Hlavní panel
Oblíbený obsah
Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/23/25 ve všech sekcích
-
Já jsem byl minulý týden, poslední servisní prohlídka v záruce. A dělalo se: - rozšířená prohlídka s výměnou oleje - výměna brzdové kapaliny - výměna filtrů prachový a pylový a celé to bylo za 7740 Kč. A napřesrok to bude levnější, neboť dorazím s vlastním olejem (pokud toto auto ještě budu mít) 😉 PS: Bylo to na počkání, a měl jsem takovýto výhled:1 bod
-
Mne vydržala baterka skoro 9.r. mínus. 3 mesiac. Fabia III 1,2 81 kW nikdy nebola dobíjana raz som dolieval destilku ,keď mala 5. r. jazda v meste.1 bod
-
1 bod
-
včera mi prišiel CarPlay & Android Auto Adapter flixivi 2-in-1 carplay & android auto adapter - wired to wireless usb/type-c dongle, plug and play, , surround sound, 5v, no battery needed, universal smartphone & car audio solution, car audio solution | wireless | , car stereo system | Shop Trends | Temu Slovakia šlape pekne, rýchle a spoľahlivo1 bod
-
@PetriCZECH zkoušel jsi se zeptat na porovnání AI? Zde Copilot: Ano, Volvo V60 lze považovat za konkurenci Škody Superb Combi. Oba vozy patří do segmentu kombiba nabízejí podobné vlastnosti, jako je prostorný interiér, komfortní jízda a moderní technologie. Z hlediska rozměrů je Superb Combi o něco větší, což se projevuje i na větším objemu zavazadlového prostoru (690 l vs. 519 l u V60 (https://www.autohled.cz/porovnavac?cars=skoda-superb-combi&cars=volvo-v60&citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "1"). Volvo V60 však nabízí prémiovější materiály v interiéru a tradičně vysokou úroveň bezpečnostních prvků (https://ch.driveduel.de/compare/skoda/superb-combi/vs/volvo/v60?citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "2"). Co se týče motorů, oba modely mají širokou nabídku pohonných jednotek, včetně benzínových, dieselových a plug-in hybridních variant (https://www.auto-abc.eu/compare/Volvo-V60-v19077-vs-Skoda-Superb-v16095?citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "3"). Volvo V60 má omezenou maximální rychlost na 180 km/h, což je bezpečnostní opatření typické pro značku Volvo (https://www.autohled.cz/porovnavac?cars=skoda-superb-combi&cars=volvo-v60&citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "1"). Celkově lze říci, že Škoda Superb Combi je praktičtější a cenově dostupnější, zatímco Volvo V60 nabízí prémiovější zpracování a vyšší úroveň bezpečnosti. Výběr záleží na preferencích řidiče – zda hledá prostornost a praktičnost, nebo luxusnější provedení. a zde Gemini: Ano, Volvo V60 lze považovat za konkurenci pro Škodu Superb Combi, nicméně je důležité vnímat, že se jedná o konkurenci ve stejném segmentu (střední třída, kombi), ale s odlišným zaměřením a prémiovým postavením. Klíčové rozdíly a srovnání Zde je rozbor, proč jsou si konkurencí a v čem se liší: * Segment a velikost: Oba vozy spadají do střední třídy a jsou nabízeny jako kombi. Škoda Superb je ale tradičně větší co do vnitřního prostoru a objemu kufru. Zde Superb jednoznačně dominuje (např. objem kufru Superbu je 640 litrů, zatímco V60 má 529 litrů). Pro někoho, kdo hledá maximální praktičnost a prostor, bude Superb jasnou volbou. * Cílová skupina a značka: * Škoda Superb Combi je ceněna pro svůj vynikající poměr cena/výkon, prostornost, praktičnost a nízké provozní náklady. Je oblíbená u rodin a firemních zákazníků, kteří hledají reprezentativní a zároveň velmi užitné vozidlo. * Volvo V60 je naopak prémiový vůz. Oslovuje zákazníky, kteří ocení severský design, vysokou úroveň bezpečnosti, kvalitu zpracování interiéru a jistý punc luxusu a exkluzivity. Zákazníci Volva často preferují kultivovaný a komfortní