Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/14/25 ve všech sekcích

  1. Jde to normálně nasadit a tankovat
    2 body
  2. Ventilace online s nezivislym topením určo nesouvisí. Mám LK, bez nezávislého topení, a vzdálené pouštění ventilace funguje.
    1 bod
  3. Duplicita? Pokial viem, je zakazane sa pytat v dvoch temach na to iste Ja navrhujem stredom, ale s poctom rozoberani netusim
    1 bod
  4. Jasne ze sa da, kludne vsetky pdf a mozes to potom uploadnut pre ostatnych https://skoda.erwin-store.com/erwin/performSearchArticle.do
    1 bod
  5. Já bych začal důkladnou kvalitní diagnostikou. Potom se může bádat dál. To že svítí stabilizace mi moc nesedí na problém přímo v haldexu. To už může být jen následek nefunkčnosti z důvodu jiné závady. Dojky octávky měly dost často problém s jednotkou ABS, proto ty kontrolky.
    1 bod
  6. @rostak475 O4 RS FL má výfuk, který měly O4 RS jen verze 120 let nebo Challenge Plus, tzn. ten lepší, který aspoň nějaký zvuk vydává. Ten i trochu ušetřeluje. Jestli ustřeluje FL více, tak to bude pravděpodobně jen úpravou v jednotce. Takže jestli máš teď O4 RS a zvažuješ kvůli tomuhle vyměnit za FL, tak bych se na to vykašlal. Kromě většího a lepšího infotainmentu FL jinak snad nic dalšího, co by stálo za zmínku, nepřináší. Mnohem méně tě bude stát koupě výfuku na O4.
    1 bod
  7. Tak jsem byl na testu DCC tlumičů rezonanční metodou v autorizáku, nedalo mi věřit tomu jak se všude píše, že po 100-120tis. jsou skoro vždy v háji. Info: Levý přední nepatrně prosakuje, pravý trochu více, oba zadní suché. Po roce, při výměně pneu letní / zimní, je to tam prostě trochu mastnoty, rsp. již zaprášený, ale tmavý flek, dá se říci, že nic velkého. Při setření je ubrousek spíš od "šmíru" než přímo mokrý od oleje. Superb Combi, rv. 2020, 2.0TDI, 143tis. najeto, kola léto R19 / zima R16 Metodika EUSAMA / metoda C.A.P.: Účinnost přední pravý - 85% / 0,49 Účinnost přední levý - 90% / 0,58 Účinnost zadní pravý - 82% / 0,49 Účinnost zadní levý - 81% / 0,46 (EUSAMA: Ani nové auto nemá 100% - to by dle této metodiky nesměl tlumič nikdy ztratit kontakt s vozovkou / CAP: hodnota pro limit špatný je 0,2; limit přijatelný 0,25) Šel jsem tam kvůli tomu, že se mi to zdálo, že se to na NORMAL furt houpe Ale bylo mi i tam řečeno, že Superby se houpu tak "nějak uměle jak lodě" Jinak pociťový rozdíl při jízdě na R19 letní nebo R16 zimní je nepatrný, z toho jsem tak trochu usuzoval, že ty tlumiče na tom nemůžou být tak špatně, když není pocit diskomfortu ani na R19 (defakto sluchově je to jen jiný typ rány, při přejetí např. kanálu). Třeba to někomu poslouží, k tomu aby hned tlumiče neměnil, a šel na orientační test (zdůrazňuji orientační, a test defakto celého zavěšení kola - vyhodnocuje to přilnavost k vozovce).
    1 bod
  8. Kdyby snad někdo hledal a chtěl mít 100% jistotu původu, nelakované auto, udržované v TOP stavu.. právě prodávám mého Superba 👍 https://auto.bazos.cz/inzerat/197933145/skoda-superb-iii-fl-iv-lak-160kw-2022-zaruka-cz.php
    1 bod
  9. Me nijak vicko nevadi zasunu ho a tankuji.
    1 bod
  10. Díky. Snad se jim to brzy povede. Už takhle z toho auta mám radost, ale tohle je taková nepříjemná vada co dokáže kazit den. Přecházel jsem z 12 let starý audi A4 a čekal jsem o něco víc. Tohle to všechno vysvětluje No aspoň se můžu zase na něco těšit
    1 bod
  11. a nebylo to tak, ze to bouchalo prave na tvrdsi rezimy? spoet apod? prepnuti na max comfort bylo jako workaround na to, aby to bouchalo co nejmin i na puvodnich tlumicich, pokud si dobre pamatuju
    1 bod
  12. Zdravim, mam uplne prvy kus Skoda Superb Combi 2.0 TDI 4x4 L&K 2024, ktory prisiel na Slovensko teraz na jar. Ako som vysiel od dilera Skoda v KE s cisto novym autom na cestu do mesta, tak si hovorim "a toto co je???", sedim v 30 rocnej Skoda Fabia s 350.000km???, alebo v novom Superbe... Neskutocne sklamanie presne ako pisu ostatni, vozidlo hlucne az ma nebavi v nom soferovat. Mal som aj novy Superb 3, ked som ho kupil s najsilnejsim benzinovym motorom, tak som sa chodil na nom vozit kazdy den cca 2 mesiace, len tak pre zabavu. Toto bohuzial, ziadna zabava nie je. Bol som uz v servise po reklamacii DCC + tlmicov a buchania, opravili, ale efekt nulovy!!! cize presne pristup pokus omyl, zatial informacie od dilera, ze sa na tom pracuje, takze tak...
    1 bod
  13. Mám superb 4 liftback L&K. Ve srovnání se superbem 3 (2019) s DCC a i jinými vozy, tak tento podvozek od zadní nápravy opravdu bouchá a to docela hodně. Funguje příjemně, ale až na to bouchání. Zatím to řeším s dealerem stejně tak jako špatné slícování okrasných lišt na zadních dveřích (měněná celá lišta + boční malé okénko... zatím). Bohužel, zatím žádnou svolávačku na to nemají. Prej co bych chtěl, když je to jeden z prvních prodaných kusů v ČR. Prý je to úplně normální, když je nový model/facelift. Od jiných začek toto neznám. Tímto nechci S4 vůbec hanit. Myslím si, že Škoda udělala velký posun v interiéru (konečně) aji v jizdních vlastnostech. Rozhodně na obrázcích vůz nevypadá moc hezky (na tomto se shodlo celé okolí), ale skutečnost je opravdu o hodně lepší. Už není jako předchůdce sportovní, ale spíše je majestátní.
    1 bod
  14. Doplním - zrychlení S III fc s 206 kW je 5,2 s / combi 5,3 s z 0 na 100km/h. Takže to až tak dramatický propad není. Spíše bych se zaměřil na max. točivý moment, kde má nový S IV 195 kW k dispozici stejných 400Nm, ale již od 1650 ot. Předchozí 206 kW verze až od 2000 ot.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...