Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. Spock

    Spock

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      811


  2. jipol57

    jipol57

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      797


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      32 810


  4. Airman64

    Airman64

    Superb Klub


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      1 454


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 29.3.2014 ve všech sekcích

  1. Oteplilo se, tak jsem se pustil do testování teploměru, co skutečně ukazuje. A je to horší než jsem předpokládal. 90 ukazuje od 66 - 108 stupňů. Když ručka stoupá, je to jen informace že se ohřívá z 50 na 66. To je fakt informace k nezaplacení. Místo snímače teploty jsem připojil poťák, a nastavoval s ním teploty na budíku a skutečnou teplotu jsem kontroloval ve vagu. Devadesátku ukazuje už od 66 stupňů, což podle mě není provozní teplota. A až se náhodou stane, že termostat bude propouštět a neudrží správnou teplotu a motor se ohřeje jen něco přes 66, vlastně studený, tak teploměr bude vesele ukazovat 90. Takový teploměr je na h***o. Je to jen ozdoba. Kdyby tak nějaký "čipovač", místo přeprogramovávání výkonu motorů, dokázal přečipovat, aby teploměr ukazoval pravdu.
    3 body
  2. Tááák zrovna sem mluvil s Radkem a říkal ať tu hodím na zítřek sraz u Čuzíka :-) Takže komu by jse chtělo tak může dorazit na nedělní pokec Přímo k velkému Radkovi Kde se to koná ? Bravantice Jak se tam dojede ? No autem přece :-) A kdy ? Ráno kolem 10 + - :-) Kdo by teda měl zájem zítra dojet a neví kde a jak tak pošlete mě na vás telefonní číslo do zprávy a brnkneme si :-) Akorát za chvíli jdu na noční čili přečtu si to ráno až přijdu a hned napišu smsku popřípadě zavolám Hodil bych sem své tel. číslo, ale pak by byl problém s odhánění fanynek a telefon by nepřestal zvonit Proto ta soukromá zpráva.
    2 body
  3. No právě, ono není od věci upozornění, že jste zapomněli zapnout světla nebo se připoutat. Škoda že to už potom neupozorňuje.
    1 bod
  4. ...jedna raritní rozhledna je tady http://speyer.technik-museum.de/node/935 je na křídle Boeingu 747,v létě se tam chystám...
    1 bod
  5. No sami vidíte,že to není snadné. Když po Vás chci místo a datum,tak se každý přizpůsobí. Pak něco vyberu,a hned jsou potíže s vlastním volným časem. Teď nevím kudy tudy. Možná že jsou ty Velikonoce, tak o týden později. Místo a čas zůstává. 27.4.2014
    1 bod
  6. Pěkně to tam zaparkoval.
    1 bod
  7. Kolega brc. to myslí dobře a má samozřejmě pravdu. Taky když jsem začínal, koupil KKL a za měsíc letěl do šuplíku. Ale už ho máš, tak si hraj, na začínání je dobrý v tom, že díky tomu, že se nikam nedostaneš, tak nemáš co zkazit. Stejně Tě to brzy omrzí a stejně časem přijdeš na to, že chceš HEX a půjdeš do něj
    1 bod
  8. ...jestli vše dopadne, jak plánuju, tak taky dorazím ...ale vyšší moc je vyšší moc ( D1 ) a do toho manželka...stát se může cokoliv ...
    1 bod
  9. https://www.youtube.com/watch?v=TNOye0VqjWE
    1 bod
  10. Jestli jezdí stejně jako píše...
    1 bod
  11. Nejsem ani TSI ani rachtáč, tak přispěju jen názorem. Myslím, že parkování se zařazenou rychlostí nemá na rozvodový řetěz vliv. Motor brzdí hlavně tření pístních kroužků ve válcích. Tah za rozvodový řetěz by vedl "jen" k pootočení vačkových hřídelů. A k tomu (tahu) může docházet i když motor stojí a není zařazená rychlost, ale motor se zastavil v poloze, že se právě otevírá nějaký ventil (náběžná strana vačky tlačí na zdvihátko)
    1 bod
  12. Garáž hezká, ale O se do ní nevejde. Tak za 190.000 € co by člověk chtěl.
