Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 02/15/25 ve všech sekcích

  1. som, registracia je zadarmo. plati sa az ked chces nieco stahovat. vsetko je popisane priamo na webe
    1 bod
  2. Plánovanie funguje úplne v pohode, a aj po dokúrení príde z aplikácie notifikácia, aj keď je trochu nepraktické neustále nastavovať čas manuálne. Mám auto Octaviu z roku 2021. Vonkajšiu teplotu, ktorú do aplikácie nedávno pridali, nie je možné aktualizovať priamo z aplikácie. Podľa môjho pozorovania je potrebné fyzicky odomknúť auto, pričom sa teplota v aplikácii niekedy aktualizuje, ale takto to opäť stráca zmysel. Mám to odsledované – priame kúrenie z aplikácie prestalo fungovať okolo 22. januára. Čokoľvek, čo chalani zo Škodovky v tom období menili, pravdepodobne spôsobilo tento problém (odkedy pribudlo odvetrávanie). Vidím to ako čisto softvérový problém aplikácie alebo serverov, s ktorými aplikácia komunikuje.
    1 bod
  3. Jestli se nepletu, tak ještě záleží na tom, aby tam měl čidlo teploměru oleje. Vedle vypouštěcího šroubu oleje. Je to společný snímač G266 hladinový a teplotní. Ale z výroby ho mívaly jen auta s prodlouženým servisním intervalem.
    1 bod
  4. Mám, ten stejný problém. WEBASTO nelze spustit z aplikace MyŠkoda, ani z verze 8.0.0. Vozidlo v servisu, standartně zkoušejí přehrát datové sady v několika jednotkách určitě je to: 09, 17, 75, 5F a myslím, že ještě nějaké další, ale teď přesně nevím. Jenže tohle už dělali (tenkrát to pomohlo), od té doby dobrý až do SW 1985. Opět to přehráli, žádná změna. (Ani funkční, ani nový data pro jednotku) Topení stále nejde spustit (to plánování jsem nevěděl a nezkoušel). Já mám ještě chybu v OCU, která nejde smazat, servis by ji rád vyměnil, ale musí schválit přímo ŠA. (Řeší už týden, už ji jednou měnili s tou stejnou chybou a pomohlo to.), nicméně mě občas nejde načíst v aplikaci celý auto, případně se přepínají uživatelé na guesta občas samovolně. Ale jak to tak čtu s topením bude asi problém přímo v SW 1985. Ono totiž jestli jste si všimli v aplikaci MyŠkoda verze 8.0.0 přibyla možnost volit topení / odvětrávání, a taky topení ukazuje venkovní teplotu, aby jste se jako mohli rozmyslet, jestli to vůbec chcete zapnout. (Myšlenka rozhodně dobrá), ale od té doby to nejde. Podle mě je asi problém v tom, že ta nová apka není kompatibilní s tím topením nebo tak něco, předtím se to rozmyslelo samo jestli topit / chladit a teď tam bude o nějaké data navíc, a je otázkou jestli se to umí zpracovat v těch starých autech. Mě nejde ani aktualizovat ta venkovní teplota? To Vám jde? A jak starý máte auto, který takto zlobí (já mám 08/23). Díky.
    1 bod
  5. Do 2014 Roomstera by měl jít dát MaxiDOT, který to umí. Je to facelift a ten na rozdíl od ročníku 2007 tohle uměl. Stejné budíky měla i F2 po fl a Rapid. Obě auta máme doma a umí to. Juknu do Etky, jestli souhlasí čísla budíků l, kdyžtak jedny použitelné budíky z Rapida mám doma.... Pak sehnat někoho, kdo to umí nakódovat, musí se spárovat s imobilizérem a klíči a ECU kvůli kilometrům.
    1 bod
  6. Název tématu "Pavel" znamená co? Tady nejsi na nějaké seznamce. Upravo ho tak, aby odpovídal obsahu tématu, jinak to tady smažu.
    1 bod
  7. Máme to tak i my, a je to vlastnost Apple Caru.
    1 bod
  8. Měl jsem 2.0 TDi 110 kW Combi v L&K , kde byla první registrace vozidla myslím duben 2024 a auto hned při prvním svezení bouchalo. Neřešil jsem to a řekl si, že to bude asi normální, když je to přece nový vůz, ovšem později mě to bylo divné. Auto jsem nakonec vzhledem k hnusné zádi auta u combi na kterou jsem si bohužel nemohl zvyknout a přesedlání z nafty na benzin vyměnil za 2.0 TSi 195 kW 4x4 v L&K liftback !!! Auto jsem kupoval 18.10. 2024 a řeknu vám to auto je úplně jiné, než to první vyrobené z kraju roku 2024, prostě lepší po všech stránkách a hlavně nebouchá !!! Mám krásně pevný podvozek. Dozvěděl jsem se, že už je to údajně modelový rok 2025.
    1 bod
  9. Tak jsem byl na testu DCC tlumičů rezonanční metodou v autorizáku, nedalo mi věřit tomu jak se všude píše, že po 100-120tis. jsou skoro vždy v háji. Info: Levý přední nepatrně prosakuje, pravý trochu více, oba zadní suché. Po roce, při výměně pneu letní / zimní, je to tam prostě trochu mastnoty, rsp. již zaprášený, ale tmavý flek, dá se říci, že nic velkého. Při setření je ubrousek spíš od "šmíru" než přímo mokrý od oleje. Superb Combi, rv. 2020, 2.0TDI, 143tis. najeto, kola léto R19 / zima R16 Metodika EUSAMA / metoda C.A.P.: Účinnost přední pravý - 85% / 0,49 Účinnost přední levý - 90% / 0,58 Účinnost zadní pravý - 82% / 0,49 Účinnost zadní levý - 81% / 0,46 (EUSAMA: Ani nové auto nemá 100% - to by dle této metodiky nesměl tlumič nikdy ztratit kontakt s vozovkou / CAP: hodnota pro limit špatný je 0,2; limit přijatelný 0,25) Šel jsem tam kvůli tomu, že se mi to zdálo, že se to na NORMAL furt houpe Ale bylo mi i tam řečeno, že Superby se houpu tak "nějak uměle jak lodě" Jinak pociťový rozdíl při jízdě na R19 letní nebo R16 zimní je nepatrný, z toho jsem tak trochu usuzoval, že ty tlumiče na tom nemůžou být tak špatně, když není pocit diskomfortu ani na R19 (defakto sluchově je to jen jiný typ rány, při přejetí např. kanálu). Třeba to někomu poslouží, k tomu aby hned tlumiče neměnil, a šel na orientační test (zdůrazňuji orientační, a test defakto celého zavěšení kola - vyhodnocuje to přilnavost k vozovce).
    1 bod
  10. Zdravim. Resil jsem stejny problem na svem Golfu (2014) 1.6 tdi 77kw CLHA. Myslim, ze je to stejny motor. Cukani (skubani) na volnobeh po nastartovani rano (jen v zime kolem 0°C), kdyz klesnou otacky na standardnich cca 800. Po cca 5 min., kdy se motor zacne ohrivat, tak uz je vse ok. Inspiroval jsem se "andrejviper", zavolal do autorizaku vw, kde mi nasli dle vin tpi presne s timto problemem a objednali na prehrani sw ridici jednotky. Cena 2900,- Kc, ale zda se, ze by mohlo byt vyreseno. Zatim teda jeden studeny ranni start bez jakehokoliv skubani, tak uvidime.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...