Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/09/25 ve všech sekcích

  1. Vypínat adaptivnost tempomatu mi přijde podobná zhovadilost jako se zeptat jak vypnout ABS nebo posilovač řízení.
    1 bod
  2. Zdravím chci se zeptat zda máte pořád ten nox senzor?
    1 bod
  3. AQNHktD15OEXCTo3tDn9ekJGDneH_r1XtSc8VUVpxMEfHS61QjAOaJTSppj4PcTKRKeHUluQYCorKtdGlEcX4Fo8.mp4
    1 bod
  4. AQMk3yrEdSzA6IFQHoNMvjTfn-7crjMFAXAhhhZQVG2XycPCGG3Nd_d3wBmlBi3rG9vY_fYt0EQLBKx8UjOB__5_.mp4
    1 bod
  5. No sice jsem ti radil, abys koupil stekr, jezdil a sledoval pres telefon stav. Ale pokud clovek ten stekr nevyndava, tak musi pocitat se zvysenym klidovym proudovym odberem, cimz bude dochazet k vybijeni baterie pri parkovani. Pokud jezdis casto a dal, tak se nic nedeje. Pokud ne, tak si za par let znicis baterii. Me ted odesla druha baterie po 2,5 letech. Tak jsem patral a vypatral jsem pricinu prave v tom stekru.
    1 bod
  6. Ve firemním voze sice 1.4 TSi ale EA211 a cívky jsou po 480K km pořád původní 🙂. Na autě se měnila pouze spojka, ramena a brzdy (brzdy třikrát). Dokonce tam jsou i původní rozvody a jen se kontrolují dle servisu...
    1 bod
  7. Necekam na tuto funkci. Momentalne vyuzivam Skoda aplikaci a je docela v pohode. Jen jsem si rikal ze by bylo fajn tuto vlastnost mit v novem aute.
    1 bod
  8. Reknu ti jak to chodi u nas v hyundai. pokud je neco co se uz neda da se rict zastavit tak o tom rozhoduji vyssi pozice ja take tesruji auta a hodne krat se stalo ze to co jsme nasli nahlasili se proste dal neresilo. S tim,ze nahlasene to bylo problem se resil,ale nez nastane naprava problemu tak to neni hned. Mas 10000 objednavek na auto a nemuzes ze dne na den je dat na cekacku a cekat na potrebny dil. Vyroba jede normalne dal a budto se problem resi pak vymenou nebo az svolavackou. na tohle to my testovaci jezdci nemame vubec vliv. A verim,ze na to urcite prisli a vedeli o tom.
    1 bod
  9. Ahoj,olej jsem si měnil sám na ulici.Je to sice opruz,ale jde to.Pokud máte možnost najet na nájezdovou rampu,je to ideální.Jde to i přes hever,jen nesmíte mít pupek.Spodní kryt je přichycen samořeznýmí šrouby s torx drážkou.Na úrovni pedálů jsou další 3 šrouby M8 také s torxem.Po povolení stačí kousek odsunout celý plast dozadu a je venku.Plast je lehký,nemusíte se bát že ho neudržíte.Olejový filtr jde povolit hasákem,je dost utažený,asi ho poškodíte,ale to nevadí.Po uvolnění si už připravte nádobu na vypouštění.Až doteče olej z filtru,povolte šroub na vaně,klíč č.19,nejlépe očko.Nechte vše vytéct se spuštěným heverem.Pak už jen nový fitr ,šrou do vany a olej.Napoprvé nalijte jen asi 3,5 l,až to steče do vany zkontrolujte a doplňte na rysku.V
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...