Přejít na obsah

Hlavní panel

  1. filippatrik

    filippatrik

    Uživatel


    • Body

      4

    • Počet příspěvků

      972


  2. Petrrr

    Petrrr

    Uživatel


    • Body

      3

    • Počet příspěvků

      15 911


  3. Pawouk

    Pawouk

    Administrátor


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      32 734


  4. KubinoPv

    KubinoPv

    Uživatel


    • Body

      2

    • Počet příspěvků

      2 063


Oblíbený obsah

Zobrazit obsah s nejvyšším hodnocením na 14.1.2016 ve všech sekcích

  1. Sem se pěkně klouzal po šichtě domů až mě ta rebélie bavila
    3 body
  2. Tak dnes mi to zahlásilo abych doplnil. Jednou sirénka, hláška a pak už jen červený trojúhelník. Asi 15km k pumpě. Víc to neotravovalo. Otevřu motor a hladina skutečně pod MIN. Otevřu víko, unikne trochu páry, odtlakuje se to (nebo natlakuje?, ale to je fuk) a rázem je hladina na rysce MIN. Přesto jdu koupit k pumpě kapalinu, ale než se po pár minutách vrátím, tak už je hladina 0,5 cm nad MIN. Přesto dolévám, ale než se dostanu k rysce MAX, tak tam naleju tak 0,2 dcl, víc určitě ne. Celé mi to připadá na palici. Kdybych jen zastavil, otevřel a zase zavřel, tak byl klid. Teplota chladící kapaliny soustavně na konstantních 90, žádný velký výkon, spíše naopak, poklidná jízda po okreskách. Stalo se vám to už někomu? Příště už budu chytřejší a než budu dolívat, tak to nechám chvilku vychladnout a otevřu. Stalo se mi to poprvé po asi 13000km. Motor 1,8 TSI.
    1 bod
  3. Jarní sraz 2016 AUTOKEMP ATC MERKUR - Pasohlávky datum 20.5 - 22.5.2016 možnost ubytování: bungalovy 2-6 osob (vč. soc. vybavení) obytné buňky nebo chatky (bez vybavení) stany vlastní i kempové... Podrobné informace na letáku: http://www.kemp-merkur.cz/wp-content/uploads/2011/02/4427.pdf nebo na http://www.kemp-merkur.cz/ !!!prosím tímto přihlášené i nově přihlašující o stanovení požadavku na typ ubytování a předpokládanou dobu pobytu!!! Zatím příhlášení: Kubinos + 3 Mrchodny Vick + 3 + 0,001 Tarantulas Airman64 SUP1 + 1 nemo.x ghostbuster + 1 tomaskeny + 1 Majklsup23 + 1 Martin hvoždara Albion (kastl vlastní) Hrnca Cuzik + 1 + 0,001 Kuban3c Jan Beránek MartinBlacksuperb + 2 Doktorone + 0 Doktorone (bratranec) +1 Jáwes Janeček + 1 Josef Kvardič Radek Baštecký Ace Ventura Michal Gaier + 1 David Kopřiva Martin Vítek Jiří Semi + 1 Jindra Krupica Martin Blažek Jakub Míka REZERVACE https://docs.google.com/spreadsheets/d/1UIh3PHA7UCokt2JnFyNanPWyfaGTbKSVECvphWSDfBw/edit?usp=sharing v tomto odkaze najdete, rezervační tabulku s rozpisem lůžek. je možno vyplnit svůj nick do "zeleného políčka" tolikrát kolik pojede s daným členem osob. SCHÉMA BUNGALOVŮ https://drive.google.com/file/d/0B_jFHbmmiU--bjdpdXJXcGMyblE/view?usp=sharing odkaz ukrývá schéma souboru bungalovů. Snažím se dát veškeré členy do kupy, tak abychom nebyli rozházení po celém kempu. S ohledem na tuto skutečnost se pokusím nás naskládat do bungalovů, tak aby to bylo pro všechny přivětivé, ale za předpokladu že bude více jedinců, či párů na jednom bungalovu. Bungalovy jsou většínou dvoupatrové a oddělenými pokoji, ovšem jedna kuchyňka a sociální zařízení. Pokud by však někdo měl proti tomuto výhrady, vyřešíme samostatně, ale vzdáleně od ostatních. Kdo by chtěl chatku, nebo stan, je možnost ale ty jsou hodně vzdálené Důležité čtěte! !!!!Objevila