Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/15/25 ve všech sekcích

  1. Latkove - do superba vraj nepatria. Kozene - bez ventilacie nebrat. Sportline - bacha na bocnice. Svetla koza - bacha na tmave rifle a monterky, aby sa nespinili. Tak co si mam vybrat, drevenu lavicu? Tam asi bacha na triesky 🤷
    3 body
  2. Vypadá jako Nakamichi NBF25.0A. Mě by spíš zajímala ta redukce, to je co zač?
    1 bod
  3. Olej normy 508.00 (viskozity 0W20) je olej vyvíjený pro nejnovější emisní normy (aby měl motor minimální třecí odpor). Jeho předchůdcem byla norma 504.00 (viskozity 5w30 resp. 0W30). Domnívám se, že z hlediska mazacích vlastností zejména při vyšších teplotách by bylo vhodnější použít olej viskozity 5W30 nebo 0W30 za předpokladu, že to výrobce povoluje.
    1 bod
  4. 1 bod
  5. Maverick> Signalizaci nezajištěných opěradel zadní sedačky jsem si dodělával, spínače jsou rozdílné pro pravou a levou stranu. Oko zámku je na každé straně horizontálně vyosené ze svého středu, takže spínače nelze stranově zaměnit. Upozorňuji zájemce o dodělávku, že u některých karosérií je nosník zámku opěradla zadních sedaček vyztužen pomocným plechem a pro případnou montáž je nutné tento plech propilovat, jinak je na spínač(e) nedostatek místa. Spínače samotné se nijak nešroubují, jsou přichyceny speciální sponou, která je součástí spínače. Vodiče pro dodatečnou montáž spínačů je nutné natáhnout.
    1 bod
  6. Po namontování čidla do nádržky musíš natáhnot dráty do přístrojovky. Čidlo hladiny ostřiků je ve svorkovnici přístrojovky pin 30. Dál se musí (alespoň u oct. II to tak je) přes diagnostiku nastavit že čidlo je vestavěno.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...