jízdní projev. * Cena: Volvo V60 je obecně dražší než Škoda Superb Combi. I když se v některých konfiguracích mohou cenově překrývat, Volvo startuje s vyšší cenovkou a průměrná cena lépe vybavených verzí bude u Volva vyšší. * Jízdní vlastnosti a motory: Oba vozy nabízejí komfortní jízdu, ale s drobnými nuancemi. Volvo V60 může působit o něco dospěleji a komfortněji, zatímco Superb je stále velmi pohodlný a schopný polykat kilometry na dálnici. Co se týče motorizací, obě značky nabízejí širokou škálu, ale Volvo se více zaměřuje na mild-hybridní a plug-in hybridní pohony. * Interiér a výbava: Volvo se pyšní minimalistickým a elegantním interiérem s kvalitními materiály a propracovaným infotainmentem (často s integrací Google systémů). Škoda Superb nabízí rovněž kvalitní interiér s chytrými řešeními "Simply Clever" a širokými možnostmi individualizace. Někteří uživatelé preferují u Superbu fyzická tlačítka pro ovládání klimatizace a infotainmentu, oproti Volvu, které se více spoléhá na dotykové ovládání. Závěr Pokud je pro vás prioritou maximální prostor, nízké provozní náklady a skvělý poměr cena/výkon, pak je Škoda Superb Combi velmi silnou volbou. Pokud hledáte prémiovější zážitek, důraz na bezpečnost, skandinávský design a komfort a jste ochotni za to zaplatit více, pak je Volvo V60 skvělou alternativou. Oba vozy jsou si tedy konkurencí, ale každý oslovuje trochu jinou část trhu s mírně odlišnými prioritami. Výběr závisí na individuálních preferencích a rozpočtu kupujícího.1 bod
-
@mito7 len zo zaujimavosti - ako zahrievas ten motor pred startom na tych 70-80 stupnov?1 bod
-
@mito7 To už si snad děláš srandu, ne? V několika tématech i přes opakované napomínání pokračuješ v OT diskuzi. A tady zase komentuješ rozhodnutí moderátora/administrátora. Četl jsi vůbec pravidla fóra? Evidentně si říct nedáš, takže odměna je na cestě.1 bod
-
porovnat piesty v etke sa da ale ci to o niecom vypoveda neviem , co mam kodiaka tak dolieva tak ako sa dolievalo doteraz , raz liter na 5 potom na 7000km , v tiguane detto , a tak aj chodia ludia ako chodili tak moc optimizmu tomu nedavam1 bod
-
Ahoj. Chtěl jsem se zeptat majitele, když na salonech nedostanu na žádný dotaz nikdy žádnou odpověď a na infolince zastoupení pro ČR taky ne.... Jak velký máš přední brzdy u tohoto 2.0 TSI 150 kW? V konfigurátorech Škoda i VW nejen pro ČR vždy když prohodím motorizaci TDI 110kW za TSI 150kW, tak se zvětší přední kotouče. Tak by mne zajímalo zda i v reálu mají těch cca 340mm oproti 312mm v předchozí generaci. Větší brzdy se hodí vždycky, až na mírně horší neodpruženou hmotu...1 bod
-
To věřím že to tak je, ale nechápu proč být u S IV nemůžou, nejdou odjednat... ano u KAMIQa jsem je přiobjednával, podle.me to není nesmysl... u S III FL jsem měl ve Strakonicích nastaveno, že ostřikovač na světla stříkal pouze při dlouhém podřížení páčky a u KAMIQa je to tak standardně ... takže si na světla stříknunkdy potřebuji nebo považuji za vhodné, nikoli že to chce auto... u O II jsem po cestě na hory vystříkal klidně celou nádržku, když byla dálnice v Rakousku mokrá a od soli, u O III (kde jsem měl také přednastavené) i S III ani v součtu cesty tam a zpět... na jednu nádržku klidně hory 2x...1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Iphone se mi také přehřívá. Klasika nikdy neomrzí - vozit sebou kabel a v případě nouze nenabíjet indukcí.1 bod
-
Tak je to tak. Bez dětské sedačky funguje. Zkusím pak se servisem pořešit vyšší citlivost nebo při nejhorším vypodložení.1 bod
-
-1 bodů
-
Jen jsem chtěl upozornit nafťáky na to jak jezdí benzín. Po 11 000 km olej na 1/2. Dlouhodobá je momentálně 7,2 l/100 km. Končím.-1 bodů