Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 03/04/25 ve všech sekcích

  1. Mal som S3 s Cantonom aj bez Cantonu a ten rozdiel je obrovsky! Nejdem tvrdit, ze Canton je super, ale standardny audiosystem je uplne o nicom.
    2 body
  2. AQOsUYVvyl9HDo6GRsK-mcOQ92q_Z80b8Hfvs-4yaevPuyw27e-s0LazunubUnMBFhhPoBdlY8e6QI_9oujHjj7W.mp4
    2 body
  3. Audiofil nejsem, ale CANTON v Karoqu mi hraje parádně. Našel jsem spoustu návodů na nastavení ekvalizéru, ale s mým hudebním nadáním (hrál jsem jen na triangl 😁) si vystačím s vlastním nastavením.
    1 bod
  4. Zdravím Vás , pozerám že tento problém tu rieši veľa z Vás , momentálne mám na 1,5 tsi 194 000km a dnes že to idem dať meniť k nám do servisu a mechanik mi vraví že to nie je možné , prípavok je popravde veľmi drahý a ani náš servis ho neplánuje objednať nakoľko tých motorov nie je tak moc a druhá vec je nedostupný a dokonca aj na poľskom trhu takže objednať ho je nereálne . Nepočujem žiadne zvuky ohľadom remeňa alebo kladiek že by to bolo potrebné meniť , popravde rozvody ma vyšli aj s vodným čerpadlom 300€ aj keď vodné čerpadlo nie je súčasťou INA a HEPU , podľa workshopu som sa dočítal že remeň treba meniť každých 120 000km ale rozvody netuším... Moja otázka skôr znie či človek môže na tom jazdiť alebo ako píšete mám vyhľadať servis v Brne alebo ste sa dopátrali k nejakému inému riešeniu.
    1 bod
  5. Ten napis na dverich vypada dobre Canton= je jako zvuk 5.1 basy jdou jenom ze subace da se rict. Klasika bez Canton je stereo, basy jdou ze vsech velkych repraku ve dverich pro mne prijemnejsi na poslech. Ale jelikoz v aute mam Canton tak hold posloucham tohle :)
    1 bod
  6. @osuchy Ještě bych to zkusil pořádně obrzdit 130 km/h -> 0 km/h, k čištění mi bylo řečeno v servisu, že málokdy pomůže. Za mě to píská z důvodu kombinace nevhodných materiálů nebo spíše jsou uzpůsobeny tak, aby produkovaly nižší emise a tohle je výsledek bohužel.
    1 bod
  7. Já bych v tomto případě nic nevymýšlel a radši obětoval tu tisícovku navíc. Ať to nalepí AS a zanesou výměnu oficiálně do záznamů v elektronické servisce. Jakákoliv neoficiální manipulace s identifikačními štítky by se mohla do budoucna vymstít. Problém na STK nebo při prodeji za tu ušetřenou částku asi nestojí. 🤔
    1 bod
  8. Super, že se problém podařilo vyřešit. 👍 V diskuzi o bezdrátovém připojení Carplay prosím pokračujte tady: Případné možnosti, jak této funkcionality dosáhnout u staršího auta, bude lepší řešit kvůli dohledatelnosti tam. 🙂
    1 bod
  9. Úplně stejný problém se řeší i v sekci S4. Autorizovaný servis to prostě označí za vlastnost a dá od toho ruce pryč. Může pomoct důkladnější vyčištění brzd a jinak asi jedině výměna na svoje náklady. To je ale u nového auta nesmysl.
    1 bod
  10. S bezdrôtovým Apple Carplay alebo Android Auto by si išiel akurát z mláky do kaluže. Ono totiž následne musíš riešiť nabíjanie telefónu, na čo slúži bezdrôtová nabíjacia polička. Lenže tá takmer vôbec nenabíja, telefón sa v nej doslova prehrieva a väčšie telefóny sa do nej ani nezmestia. Takže ja na konci dňa aj tak fungujem cez kábel. 😠
    1 bod
  11. Zkusil bych určitě vyměnit kabel buď originální nebo s certifikaci MFI
    1 bod
  12. Jen pro info - dnes motor 1.2 TSI 63kW (CBZA) s přehraným softwarem (od Ferda25) na 77kW (CBZB) - STK bez problémů. V protokolu uveden kód CBZA, kontrola readiness kódu v pohodě...
