Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/11/25 ve všech sekcích

  1. Řekl bych, že fajn. Je třeba brát v potaz, že fotka je v tomhle daleko přísnější, něž letmý pohled při nastupování/vystupování.
    3 body
  2. Jako inspiraci pro ostatni muzu ukazat vlastni instalaci. Jelikoz mam zakladni audio sestavu a chtel jsem jen lehce pozvednout nizsi pasmo, tak jsem se rozhodl dodelat sub pod sedacku spolujezdce. Protoze jsem nechtel nijak porusit originalni instalaci, tak napojeni na radio je pomoci redukce mezikusu.
    2 body
  3. Přesně, jak říkáš: obyčejná hubice, mikrovláknová utěrka, minimální tah vysavače, držet a vysávat.😉
    1 bod
  4. Já používám už několik let na prach a čištění všeho v interiéru štětec na pudr a líčení pro ženy z DM. Asi za 150kč a kolik parády to v autě udělá a chlup žádný 😁
    1 bod
  5. @Petr Svetr Nebrání tomu vůbec nic a nevzpomínám si, že bych toto alternativní řešení nějak napadal. Jen dávám za pravdu @Dodi 15, že to líp spasovat jde a nemusí tam být taková mezera k bočnímu plastu. Přesouvat tu opěrku při výměně koberců by se mi osobně nechtělo a koberci to dlouhodobě taky neprospěje.
    1 bod
  6. @skdh v sekci navody najdes postup, jak to rozdelat. Me to blblo v navaznosti na baterku v klicku. Dej pak vedet, jak jsi to pak vyresil. Drzim palce
    1 bod
  7. Jak už jsem psal, mně se tohle řešení líbí. Slícované je to pěkně a jak @Dodi 15 píše, není pak problém ani s gumovým kobercem. Já to tenkrát v Rapidu dal původně do stejné výšky jako v O3 (a stejně nízko to měl z výroby S2) a díky tomu to v místě překrytí hranou koberce trpělo. Mezi ten zvýšený okraj se vždycky dostane špína s kamínky a pak se ten hezký leštěný povrch pěkně dře. Tímhle umístěním se to eliminuje.
    1 bod
  8. Bohužiaľ, ani ja nie som odvarený zo zvuku, ktorý reprodukuje rádio... zlatá octavia2. Ale, odpozoroval som malú úpravu, ktorá to trochu dokáže zlepšiť. Na fadery som vytiahol zvuk trochu dopredu, teda som potlačil mierne zadné repro a zvuk sa zrazu vyčistil a objavili sa jasnejšie basy. Keď som to rôzne skúšal, tie zadné repro to veľmi kazia, znejú tak zachrípnuto a vyslovene kazia predné repro ktoré hrajú ako-tak normálne. Toto by teoreticky mohlo pomôcť aj canton SS, u mňa testované na sériovom 8x repro. Prikladám fotku aktuálneho nastavenia faderu u mňa.
    1 bod
  9. Po delší době pokračuji s reportem - tentokrát s trendem, jak se člověk může postupně propracovat k úsporné jízdě s touto motorizací. Červen - průměrně 4,9l/100km. Jedná se hodně o kombinované trasy s dálnicemi do cca 30-40%. Nutno říct, že jsem se v červnu snažil jet experimentálně na dálnici max 115km/h, abych co nejvíce snížil ztrátu způsobenou odporem vzduchu, jež stoupá se čtvercem rychlosti. Takže reálnější spotřeba dlouhodobě spíš 5,3l/100km. Složení tras podobné - 30 - 40% dálnic. Rychlost na dálnicích 130 km/h. 150km/h už nejezdím - jednak to není u nás úplně bezpečné, pak tím stejně nic moc času neušetřím (tam je ten paradox, že rozdíl v rychlostech 130 vs. 150 km/h ušetří na 50km úseku 3 minuty) a navíc to žere palivo.
    1 bod
  10. 1 bod
  11. Ahoj, plachtí to nějak samo i na tempomat?
    1 bod
  12. Ahoj, na dolejvání kupujete 1 litr VW 0W30 LONGLIFE III FE 1L? Podle všeho by měl být od výroby. V návodu už viskozitu neuvádí...