se možnost skupinové slevy za ubytovaní na 180Kč/lůžko/noc z ceníkové ceny 270,-Kč/lůžko/noc, což je více než zajímavé, má to ale podmínku a to tu že je nutno zaplatit předem zálohu ve výšši 70%. Prosím ty kdo mají zájem o tuto slevu tak at napíšou napíšou do odpovědi "závaznou odpověd". Sleva bude platit pouze za předpokladu 20 a více osob. Pro ty kdo z nějakého důvodu nechtějí platit dopředu bude platit normální cena 270,-Kč/lůžko/noc Na Vaši účast se těší Váš organizační tým!!! Hlavní organizátor: KubinoS rychlý kontakt: jakub.filla.esox@gmail.com stravovací referent: Tarantulas náměstek pro FB: Tarantulas A čestný host ze Slezka: Airman64
    1 bod
  4. Pak to nechápu, proč s tím dělají takový štráchy! Je o tom oficiální informace nebo není? Asi ne, když to v systému TPI nenašli. Nebo nás čeká i problém se stabilizátory, že se má nejdřív prověřit ony? Suri nezlob se, ale ŠA v tomto mlží, protože v ETCE je po nějaké aktualizaci H-čko odjakživa a ne že bylo nejdřív D-čko. Jak má servis čuchat, že může být příčinou toto, když nenajde k tomu jakoukoliv informaci, že se něco měnilo na jiný typ, něco vyběhlo z výroby a bylo nahrazeno.... Ale to je pořád stejná písnička. Jsem možná paranoidní, ale zametli to pod koberec, protože by z toho byla velká akce, kdyby to přiznali. Spoléhají se na to, že servisy budou ve většině případů lidem asertivně tvrdit, my nic neslyšíme, ŠA o to nic neví, nikdy to neřešila, to je normální atd.. A pokud se nic nezměnilo, Toleďáci mají smůlu, u nich si trůní tvrdošíjně dál D-čko....
    1 bod
  5. Talisman s prdítkem pod kapotou... :-)
    1 bod
  6. ...jasné, že je to myslené v dobrom... Pozrite, vždy sa nájde nejaká citlivka, ktorá to nepochopí, a potom (ku podivu všem) reaguje prehnane, hystericky, ba niekedy až útočne. Nevidím ani náznak dôvodu, prečo by tu niekto úmyselne "kalil vodu"....a Bára už duplom! Viem, že sú tu jedinci, ktorí pre organizovanie NÁŠHO zrazu vynaložia kopec síl, a svojho voľného času,len preto, aby sme sa kultúrne stretli, ale netreba byť precitlivelý, a sťahovačný... Samozrejme, že zamrzia kritické slová, keď sa človek tak snaží, ale treba sa na to pozrieť aj s iných strán....a nebrať to ako nevďačnú kritiku, ale len ďaľší NEZÁVäZNÝ uhol pohľadu, možnosť, prosbu. Ľudia sa spýtali na iný termín??? No a čo....prosba...nie nátlak. Veď, keď sa nedá, alebo je prioritou stabilita termínu tak pohoda....netreba tu hneď na seba útočiť... Logické argumenty v prospech väčšiny tu v pohode pochopí každý, čo má IQ vyššie, jak je izbová teplota. Treba si uvedomiť, že sa tu prezentujeme akí sme....tak sa snažte reagovať tak, aby ste sa pred dotyčnou osobou nemuseli cítiť trapne pri osobnom stretnutí... Sme tu parta, čo má spoločný koníček, tak by bolo vhodné, aby sme k sebe pristupovali v debatách konštruktívne, a s nadhľadom. Obľúbil som si to tu, tak si tu nehľadkajte klávesnícové ego, a buďte k sebe ústretoví, a chápaví... Verím, že keď už sme fyzicky dospelí jedinci, tak sa tak budeme správať aj virtuálne. Teším sa na vás, ak sa mi podarí doraziť......kamkoľvek. Mier.
    1 bod
  7. Skus to priamo pri zadnom displeji. Musis ho vypacit... http://superbclub.pl/viewtopic.php?f=9&t=2418&start=15 Potom uz len prehodis piny v bielej zasuvke...
    1 bod
