Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 06/20/25 ve všech sekcích

  1. Věc se má tak, že problém je v SW gateway. Pro octavii bohužel není zatím opravný SW(narozdíl od Kodiaqa a Superba). A jedná pouze se vozy MHEV, UNECE !! Než bude SW, postup na nastartování je následující(mimochodem výše uvedený): Vystoupit, zamknout, nechat uspat auto (15-20 minut). Následně by už jít mělo normálně nastartovat. PS: tohle není několik let trvající problém a žádný startovací tlačítko už vůbec ne. Na O4 jsme neměnili za dobu na trhu ani jedno(pokud mě paměť neklame).
    2 body
  2. Momentální spotřeba je napevno jako jedna z voleb na levém budíku před řidičem je před tou průměrnou kterou zmiňuješ. Stačí jen scrollovat.
    1 bod
  3. zase budem za debila ale nemozem si pomoct... 180tis km a to je z tych cistejsich
    1 bod
  4. Lauru nepoužívam pretože je úplne retardovaná, bohužial 😄
    1 bod
  5. Zdravim Podelim sa svami so svojim uz vyriesenym problemom. Problem bol tak isto trasenie auta pri rychlosti 110-140km/h. V novembri 2024 som kupil passat. Kupil som ho stym ze uz tak triasol ale daval som to za vinu gumam a diskom pretoze gumy boli v hroznom stave, na jednej pneu dokonca bolo vyseknute asi 5-7cm kus. Zohnal som druhe disky, kupil nove gumy, dal vyvazit, nasadil na auto ale problem neprestal. Celu zimu som to neriesil pretoze nebol cas. Po zime som to zacal riesit, chodil od mechanika k mechanikovi, zdvihali auto hore, pozerali, skusali, kazdy povedal ze vsetko je pevne. Poslali ma na test tlmicov, tlmice dobre. Od zaciatku som hovoril ze to budu poloosy ale mechanik povedal ze to poloosy nebudu ze zo spodu je vsetko dobre. Prestalo ma to bavit, spravil som po svojom, objednal som poloosy, vymenil ale auto triaslo stale ale uz nie tak ako predtym. Medzi tym som opravoval tie disky, ktore boli na aute ked som auto kupoval (original VW disky), kupil nove letne gumy, dal vyvazit, a problem vyrieseny. Moj zaver, poloosy boli vadne pretoze boli na klboch uplne volne takze preto to triaslo aj na druhych diskoch, a preto to stale triaslo aj po vymene poloos pretoze bol vadny ten centrovaci kruzok pretoze to neboli orig. disky. Po nasadeni orig. diskov ktore presne sadli bez ziadnych kruzkov problem uplne zmizol. Tie kruzky su par centova zalezitost, malo koho to napadne ze prave toto moze robit taku neplechu. Jeden mechanik ma nahovaral na zotrvacnik, ze moze to robit aj ten ale to som povedal ze urcite nie ze viem ako sa sprava poskodeny zotrvacnik. Travil som tu na forach dost casu a a snazil sa dopatrat ako to niekto vyriesil, tak dufam ze niekomu to mozno pomoze.
    1 bod
  6. Ano mám, jedna strana je spíš guma a působí kvalitně. Používám textilem nahoru a působí to na mě k nerozeznání od podlahy kufru. Krásně rovná plocha. Poslal bych fotky, ale nejdříve v sobotu mohu. Jinak jsem kupoval u prodejce, který to měl skladem, tak bych zkusil omrknout, jestli máš pochybnosti.
    1 bod
  7. @csabac Ahoj jen info, dnes 180 km po dálnici dá se říct 130km/h a teplota byla max co jsem viděl 107 stupňů, venku 25. Budu sledovat dál.
    1 bod
  8. Jak jsem v servisu nakoupil, tak prodavam Jinak me za prvnich 1400 km uz dvakrat, jen spolujezdec. Rekl bych ze nejaky konektor, no uvidime co se bude dit dal. Prinejhorsim si reknu o novou sedacku 🤣
    1 bod
  9. Mňa zaujala táto veta. Ak ideš do kopca, tak motor je pod väčšou záťažou, to logicky by sa mal viac zohrievať a pri klesaní naopak. Budem teraz strielať od pása, ale ja by som sa na začiatku zameral asi na olejové čerpadlo. Nemá tento motor podobnú funkciu ako motorizácie s vyšším objemom, že pri nižšej záťaži dávajú nižší tlak oleja? Možno pri slabej záťaži to čerpadlo už nejako drhne a keď sa roztočí viac, tak ešte zvláda svoju úlohu.