    1 bod
  13. Hunter není spása ... První půlku roku 2013 jsem měl problémy, které mnozí z vás popisujete. Popíšu mojí cestu ke klidnému autu - 2.0 TDi r.v.2012. Během osmi ( ! ) návštěv v různých servisech v Praze byla postupně zkontrolována náprava, poloosy, ramena atd. ... Pokaždé servis zkonstatoval, že problém je v kolech. Vyvažovali a vyvažovali sadu letních originálních kol 17 a sadu zimních AEZ 17 stále dokola a problém přetrvával. I bylo doporučeno výrobním závodem návštěvu Auto Jarov a převážení kol na Hunteru. Dostat se tam - porod. Přijímací technik byl tak ochotný a příjemný, že jsem po několika minutách hovoru po něm hodil to, co měl na stole a poslal jsem ho i s Auto Jarov do prdele. Velký problém bylo totiž to, že jsem s tam dostavil po třech měsících běhání po servisech týden před dovolenou a snažil jsem se mu vysvětlit, co se vlastně s autem děje, proč mě posílá MB a hlavně, že v sobotu ( rozhovor byl v pondělí ) jedu s rodinou na dovolenou, ať je problém vyřešen nebo ne. Času měli dost ... Jeho odpověď byla stále stejná : no pokud to tady bude v sevisu, tak to rozhodně nikam v sobotu nepojede ... Cestou domu jsem volal čertu ďáblu a nakonec jsem dosáhl přes kámoše toho, že druhý den - v úterý - mě ráíno bude čekat technik od Hunteru a uvidíme. Opravdu ráno čekal, příjem vozu si zařídil - abych se neviděl s tím kktem - a slíbil, že večer auto bude hotové i s protokolem pro MB. Sady kol měl k dispozici obě. Odpoledne jsem dorazil, vyslechl si přednášku o neoriginálních kolech a o tom, jak k němu jezdí na Huntera i frajeři s Porsche. Tak to bude bomba říkám ... Vyvážení špatně, šrouby špatně, všechno špatně ... Jak jinak. Přesně jak o tom zedníkovi, co přijde obhlídnout prácI a vždycky řekne : kdo Vám tu křivou zeď stavěl ??? Po 2 hodinách odjíždím na zkušební jízdu a vše OK, auto jak přibitý a bez náznaku vibrací. Nechal jsem si tedy vyvážit i zimní sadu za 2.500, já debil.... V sobotu slavnostně v deset večer nalodění a tradá ... No jo, ale ...3 Už při výjezdu z Prahy v rychlosti 130 se auto třáslo, no přidám a ono to zmizí, říkám si. Jo pánové, prd. Bylo to horší a horší a ve 150 to plavalo zleva doprava a když jsem pustil volant, kára ustřelila doprava takovým způsobem, že jsem na prvním odpočívadle zastavila a všechno vydýchával. No ale řešte něco v sobotu v noci ( 2 děti ). Tak jsem se vydal na cestu pěkně do rychlosti max 130 na cestu a 2.500 km jsem trpěl... Po návratu domů jsem sedl další pracovní den do auta a jel vyřvat Auto Jarov a : PRÁZDNÉ AUTO SE ANI NEHLO !!! Od známého jsem dostall tip na servis Auto Brejla ve Vestci, ale už jsem moc nedoufal. Do kufru jsem nacpal 20-ti litrový kanystry s vodou, aby to simulovalo zatížení a jel jsem tam. Technik byl velmi profesionální a vůbec styl se naprosto lišil od Auto Jarov. Posadil mi do auta šéfa automechaniků a byl to takový starý pán, a jéje říkám si. Vyjeli jsme na dálnicí a po ukázce plavby a vybrací mi zavelel zpět a povídá : to je a si poloosa, ale uvidíme. Druhý den jsem tam auto vezl s tím, že si tam pobude a budou měnit kde co ... Asi za hodinu telefon : přijeďte, projedeme se, něco jsem s tím udělal. Sedneme, jedeme a ... NIC. Vše OK. Co jste s tím udělali ? VYVÁŽILI KOLA To je pohádky o Hunteru konec a od té doby jezdím výhradně tam - starý pán už několik totiž pětiletek staví Brejlovi závodní auta a zdá se, že autům rozumí :-)
    1 bod
  14. Stačí odšroubovat torx T-30,vyrvat ven filtrbox z pryžových čepů a na číslo je u H-čka dobře vidět.
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...