-
Výměna oleje
Moje DPCA mělo spotřebu oleje mezi 5t - 17t km 1litr oW20 VW508 Mobil, jezdím převážně okresky ,otáčky nejvíc 2500 až 3000 a i pravidelně vyháním pavouky z turba. spotřeba normál Kontrolku oleje jsem nechal až to vyloženě pípne, abych věděl kdy to nastane. Je to cca 0,5litru pod minimem ryskou. Teď už tam budu lít jen VW 504 5W30 stejný značky Tento olej má všechny olejářský parametry lepší než stávající VW508 jako TBN,HTHS a hlavně má míň olejových sazí a jestli tedy bude žrát olej tak to bude lepší pro GDF. Jak je to s diagnostikou a životností GPF zatím není vyzkoušený, uvidíme Jsem zvědavej, jestli ta změna nějak ovlivní spotřebu oleje
-
Chyba EPC
Taky mi měnili u skokana (O3) snímač polohy vačkového hřídele ale bylo to jednodušší auto bylo skoro nový, najeto 500km, svítilo tam EPC, závada start-stop a padalo to do nouzáku jenže to bylo jen při teplotě okolo nuly(pře noc) pak jak se auto začalo zahřívat tak to bylo lepší a lepší diagnostika hlásila právě závadu snímače polohy vačkového hřídele V autorizáku ho vyměnili nejspíš zbytečně, ale prej to byl nakonec špatně zacvaklej nějakej konektor pod sedačkou Celkem blbá chybka,toto jde těžko vysledovat diagnostikou Když jim v autorizáku říkáš, že ráno to auto dělá toto, v poledne něco jinýho a večer je vše OK, jseš trošku za blázna. Měl sem ale štěstí, že na druhej pokus se to podařilo vyřešit. Jak to mají O3 nebo Karoq s kabeláží asi nemá smysl moc spekulovat, já jsem nikde nezaznamenat že by to byla nějaká systémová chyba.
- Úpravy motorů 1.5 TSI
-
Žlutá kapalina pod autem
kdysi se mi stalo na rotačce,že na zadním třmenu prorezla měděná podložka na brzdový hadici a sporadicky to kapalo.
-
1.5 TSI motor DADA vs. DPCA, zkušenosti s ACT
výroba 2/2020 Skokan ( dle prodejce nejnovější software)
-
Výměna oleje FABIA III 1,0 MPI
super odkaz menší výrobci olejů jsou mi taky sympatický, a když udávají všechny důležitý vlastnosti olejů a nic neskrývají, tak je to super ! v odkazu u 0W20 VW508.00 je TBN 8.3 až se tomu nechce věřit
- Brzdy
-
Autobaterie
Je jen škoda že se k tomu nevyjádří taky chiptuneři. Protože v rámci úpravy řídící jednotky nejen že zvýší výkon, vypne SS ale taky určitě dokáže i nastavit korektní dobíjení i AGM baterie.
-
Fyzický rozdíl motoru 1,9 AGR a ALH
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=68364
-
Turbo z 96 kW na 81 kW
já ho tam mám... a bez čipu si nepomůžeš vygoogluj si to
-
Jak zlepšit chlazení IC
Tak jsem se na to svoje IC díval... Je zvenku celej zablitej od oleje... Takže to budu muset v budoucnu nějak řešit...
-
Jak zlepšit chlazení IC
taky se na to chystám... a ten nákres s rozměrama mřížky je dobrej,a bude se hodit... ale po pravdě řečeno,by si moje auto zasloužilo FMIC...ale investovat tolik peněz do stařenky se mi jeví jako zbytečný...
-
Koroze kolem víčka nádrže
Tady se to taky řeší http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=40547&postdays=0&postorder=asc&start=0 a nezapomen na podběh...
-
Jake máte zkušenosti s repasovaným turbem
podívej se na ty fotky,co by měl mít každej kdo to s repasí turb myslí vážně... http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?p=407614#407614 Asi jich ale moc nebude....
-
egr ventily schema zapojeni hadicek octavia 81kw
tady http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=34699&sid=eb6d0c1bfddee349fbc55cb997f94618
mva1
Uživatel
-
Připojeno
-
Poslední návštěva