  8. Jinak youtube už mi psalo, že porušuji autorská práva, konrétně s tou písní Adele - Skyfall, tak nevím, jak mi to tam dlouho nechají, aby se taky nepo...
    1 bod
  9. Ale kdyby jsi měl to nano, tak se neušpiní a bude čisté až do jara.
    1 bod
  10. Nevím jestli se zítra vyhrabu z moribundu a následně ze sněhu. Pokud ano, uslyšíte řev linoucí se zamrzlou krajinou v podobě řadového čtyřválce o vysokém obsahu 1200cm3. Všech 8 ventilů rozehraje symfonii klapání, cvrkání a ve vyšších otáčkách v zátahu 4 komorového turba i zvuky neznámého původu. Po příjezdu se ještě hodinu bude linout vůně spálených zimních barumek a naopak nespáleného oleje o vysoké specifikace a doživotní nesmrtelností VW 504.00/507.00.
    1 bod
  11. Hello, For those who are interested: "Technical product information Transaction No.: 2037299/3 Service info, engine: howling noises at engine start from front end/engine compartment after a stationary period Release date: 17-Sep-2015 Customer statement / workshop findings Customer statement: Howling noises at engine start from front end/engine compartment after stationary period. Workshop findings: The customer statement can be reproduced. Technical background Flowing noises in the engine oil pump. The flowing noises occur at the oil pressure is built up during the engine start. The flowing noises are particularly pronounced after a long stationary period of the vehicle. For the clear assignment of the noises use the attached audio file. https://youtu.be/aGW25kKc0Z0 The noises are construction-related and normal. There is no parts damage. Production change — Measure — Customer information The flowing noises occur at the oil pressure is built up during the engine start and are particularly pronounced after a long stationary period of the vehicle. The noises are construction-related and normal. There is no parts damage." So we have to live with the noise. Have a nice day.
    1 bod
  12. Pripadne nedoplatky hradi organizator. Nebo po domluve to koleno uhradim ja po tom co mi ho nekdo doveze domu. Ovsem teplota kolynka nesmi klesnout pod 50st.C. [emoji23]
    1 bod
  13. Dneska jsem trochu závodil s v8 Cayenne S. Oba jsme jeli naplno na mírném dálničním kopci a podařilo se mi ho předjet, chvilku to trvalo, ale turbo je turbo, jel jsem na sport. Překvapilo me to a on to nemohl rozdejchat:)
    1 bod
  14. Tak dnes přezuto na nové zimní kola..
    1 bod
  15. Učební pomůcka (bohužel jen v němčině): SSP 508 Der 1,0 l 44 55 kW MPI Motor mit Saugrohreinspritzung.pdf
    1 bod
  16. http://www.autorubik.sk/technika/motor-10-mpi-12v-ea211/
    1 bod
  17. Kurde jak si ta čísla ještě pamatuju....
    1 bod
  18. Pocitově lepší odpich dělají lehčí převody. To taky dělá diferenc na spotřebě,životnosti na tom a na tom a bla bla bla. Do čeho to napráskáš za minutu 2000x nebo 1500x je rozdíl. Viz Š120- čtyřkvalt měl 4. rychlost poměr 0,96 a při 90ti cca 3200 otáček řvalo a žralo to o poznání víc než 5ti kvalt kde byla 5. rychlost na 0,85. Zdá se to být málo a i to málo v procentuálním přepočtu dělá dost a obrácený efekt "oživlého" favorita bylo zlehčení stálého převodu z 3,85 na 4,167. Alchymie převodovek a poměrů.
    1 bod
  19. Tak tady zatím přikládam popis zapojení. Jakmile se dostanu do garáže a budu instalovat udělám ten foto tutorial Přidávám ještě obrázek vnitřku zásilky
    1 bod
×
×
  • Vytvořit nový...