak schválně co se stane. Všechno dojelo do konce, ve V2Partneru se píše, že kabel je aktuální. Ve VCDS když otevřu ABOUT to taky píše "unlimited VINs". Vše se zdá funkční. Po této instalaci jsem ještě nezkoušel připojit auto.
    1 bod
  15. Mam zhruba podobny najazd ako ty - cez tyzden mi auto stoji, lebo chodim do prace MHD, cez vikend naopak jazdim na vylety a dialky. Rocne cca 15-18t km. Mam 1.4 TSI v Passate B8. Za diesel by som uz nemenil. Aj dlhe trasy jazdim v normalnom rezime za max 6.5 (dlhodoby priemer mam 6.3 podla dotankovania), 7 som mal len raz na nemeckom autobahne... Cenovy rozdiel sa ti nikdy IMHO nevrati pri danon najazde. Rozdiel v spotrebe bude max 1.5 litra na 100km, skor to bude liter. Navyse pokial ides vo vlaciku, ta 1.5 TSI vie jazdit na 2 valce a zrazu tam mas cisla zacinajuce 4kou... Long story short, ber 1.5 TSI, koni realne bude mat ten motor viac ako 2.0 TDI. Mild hybrid je prijemny, a usetrene peniaze daj do vybavy. Velkym plusom je aj lahsi predok o cca 100kg oproti nafte. To auto je na okreskach daleko ochotnejsie ist do zakruty.
    1 bod
  16. Tak závada odstránená. To že sa závada prejavuje po zahriatí motora, bola len zhoda náhod. Po opätovnej diagnostike ukázala slabí tlak paliva, ako sporadicky chybu. Vymenili sme snimač tlaku paliva, ako najlacnejšie riešenie, no nepomohlo. Tak sme vymenili riadiacu jednotku palivového čerpadla a podarilo sa. Rapid šlape ako hodinky. Akurát že som ho minulý tyždeň predal a kupil Scalu 1,0 TSI DSG 7. Nemám rád keď niekto prosí o radu a potom nenapiše ako závadu odstránil. Síce oneskorene ale chcel som uzatvoriť toto vlákno ako som vyriešil závadu. Tak sa tu majte pekne Rapiďaci ja prechádzam ku Scalakom.
    1 bod
  17. Faktura bola na CZ meno aj adresu, ak som si dobre vsimol. Ale mozem ti dat moju ak chces, nemam problem Inac dik za ne-pomoc. Volant funguje aj bez nej. Vyzera to paradne, hned to ten interier trosku viac pozdvihne 🤩
    1 bod
  18. Bráško klídek, ať ti nepraskne žilka. Jestli sis nevšiml tak jsme na fóru, tady se prostě tlachá většinou o něčem a někdy i o ničem... Kdybych nevěděl jak do podrobna funguje LAN tak by mě už dávno asi vyhodili z práce, co se týče CAN a LAN o tom si poslední dobou něco pročítám Jestli jsme tě urazili, že se snažíme pochopit jak naše auta fungují a nejdeme si hned koupit vaše hotové řešení, které určitě funguje dobře, to mě mrzí...
    1 bod
  19. Hele proste vás nechapu jsou tu tři řešení funkční a stále někdo tady zkoumá jak to funguje aby na tom ušetřil úplně nepochopitelné řešení existují, všichni jsme je dlouze tvořily a jsou to naše obchodní tajemství aby se to zaplatilo , existují kolegové rusaci , pak cinani a pak to delame mi , každý má úplně jiné řešení napriklad Čínan dělá kopie desek v tlacitkach , rusaci modul do volantu a mi máme normálně rozumnou komunikaci a tím bych to uzavřel tu vasi diskuzi o ničem A že to posílá něco do auta je totální nesmysl co jsi psal , doporučuji prostudovat komunikaci LIN , CAN , LAN a pak by jsi pochopil že jsi napsal nesmyl To je jak kdyby jste se ptali Microsoftu jak je napsaný Windows
    1 bod
  20. Děkuji za odpověď, ale dřevo se mi líbí a hodně...
    1 bod
  21. Hlavně nic prosím tě neřezej. Poradím tí míň invazivní metodu, protože semměl stejný problém jako ty a už sem byl v koncích. Vyndej z aplubky prostřední díl ofukovače ten jak je v něm i spínač pro blikání všech blinkrů pak budeš mít tím otvorem krásně prostor upravit kabey tak, aby se tam radio hezky vešlo. Mě to můj problém vyřešilo.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...