Jump to content

pája66

Uživatel
  • Content Count

    6
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0 Neutral

About pája66

  • Rank
    Junior
  1. pája66

    Výměna xenonové žárovky D5S

    Dnes má být opět kontrola v AS,je zajímavé že levé světlo se měnilo minulý týden znovu,protože mechanik namontoval nový,který byl ale uvnitř poškrábaný,ale toho jsme si všimli až doma a ten svítil dobře a pravý s tím zubem ,tak jsme na to přišli po noční jízdě že je něco špatně.Jinak foto štítků ze světel.Odpoledne uvidíme jak dopadla oprava.
  2. pája66

    Výměna xenonové žárovky D5S

    Dobrý den,chci se zeptat po výměně vypálených xenonů synova Rapida v AS je na lince světla a stínu popisovaný zub.Čili školený mechanik ani neví co nastavit?
  3. pája66

    Jaká kola a letní pneu můžu dát na svýho YETIho

    Pro škoda yeti jsou povoleny pouze disky 7J*16 ET45, 7J*17 ET45, 6J*17 ET45, 6J*16 ET50.Jiné kombinace v ČR nejsou od ŠA povoleny.Každý to má ve velkém TP.Povolené pneu a jejich kombinace viz foto
  4. pája66

    Jak funguji elektricky ovladane pate dvere?

    Když se podíváte pod vůz,tak snímač je za prostorem pro tažné zařízení,jo a klíč musíte mít u sebe.Pokud ho nemáte je snímač neaktivní.
  5. pája66

    Stěrače

    Zdravim,po13 měsících provozu, Karoq 2.0Tdi 110kw style 4*4 Dsg, originální stěrače začaly drnčet,poskakovat.Odmaštění okna i gumiček nepomohlo.V lednu výměna za stěrače BOSCH Aerotwin 3 397 007 863.Lepší než origo z výroby (Valeo) a s opatrností se dají rozebrat a vyměnit samotnou gumičku s trochou úpravy č.dílu 1K0 955 429 B,která je originální díl na VW v ceně cca 130kč.Toto mám vyskoušeno a převzato ze škoda yeti 1.4Tsi 2011 najeto 125000km a škoda yeti 2.0 Tdi 4*4 2013 90000km tam pasují bez úpravy.Dopručuji všem.Výrazně lacinější než předražený originál.
  6. pája66

    AdBlue

    Zdravím pánové,najeto cca 22100km,Karoq 2.0 Tdi 110kw 4*4 DSG,spotřeba Adblue dle stylu jízdy 1 až 1.25l/1000km.Pokud nemáte v blízkosti tankovací stojan doporučuji pořídit origo hadici VAG 000012499.Pak je dolití z kanystru jedna báseň. Jelikož mě zajímá princip funkce položil jsem dotaz na ŠA :Dobrý den, v návodu na obsluhu Škoda Karoq se uvádí : Roztok AdBlue® zamrzá při teplotě -11 °C a nižší. Pro zajištění funkčnosti při nízkých teplotách je systém vybavený automatickým vyhříváním. Dotaz:je toto vyhřívání aktivní i při parkování vozu např.auto stojí 5 dnů na horách a teplota je mínus 15 stupňů.To by mohla nastat situace,že pak bude vybitá baterie od vyhřívání roztoku AdBlue a nenastartujete vůz nebo vyhřívání je funkční pouze při nastartovaném voze,ale to pak bude asi roztok zamrzlý.Děkuji za odpověď principu činnosti vyhřívání roztoku AdBlue. Po delší době přišla odpověď: Vážený pane toto vyhřívání je aktivní pouze s běžícím motorem. Nová vozidla bývají také vybavené jednoduchým snímačem napětí akumulátoru a v případě, že se přiblíží hodnota k minimu, vedlejší systémy se odpojí. Tento systém vždy zajistí možnost startu. AdBlue není potřeba vždy udržovat zahřáté, jelikož se ihned při startu vozidla nemísí s naftou. Tento běh nastane později při běhu motoru, kdy je tato směs již v kapalném skupenství. V případě, že byste potřeboval techničtější informace, můžeme konzultovat Vaše dotazy se specialistou. Neváhejte nás tedy kontaktovat. S přáním krásného dne, Karel Heřman Takže pro mne odpověď nic neřešící neboť pochybuji,že přívodní vedení je celé vyhřívané. Jinak ale i při -15 stupňů bylo vše ok.
×