    1 bod
  10. @PetriCZECH zkoušel jsi se zeptat na porovnání AI? Zde Copilot: Ano, Volvo V60 lze považovat za konkurenci Škody Superb Combi. Oba vozy patří do segmentu kombiba nabízejí podobné vlastnosti, jako je prostorný interiér, komfortní jízda a moderní technologie. Z hlediska rozměrů je Superb Combi o něco větší, což se projevuje i na větším objemu zavazadlového prostoru (690 l vs. 519 l u V60 (https://www.autohled.cz/porovnavac?cars=skoda-superb-combi&cars=volvo-v60&citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "1"). Volvo V60 však nabízí prémiovější materiály v interiéru a tradičně vysokou úroveň bezpečnostních prvků (https://ch.driveduel.de/compare/skoda/superb-combi/vs/volvo/v60?citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "2"). Co se týče motorů, oba modely mají širokou nabídku pohonných jednotek, včetně benzínových, dieselových a plug-in hybridních variant (https://www.auto-abc.eu/compare/Volvo-V60-v19077-vs-Skoda-Superb-v16095?citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "3"). Volvo V60 má omezenou maximální rychlost na 180 km/h, což je bezpečnostní opatření typické pro značku Volvo (https://www.autohled.cz/porovnavac?cars=skoda-superb-combi&cars=volvo-v60&citationMarker=43dcd9a7-70db-4a1f-b0ae-981daa162054 "1"). Celkově lze říci, že Škoda Superb Combi je praktičtější a cenově dostupnější, zatímco Volvo V60 nabízí prémiovější zpracování a vyšší úroveň bezpečnosti. Výběr záleží na preferencích řidiče – zda hledá prostornost a praktičnost, nebo luxusnější provedení. a zde Gemini: Ano, Volvo V60 lze považovat za konkurenci pro Škodu Superb Combi, nicméně je důležité vnímat, že se jedná o konkurenci ve stejném segmentu (střední třída, kombi), ale s odlišným zaměřením a prémiovým postavením. Klíčové rozdíly a srovnání Zde je rozbor, proč jsou si konkurencí a v čem se liší: * Segment a velikost: Oba vozy spadají do střední třídy a jsou nabízeny jako kombi. Škoda Superb je ale tradičně větší co do vnitřního prostoru a objemu kufru. Zde Superb jednoznačně dominuje (např. objem kufru Superbu je 640 litrů, zatímco V60 má 529 litrů). Pro někoho, kdo hledá maximální praktičnost a prostor, bude Superb jasnou volbou. * Cílová skupina a značka: * Škoda Superb Combi je ceněna pro svůj vynikající poměr cena/výkon, prostornost, praktičnost a nízké provozní náklady. Je oblíbená u rodin a firemních zákazníků, kteří hledají reprezentativní a zároveň velmi užitné vozidlo. * Volvo V60 je naopak prémiový vůz. Oslovuje zákazníky, kteří ocení severský design, vysokou úroveň bezpečnosti, kvalitu zpracování interiéru a jistý punc luxusu a exkluzivity. Zákazníci Volva často preferují kultivovaný a komfortní jízdní projev. * Cena: Volvo V60 je obecně dražší než Škoda Superb Combi. I když se v některých konfiguracích mohou cenově překrývat, Volvo startuje s vyšší cenovkou a průměrná cena lépe vybavených verzí bude u Volva vyšší. * Jízdní vlastnosti a motory: Oba vozy nabízejí komfortní jízdu, ale s drobnými nuancemi. Volvo V60 může působit o něco dospěleji a komfortněji, zatímco Superb je stále velmi pohodlný a schopný polykat kilometry na dálnici. Co se týče motorizací, obě značky nabízejí širokou škálu, ale Volvo se více zaměřuje na mild-hybridní a plug-in hybridní pohony. * Interiér a výbava: Volvo se pyšní minimalistickým a elegantním interiérem s kvalitními materiály a propracovaným infotainmentem (často s integrací Google systémů). Škoda Superb nabízí rovněž kvalitní interiér s chytrými řešeními "Simply Clever" a širokými možnostmi individualizace. Někteří uživatelé preferují u Superbu fyzická tlačítka pro ovládání klimatizace a infotainmentu, oproti Volvu, které se více spoléhá na dotykové ovládání. Závěr Pokud je pro vás prioritou maximální prostor, nízké provozní náklady a skvělý poměr cena/výkon, pak je Škoda Superb Combi velmi silnou volbou. Pokud hledáte prémiovější zážitek, důraz na bezpečnost, skandinávský design a komfort a jste ochotni za to zaplatit více, pak je Volvo V60 skvělou alternativou. Oba vozy jsou si tedy konkurencí, ale každý oslovuje trochu jinou část trhu s mírně odlišnými prioritami. Výběr závisí na individuálních preferencích a rozpočtu kupujícího.
    1 bod
  11. Po 5 rokoch výroby O4 nefungujú základné tlačítka a ŠA to trápi tak, že Poruchová linka Škody upokojuje majiteľa auta za 800k ako píše kolega vyššie, že sa to stáva "stovkykrát". To nie je ani tak na hanbu ako že možno očakávať kde sedí v SW nejaký väčší bug a aký pruser sa stane. To, že auto nenaštartuje napríklad polícia by bol ten najmenší problém Včera volal zúfalý vodič na 158, že mu auto zamklo na parkovisku vo vnútri malé dieťa aj s kľúčami. Či to bola O4 polícia nepíše, ale kolegovi jeho O4 s Kessy takto kľúče zamkla a šiel si pešo domov pre náhradný kľúč. Na šťastie dieťa už mal z auta vonku a domov len asi 15 min. Prístup ŠA je katastrofa.
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...