    1 bod
  13. Musím reagovat, nikde jsem nikdy nepsal, že moje řešení je nejlepší a nejhezčí. Psal jsem pouze, že napasovat jde i bez řezání hrany, mělo to tu a řešilo již několik uživatelů fóra v začátcích Scaly a Kamiqa. Moje fota jsou již z roku 2022, opěrka je možná vysoko, ale neřeším při přehazování na gumové rohože kde je zase díky rantlu zase přesně k ní. Co se týče prodloužení koberce, tak nemohu za to, že nějaký vemeno ve škodovce nevymyslel lepší řešení, aby to člověk nemusel prasit, ale účel to plní. Pro klid duše, až se dostanu k autu mohu tu škvíru u opěrky nohy lépe nafotit pro spokojenost diskutujícího. edit: našel jsem ještě foto s gumou, detail napojení opěrky a raději končím 🙂
    1 bod
  14. Na 4-5 km mestkých trasách sú tvoje spotreby úplne normálne, toto auto nie je na určené na takéto jazdenie. Vhodnejšie je elektrické auto, alebo ak spaľovák, tak niečo malé s malým objemom, ideálne s atmosferickým motorom a nepriamym vstrekovaním paliva a bez GPF. Inak povedané, Fabia 1.0 MPI. Tých vyššie spomenutých 70-80°C bude pravdepodobne teplota chladiacej kvapaliny a pred štartom sa to najľahšie dosahuje zapnutím nezávislého kúrenia, alias bufíka.
    1 bod
  15. Ahoj, mám cca 2 měsíce Passat B9 1.5 e-TSI, najeto 7000 km a musím říct, že je to prima motor. Jezdím město i dálnici. Spotřeba super, pokud člověk umí pracovat s plynovým pedálem, předvídá a do každé zatáčky zoufale nebrzdí, tak při dodržování rychlostních limitů to mimo město jezdí za +-4 l/100km. Na dálnici je to také dost o stylu jízdy. Když to provoz dovolí, jezdím tak 160-170 km/h a dálniční průměr mám 6.5 - 7.5 l/100km, ale snažím se koukat hodně dopředu, využívat plachtění a na brzdu šlapat co nejmíň. Poslední cesta Plzeň -> Nový Jičín za 3:45h a s průměrnou spotřebou 5.9 l/100km. Při 170 km/h točí motor na sedmičku 3000 ot./min, což je fajn. Hlučnost není úplně zanedbatelná, když jedete po dálnici stálou rychlostí, tak motor i při vyšších rychlostech skoro není slyšet, ale při podřazení nebo při vyšší zátěži o sobě dá vědět a to ne úplně málo, řekl bych srovnatelně s dieselem. Každopádně je to první auto, na kterém mi nevadí start-stop. V kombinaci s plachtěním je to skvělá věc a vše jde hladce, není důvod vypínat. Souvisí s tím ještě jedna důležitá věc týkající se komfortu, na tomto novém motoru Evo2 za mě není možné postřehnout přepnutí režimu na 2 válce. Na předešlém Touranu s 1.5 TSI Evo1 to bylo slyšet i cítit, tady ale vůbec nic, prostě jsem to za celou dobu nezaznamenal. Úžasný krok vpřed v této oblasti. Jinak nejsem úplně brzda provozu, ale výkon mi nechybí, na dálnici je to schopné zrychlovat i ve 150 km/h bez podřazení a pokud potřebujete akceleraci větší, podřazuje to rozumně o stupeň, na krev to jde až opravdu při kickdownu. Asi úplně nemám, co bych tomu autu vytknul, když pominu hysterický protikolizní systém, který nejde nastavit na mírnější režim, jako to šlo na Touranu. Těším se na další kilometry.
    1 bod
  16. Jen doplním informaci... Prasklý kroužek na zadním kole se projevuje i pravidelným ťukaním při brždění od 50km/h níže, aniž by svítily závady. Aktuální, trochu překvapivé, zjištění. IMG_0828.MP4
    1 bod
  17. Ja to delam nekdy tam ze kdyz mam zapnute acc a vidim doouhy kopec, vypnu to a auto automaticky zacne plachtit.
    1 bod
  18. Už mi to ide, a nastavil som aj denné svietenie len v polohe AUTO, takže na 0 nesvieti nič, tak ako som chcel...
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...