Jump to content

pája66

Uživatel
  • Content Count

    11
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1 Neutral

About pája66

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ne,pouze inteligentní dobíjení,ale o "inteligentnosti" toho systému jsou tady bohaté diskuse.
  2. Zdravím Vás pánové,jelikož je za nynější situace více volného času tak pročítám forum,náš Karoq,2.0 TDI AT 4*4,12/2017 se skoro max výbavou,pouze stop start vypnut diagnostikou, dosud najeto cca 39 000km,v parkování se střídám poctivě po týdnu s manželkou v garáži.Na bateri mám též konektor od CTKu s indikací stavu aku-jen abych viděl orientačně stav nabití.Denní jízda cca 20km do práce 20km zpět.Na konektoru svítí žlutá dioda,je-li jízda delší 30km už je zelená.Už po třech dnech kdy se nejede tak klesne baterie na 11.8V ,měřeno přes ELM modul a aplikace Torque i Car Scaner a My Škoda ukazují stejné hodnoty napětí, auto i v těch největších mrazech(nejvíce za tuto zimu -15) startuje bez problémů.V Rapidu Spacebaku 1.2 TSI 81kw 11/2015,nezná garáž, najeto 110 000km,též původní aku bez nejmenšího problému.Nebuďte otroky svého auta,má sloužit Vám a ne Vy mu.To bych se z toho za chvíli asi zbláznil.Tak Vám Karoqy dobře slouží.
  3. No Nokian WR D4 je také dobrá volba-jezdí na nich náš Rapid Spaceback,Karoq si jistě zaslouží vyšší řadu WR A4.A cenový rozdíl je minimální.A protože jezdím oběma vozy,tak A4 jsou tišší a úspornější,samozřejmě nelze srovnávat jízdní vlastnosti Rapidu(pouze 4*2)aKaroqu(4*4).
  4. Originální disky,které jsou na e-shopu škody dost drahé se dají koupit na internetu o 1000 až 2000 levněji,chce to ale trochu hledání a trpělivosti.Jinak mohu vřele doporučit zimní od continentalu řady ts 860 a nokian WR A4.Na nokianech jezdíme už několik zim,ať už na hory u nás či do Alp.Je ale každého jeho rozhodnutí co si zaplatí a jestli je cena za 1 ks pneu cca 2500 až 3000 kč ještě přijatelná.Osobní názor mám ale takový,že pneumatika je to co mě drží na vozovce a tom tedy šetřit nebudu.Je mi 54,najeto soukromě cca 700000 km bez nehody takže nějaké zkušenosti už jsou.Zimě zdar!
  5. Tak opraveno,při předání auta pouze suše řečeno,že byla překlapnuta páčka na levostranný provoz,ani slovo omluvy za práci mechanika,natož něco o kompenzaci za ztracený čas,projetý benzín apod.Oprava nekvalifikovaného přístupu mechanika(doposud prý vždy nové světlomety došli z ŠA v pořádku) ale provedena až po rozhovoru s majitelem servisu Autospol Boskovice.Tak nevím jestli si pro naše vozy nemám hledat jiný servis.
  6. Dnes má být opět kontrola v AS,je zajímavé že levé světlo se měnilo minulý týden znovu,protože mechanik namontoval nový,který byl ale uvnitř poškrábaný,ale toho jsme si všimli až doma a ten svítil dobře a pravý s tím zubem ,tak jsme na to přišli po noční jízdě že je něco špatně.Jinak foto štítků ze světel.Odpoledne uvidíme jak dopadla oprava.
  7. Dobrý den,chci se zeptat po výměně vypálených xenonů synova Rapida v AS je na lince světla a stínu popisovaný zub.Čili školený mechanik ani neví co nastavit?
  8. Pro škoda yeti jsou povoleny pouze disky 7J*16 ET45, 7J*17 ET45, 6J*17 ET45, 6J*16 ET50.Jiné kombinace v ČR nejsou od ŠA povoleny.Každý to má ve velkém TP.Povolené pneu a jejich kombinace viz foto
  9. Když se podíváte pod vůz,tak snímač je za prostorem pro tažné zařízení,jo a klíč musíte mít u sebe.Pokud ho nemáte je snímač neaktivní.
  10. pája66

    Stěrače

    Zdravim,po13 měsících provozu, Karoq 2.0Tdi 110kw style 4*4 Dsg, originální stěrače začaly drnčet,poskakovat.Odmaštění okna i gumiček nepomohlo.V lednu výměna za stěrače BOSCH Aerotwin 3 397 007 863.Lepší než origo z výroby (Valeo) a s opatrností se dají rozebrat a vyměnit samotnou gumičku s trochou úpravy č.dílu 1K0 955 429 B,která je originální díl na VW v ceně cca 130kč.Toto mám vyskoušeno a převzato ze škoda yeti 1.4Tsi 2011 najeto 125000km a škoda yeti 2.0 Tdi 4*4 2013 90000km tam pasují bez úpravy.Dopručuji všem.Výrazně lacinější než předražený originál.
  11. pája66

    AdBlue

    Zdravím pánové,najeto cca 22100km,Karoq 2.0 Tdi 110kw 4*4 DSG,spotřeba Adblue dle stylu jízdy 1 až 1.25l/1000km.Pokud nemáte v blízkosti tankovací stojan doporučuji pořídit origo hadici VAG 000012499.Pak je dolití z kanystru jedna báseň. Jelikož mě zajímá princip funkce položil jsem dotaz na ŠA :Dobrý den, v návodu na obsluhu Škoda Karoq se uvádí : Roztok AdBlue® zamrzá při teplotě -11 °C a nižší. Pro zajištění funkčnosti při nízkých teplotách je systém vybavený automatickým vyhříváním. Dotaz:je toto vyhřívání aktivní i při parkování vozu např.auto stojí 5 dnů na horách a teplota je mínus 15 stupňů.To by mohla nastat situace,že pak bude vybitá baterie od vyhřívání roztoku AdBlue a nenastartujete vůz nebo vyhřívání je funkční pouze při nastartovaném voze,ale to pak bude asi roztok zamrzlý.Děkuji za odpověď principu činnosti vyhřívání roztoku AdBlue. Po delší době přišla odpověď: Vážený pane toto vyhřívání je aktivní pouze s běžícím motorem. Nová vozidla bývají také vybavené jednoduchým snímačem napětí akumulátoru a v případě, že se přiblíží hodnota k minimu, vedlejší systémy se odpojí. Tento systém vždy zajistí možnost startu. AdBlue není potřeba vždy udržovat zahřáté, jelikož se ihned při startu vozidla nemísí s naftou. Tento běh nastane později při běhu motoru, kdy je tato směs již v kapalném skupenství. V případě, že byste potřeboval techničtější informace, můžeme konzultovat Vaše dotazy se specialistou. Neváhejte nás tedy kontaktovat. S přáním krásného dne, Karel Heřman Takže pro mne odpověď nic neřešící neboť pochybuji,že přívodní vedení je celé vyhřívané. Jinak ale i při -15 stupňů bylo vše ok.
×
×
  • Create New...