    1 bod
  13. Rád bych zde po osmi letech oživil diskuzi - nechal jsem si od uživatele Ferda25 nahrát 77kW software (CBZB) do původně 63kW Fabie mojí ženy (CBZA). Je nesmysl, aby obě verze měli shodnou mapu ŘJ, jelikož se mi motor začal chovat zcela jinak - je jak politý živou vodou. Výrazně lépe táhne, už ve 2000RPM je cítit nějaký rozdíl, od 2500RPM výš je už rozdíl v zátahu opravdu výrazný. A rozdíl třídy je pak v tom, jak auto jede v otáčkách - 63kW verze kolem 4000RPM tak trochu zdechne, je tam znát výrazný propad točivého momentu, 77kW verze táhne lineárně dál až do nějakých 5500RPM... Btw. když tento motor měřil Martin Vaculík ve SM v Rapidu (bílý kousek s 250 000km), naměřil mu při dynamickém měření na brzdě slušných 135 koní a asi 185Nm... Dále mi přijde, že se změnila odezva na plynový pedál - u 63 kW verze nebyl ve většině situací výrazný rozdíl mezi plným a půl plynem, u 77kW to působí progresivněji. Motor a zejména reakce na plyn mi teď vůbec přijdou příjemnější a přirozenější, předtím mi vždy chvilku trvalo při přesednutí z jiného auta se s tímhle motorem nějak sladit, teď už s tím problém nemám. Také jsem si všiml, že je slyšet, že trochu jinak pracuje turbo. Spotřebu jsem do detailu nezkoumal - přiznám se, že po úpravě mám trochu problém jezdit s tím nějak normálně a docela si užívám, jak pěkně to jede... Nicméně z asi 2 jízd, které jsem absolvoval v běžném tempu a na trase, kterou mám najetou, mi přijde spotřeba prakticky stejná, rozhodně není vyšší... Btw. v řadě situací teď není potřeba tolik řadit - díky většímu zátahu motor často zvládne dostatečně svižně zrychlit i bez podřazení... Celkově jsem hrozně rád, že jsem nechal auto upgradovat - krom výrazně svižněji jedoucího vozu je to teď i výrazně příjemněji jezdící auto...
    1 bod
  14. Tak jsem trochu guglil a našel jsem obrázky jak někdo vozí kola v Karoqu s Varioflexem. Myslím že když obyčejné zadní sedačky sklopím tak se zasunutou sedlovkou do kufru Karogu nacouvám zadním kolem napřed. Takže Karoq pro dva skorodůchodce ujde. Na jednodenní výlety kdy kola mám na dohled vozím kola na nosiči na tažném .
    1 bod
  15. já se musím zastat nástupních prahů :-) Jsou super, ale musí je člověk umět používat. Jasný, že když budu vystupovat a dám nohu rovnou na zem, tak budu mít špinavý nohavice. To se vám stane i bez prahů. Viděl jsem v zimě dost aut, co mají "vyleštěné" prahy. S prahem se vám to nestane. Taky se líp dostanu na střechu při umývání nebo s kolama. Unesou 150 resp. 300kg, takže jako módní doplněk bych to nebral, ikdyž vypadají dobře :-) Jestli snižují světlou výšku nevím, to bych musel mrknout. To jen doplnění pro žvanily, kteří si je ani nevyzkoušeli. Je to dle mého názoru účelná doplňková výbava, kterou využiji, proto jsem za ni utratil prachy :-)
    1 bod
  16. Vyska je mezi prahem a zemi okolo 23cm.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...