Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 05/26/25 ve všech sekcích

  1. Riziko je vše. El víko kufru stojí taky pěknou desítku, matrix světla, VC.... Nicméně u těch tlumičů/brzd prostě záleží, po jakých cestách člověk jezdí/profil trati. Pak by člověk ale měl jezdit Citigo v MPI 🙂 Prostě u staršího/s najetými km a lepší výbavou musí mít člověk více peněz bokem.
    4 body
  2. Style měl černé, ale vypadá to, že iV mělo stříbrné i ve Style: https://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-iv-se-snurou-a-nadrzi-poprve-133385 EDIT: Dokonce iV je má i v Ambition: https://www.direct-auto.cz/products/skoda-superb-iv-iv-1-4-tsi-115-kw-ambition
    1 bod
  3. Souhlasím, pod to se podepíšu
    1 bod
  4. Aj pre Amundsen viem pozit Carstick, takze SIM a data problem nebudu. Ak bude moznost zaplatit si online sluzby. Ci Columbus to ma aj bez nutnosti doplacat? Mam 180cm na vysku, takze pre mna znizeny strop asi problem nebude. Polovicka len 155cm. Doma pod pristreskom opat zatekanie moc nehrozi, stromy su daleko. Ale prehrievanie moze byt zlo, deti nemame aby si uzivali vyhlady Asistenti su asi v kazdom v rozumnej miere, aj v tom najlacnejsom. ACC a teda FA tam bude, mrtve uhly vidno kontrolky v kryte spataku. Velku kameru pre asistentov to ma uz v zaklade, aj v SK cenniku to je uvedene, dokonca vidim i pedestrian monitor (ochrana chodcov). Este musim akurat zistit, ci je mozne dorobit tazne. Doteraz som ale nemal a nepotreboval (zatial) Pacia sa mi ale Sportline sedacky, vyzera to "premiovejsie"
    1 bod
  5. Doporučuji k přečtení tento příspěvek: https://www.evspeicher.eu/en/en-summaries/skoda-makes-the-switch-135-kw-charging-power-becomes-standard-in-the-elroq-85-and-thats-not-bad-news/ Je tam hodně detailů i srovnání nabíjecí křivky, ve výsledku to nemusí být úplně špatná změna.
    1 bod
  6. Osobně bych panoramu vynechal i kvůli pazvukům, většímu zahřívání interiéru a menšímu prostoru na hlavu. To zatékání by se snad dalo pohlídat formou pravidelné údržby a čištění odtokových kanálků. Ještě je dobrý argument proti panoramě její pojištění, kde ani 20k CZK na skla nemůže stačit.
    1 bod
  7. Potahy sedaček Style měl v základu látku - viz odkazy. Alcantara byla za příplatek v paketu. Hezké a příjemné to je, ale chce to větší údržbu, než látka. Panorama je krásná, ale taky může nadělat dost starostí (zatékání, další mechanismus, musí se čistit a mazat). Dnes bych i oželel Columbus, naopak bez kamery ani náhodou. Spíš bych řešil celkový stav, ani km bych až tolik neřešil,
    1 bod
  8. › Všech pět dealerských týmů s vozy Škoda Fabia RS Rally2 v cíli náročné 52. Rallye Český Krumlov, kterou komplikovalo proměnlivé počasí a obtížná trať.› Vítězem druhé soutěže letošního šestidílného MČR v rally je Jan Kopecký. Pilot Agrotec Škoda Rally Teamu se dostává do vedení průběžného hodnocení seriálu.› Fanoušky bavil v pátek a v sobotu nejenom špičkový motorsport, ale také expozice aktuálních modelů Škoda v servisním parku na Výstavišti České Budějovice. Škoda Fabia RS Rally2 Mistrovství ČR v automobilových soutěžích 2025 pokračovalo ve dnech 23. a 24. května druhým podnikem. Na start 52. ročníku Rallye Český Krumlov se postavilo všech 5 dealerských týmů Škoda Auto. Nejrychlejší nakonec byla dvojice Jan Kopecký – Jiří Hovorka […] Článek Jan Kopecký s vozem Škoda Fabia RS Rally2 zvítězil v Rallye Český Krumlov se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  9. Určitě bych preferoval nezávislé topení, je velice příjemné nasednout v zimě do vyhřátého auta a navíc se ušetří pár kilometrů dojezdu. I tažné se hodí, netahám často přívěs, ale převážím kola. A možná bych oželel střešní okno, co jsem tady na fóru četl tak s tím bývají občas problémy.
    1 bod
  10. Vzduchový filtr je chycený na třech bodech v takových gumových lůžkách - dva kulové čepy a jeden šroub, viz foto.
    1 bod
  11. verzia map 2410 dostupna na stiahnutie
    1 bod
  12. Mam 1.5 tsi v s4 a tdi sem nebral z nekolika duvodu - hlucnost je vetsi je treba si to vyzkouset 1.5 je proste ticha ve vsech otackach.. - projev chod a kultivovanost - cena porizovaci u tdi o 70000 vic to proste nejde obhajit - spotrebu mam za 14000km 5.8 - dalnice - starsi verze tdi oproti novsi evo2 jestli nekdo kupuje auto kvuli tomu jak to jede do kopce tak nevim co na to rict 😂 jezdime plne nalozeni s rakvi a normalne dokazu jet 170 v levem a zrychluju a predjizdim. To dokaze napsat jen clovek co s tim motorem nejel. A vubec to neni jen do mesta napriklad ciste dalnice do gdansku 1200km tam i zpet spotreba 5.1 pri prumerne rychlosti nejakych 120kmh. Coz je nonstop jizda 150-120-90 dle omezeni. Nekdy mlcet je vice nez se vyjadrovat k necemu s cim nemam zkusenost.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...