Tak pár stovák km od výmeny chladiča oleja už nabehané.
Teplota oleja klesla cca o 8-10°C.
Dnes cesta do práce 75km, z toho cca 50 diaľnica.
Vonk. teplota 21°C, tempomat 137km/h na diaľnici.
Najvyššia teplota oleja 108°C. Pri zaťažení a stúpaní teplota klesala až k 99°C, pri klesaní naopak stúpala.
V priemere 104°C je za mňa už super.
Minulý piatok diaľnica so zastávkou na pol ceste-cca 10 min zastávka.
Teplota vonkajšia 35°C, najvyššia nameraná teplota oleja 113°C.
Uvidíme cestou domov, keď budú vyššie teploty a dám súvislú jazdu.
Ale myslím si, že tá výmena mala opodstatnenie.
Čo ma mrzí je servis.
- olej nedoplnený po výmene chladiča oleja - toto je za mňa úplne, že mimo technického a logického vnímania
- plus včera som dopĺňal asi 2 dl chladiacej kvapaliny. Dúfam, že všetko dobre poskladali a nestráca sa. Odvzdušnené vraj bolo.