Přejít na obsah

Hlavní panel

Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 07/26/25 ve všech sekcích

  1. Prostě mívám klíček v kufru pro moje pohodlí. Odemykám/zamykám auto aplikací. Po odemčení jen sednu a jedu.. Kamarád mi říká, že je zvláštní, že aplikace dovolí zamknout auto s klíčkem uvnitř Edit: Asistence funguje na jedničku. Zámečník u auta do hodiny od prvního telefonátu s asistencí. Otevřeno měl sperhakem za 5 minut. Cena 4.000. Platí Škoda
    1 bod
  2. @DoubleG Nejde jen o Exide, 100% nabití požadují všichni výrobci akumulátorů. Auto samozřejmě startuje, než baterie chcípne. Mně trvalo 2 roky, než jsem přišel na to, proč mi v zimě odmítá nastartovat přídavné topení. Je to typický příznak baterie nabíjené na pouhých 80%, sulfatace, ztráta kapacity, neschopnost dodat proud pro spotřebiče s velkým odběrem (mj. přídavné topení) aj. Při nízkém napětí baterie odmítalo přídavné topené nastartovat i když auto jinak fungovalo normálně. Po podrobném měření dvěma klešťovými ampérmetry, koupě nové baterie a vypnutí "inteligentního" nabíjení v řídící jednotce pomocí software mi konečně začalo přídavné topení fungovat na SMSku i v zimě 😉. "Úspornost" mě nezajímá, běžně jezdím 160-200 km/h, nikdy jsem neměl žádnou nehodu 😀.
    1 bod
  3. @DoubleGJargon Exide v návodu akumulátoru na první straně uvádí:
    1 bod
  4. "tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?" mají to v podstatě nařízené z EU, protože EMISE... tak jako slavný start stop Nízké napětí na autobaterii samozdřejmě spouští sulfataci a ta vede k degradaci baterie
    1 bod
  5. Pokud si pamatuji, tak na OIII předface 1,6TDI 77kW jsem se dostal na dálnici v kopci max na 104C, normálně jsem se pohyboval kolem 90-95C, když se vypalovalo DPF tak 98 - 102C. Na OIII face 2.0TDI to bylo podobné, na každém autě jsem od novoty najel 125-140tkm.
    1 bod
  6. @suri., ďakujeme za tvoj príspevok o tom, ako si absolvoval normálne 4:20 až 5:40 hodinovú cestu (podľa Google Maps od okraja Prahy) za 3,5 hodiny s autom so spaľovacím motorom pri priemernej rýchlosti 150 km/h. Tu vo vlákne o Elroqu to je naozaj užitočná informácia pre všetkých, ďakujeme. P.s.: Z centra Prahy do centra Zvolena sa to dá dať podľa ABRP na Elroqu za 4:04 h aj s dvoma zastávkami na nabitie. Koniec sveta.
    1 bod
  7. Osvětlení dveří/interiéru Světýlka v interiéru vozu, včetně osvětlení hran dveří (často tzv. odrazky/varovné světýlko ve dveřích), většina vozů Škoda nehlídá systémem kontroly prasklých žárovek. Tyto méně významné žárovky nebývají propojeny s kontrolním systémem a jejich výměna je většinou na uživateli – vozidlo na jejich selhání neupozorňuje hláškou na přístrojovce... Jsem psal, že je to blbost.
    1 bod
  8. No ja to udelal podle navodu na update portale, stahnul, rozbalil, nshral na 64GB usb, zapichl a nic, uz s tim jezdim dva mesice a furt nic. Skoda connect zaplacenej a taky prd... MIB3 amundsen
    1 bod
  9. Jj. Učí se pořád. A někdy na to se.e a neřadí vůbec. Nejvíc mě naštve, když chci vypálit z křižovatky a nechá mi tam dvojku. Proto raději dávám S a mám jistotu, že nebude myslet, ale makat.:-)
    1 bod
  10. Vem ho na dálnici a dej mu kouř. Má ucpaný plíce, potřebuje vyhnat pavouky.
    1 bod
  11. Myslíš že to mám protáhnout? Je fakt že nejvíc se to podívá ke 3 tisícům.
    -1 bodů
  12. Měl jsi pravdu... Stačilo to vzít na okresky a 2 hoďky tomu dávat. Ale to musím vždycky třeba po týdnu? Jinak se to zas naučí ten eko styl?
    -1 bodů
  13. Tak a teraz tú o červenej karkulke... Ešte že jazdí po Európe mnoho užívateľov moderných áut, ktorým je jedno ako ten konšpiračný systém funguje. A čuduj sa svet, ono to funguje. Ale je jednoduchšie sa riadiť 30 rokov starou teóriou o nárokoch na dobíjanie, keď svet neriešil oleje viskozity 0w20, že štartér nebol tak efektívny a zároveň výkonný aby otočil motorom aj pri nižšom nominálnom napätí, že tie akumulátory nedokázali zo seba dať toľko prúdu v špičke a zároveň fungovať v takýchto externých podmienkách bez problémov ako teraz... a hlavne bolo nepredstaviteľné, že by nabíjanie mohol riadiť počítač s naprogramovaným energy manažmentom dobíjania. Miesto toho sa tu riadite desatinami čísel napätia akú a % kapacity dobíjania a pritom tie auta jazdia.... tak kde tá škodovka a XY ďalších výrobcov robí chybu?
    -1 bodů
  14. @DoubleG Jde o Ford Mondeo EcoBoost 1.6 kombi, benzín, 118kW/160HP. Přídavné topení je přímo z výroby. Myslím, že se nespustí, pokud napětí klesne pod 12 V což cca odpovídá stavu nabití akumulátoru (SOC) 50%. Popis problému s baterkou a řešení nemá v podstatě vliv na typ auta. U Škodovek je jen snadné odpojit rozpojením konektoru kabel na sondě napětí a proudu na akumulátoru.
    -1 bodů
  15. Testuji ruzne drzaky pro mobilni telefon, tak aby mohl byt umisteny vedle displeje. Nepostradatelne pro lidi co se ucastni Teams hovoru a potrebuji sledovat obsah, nebo velke spotrebitele obsahu. Pri testovani jsme zjistili, ze pokud je drzak nabijeci s qi nebo qi2 protokolem a vyzadujici Power Delivery vstup, tak skodovacke/vw USB-C neni kompatibilni a nedodava dostatecny vykon. Jj vsude se pise o 45w, ale bud je to sdileny vykon, nebo to nepodporuje PD .... Je nutne zapojit v loketce do zapalovace prislusnou nabijecku a pak uz to slape ... Uprime bych chtel potkat cloveka co tohle projektoval ....
    -1 bodů
×
×
  • Vytvořit nový...