Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/07/25 ve všech sekcích

  1. @Norbeee nic není nikde potřeba aktualizovat. Jestliže máš mapy stahnuté, složku MAPS nahraj na kořenovej adresář karty a vlož do jednotky v autě. Tím je hotovo, když klikneš na navi takto to napíše, že se kontrolují navigační data a následně se ti otevře mapa. Toť vše. Podle druhého obrázku máš poslední verzi map na kartě.
    2 body
  2. Amundsen ostavaju mapy na karte a karta vlozena v radiu. Nic netreba stlacat
    2 body
  3. Tak pár stovák km od výmeny chladiča oleja už nabehané. Teplota oleja klesla cca o 8-10°C. Dnes cesta do práce 75km, z toho cca 50 diaľnica. Vonk. teplota 21°C, tempomat 137km/h na diaľnici. Najvyššia teplota oleja 108°C. Pri zaťažení a stúpaní teplota klesala až k 99°C, pri klesaní naopak stúpala. V priemere 104°C je za mňa už super. Minulý piatok diaľnica so zastávkou na pol ceste-cca 10 min zastávka. Teplota vonkajšia 35°C, najvyššia nameraná teplota oleja 113°C. Uvidíme cestou domov, keď budú vyššie teploty a dám súvislú jazdu. Ale myslím si, že tá výmena mala opodstatnenie. Čo ma mrzí je servis. - olej nedoplnený po výmene chladiča oleja - toto je za mňa úplne, že mimo technického a logického vnímania - plus včera som dopĺňal asi 2 dl chladiacej kvapaliny. Dúfam, že všetko dobre poskladali a nestráca sa. Odvzdušnené vraj bolo.
    1 bod
  4. › Škoda Auto oslavuje na letošním ročníku vrcholné cyklistické akce 130 let od svého založení v roce 1895, kdy zahájila činnost výrobou jízdních kol › Česká automobilka poskytne pro Tour de France flotilu až 225 elektrifikovaných doprovodných vozidel, kterou tvoří plně elektrické a plug-in hybridní modely› Nová Škoda Enyaq se bude střídat s vozem Superb iV jako „červený vůz“ ředitele Tour› Oddělení Škoda Design již popatnácté dodá křišťálové trofeje pro vítěze celkové, bodovací a vrchařské klasifikace i pro nejlepšího mladého jezdce Tour de France Zítra začíná 112. ročník Tour de France, nejvěhlasnějšího etapového závodu na světě, a Škoda Auto se k němu připojuje jako hlavní partner – již po 22. v řadě. Automobilka […] Článek Škoda Auto oslavuje 130 let historie jako hlavní partner Tour de France se nejdříve objevil na SKODAHOME.cz. Zobrazit celý článek
    1 bod
  5. Ja to poviem ináč, tiež mám 2.0 TSI 140kW 4x4 DSG a dlhodobá spotreba na skoro tých istých trasách ako na OIII 1,4TSI 103kW manuál je o cca 1 až 1,2l/100km vyššia. Mám dlhodobé sledovanie v excel tabuľke z každého tankovania. Trasy sú zväčšia denne mesto KE a diaľnica do práce cca 12km a potom výlety a dovolenky - tie priemer výrazne zlepšujú, no s OIV som ich veľa nestihol. A ten 1 liter na +37kW a 4x4 je myslím fantastický výsledok 😎.
    1 bod
  6. A proč se "nepochlubit" ? Naopak dokazuješ, že se dá i s takovým obsahem a výkonem jezdit s rozumnou spotřebou. Ostatně já většinou jezdím podobně a to mám těch koníku (konkrétně v S III) ještě o něco málo víc. Nechápu to stálé ohrnování nosu některých nad tím, že má někdo silnější motorizaci a přitom ji moc často neprohání. K tomu vynulování - máš tam 99 hodin, jde to jen do 100 h, pak se to automaticky nuluje.
    1 bod
  7. Netahej sem zase nějaké jiné motorizace. Předmět tématu je snad jasně daný.
    -1 bodů
  8. @mito7 To už si snad děláš srandu, ne? V několika tématech i přes opakované napomínání pokračuješ v OT diskuzi. A tady zase komentuješ rozhodnutí moderátora/administrátora. Četl jsi vůbec pravidla fóra? Evidentně si říct nedáš, takže odměna je na cestě.
    -1 bodů
  9. Ten clovek je snad uplne mimo 🤣
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...