Přejít na obsah

Casy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    660
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

6241 zobrazení profilu

Oznámení Casy

  1. Asi by mě vadilo, zvlášť u skoro nového auta, čekat , až někoho najdu s diagnostikou, ale zřejmě můžeš auto odstavit a počkat. Já jezdím denně , má drahá půlka takém kvůli tomu koupil obyčejný Elm 327adapter, tuším , + bezplatná aplikace v telefonu Car Scanner ( pouze teda pro zjištění závady + vymazání ) a hned víš zhruba na čem jsi, hlavně pokud jsi na cestě. V garáži samozřejmě Vag com diagnostika. Ty nemáš záruku 5 let a 100 ti. km? Hodně škody dokáží napáchat kuny na kabelech. Zrovna třeba vstřiky bych použitý bez 100 % jistoty nekupoval. Co se týče svíčky, tam položka 420 Kč za originál je dle mne pěkný, když víš , že to máš druhý den doma.
  2. V době nedávné se měnila brzdová kapalina každé čtyři roky, dnes každé dva, jsem ku....a zestárnul? Zase v rámci snížení emisních norem zasáhla evropská unie , anebo je to tah prodejců, servisů. OMG. Už neví, kde by ze spotřebitelů tahali peníze. Když to spotřebitel zaplatí, proč ne.
  3. Ale při těch mých kilometrech a minimálních opravách , už to neřeším.
  4. Mám stejnej motor, ale v O2 , 2011, a řeším to samý , nejlépe ti to řeknou v autoskoda , mám tedy najeto 380 tis. a od ty doby , co jsem auto koupil, V 70. tis., tak pořád ten samý problém. Ne při sepnutí spojky , puštění spojky, ale při přidání a ubrání plynu, cuknutí. Dočetl jsem se že je to SW řj motoru. jinak by to mohla dělat vzpěra převodovky, jak píšeš , zavěšení uprostřed u mě vypadá taky v pohodě. Jinak to vypadá , aspoň u mně motoru CAYC na jednohmotu, to jsem se dočetl podle vin u prodejce. dále jsem se jinde dočetl , že ty škuby má způsobovat právě ta jednohmota.
  5. Vyndej spínač z madla dveří m rozeber opatrně kolíbky, bacha jak je to uvnitř poskládaný, pružinky , atd. a uvnitř je tištěný spoj, který je špinavý, očisti a poskládej. Mně to pomohlo. Spoj je pěkně špinavej. Poskládej, než namontuješ madlo , tak to vyzkoušej, jinak musíš koupit nový spínač. Dělal jsem to na Fabii, na O3 pomohlo, ale na tátovo Yetině jsem musel vyměnit. Vždy stačila strana řidiče.
  6. Bing Videa Machine Made God, když potřebuju vypnout.
  7. Bilstein zlata, levná náhrada. Měnil jsem teda vpředu a dobrý.
  8. Casy

    Tlumiče

    Tak jsem se musel vrhnout do Předního tlumiče, praskla pružina a týden ježdění , jak v tanku. No 356 tis na Octuli, dobrý. Měl jsem strach, že budu muset řezat matici tyčky stabíku, ale po onom zahřátí pistolí šla úplně nádherně dolů. Zato jsem musel řezat jeden šroub u horního uložení. U všech rodinných aut dávám Bilsteiny B4 , dal jsem pružinu Sachs a uložení SKF. U mně B4 jsou dobrá kvalita za rozumnou cenu.
  9. Casy

    Tlumiče

    doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí.
  10. Já měl ucpanou trysku, sundat krytku, sundat trysku, špendlíkem pročistit, profouknout kompresorem a ostřik funguje.
  11. motor byl dobrý , najezdil jsem s nim 375 tis. km, okolo 300 tis. mě začalo zlobit při prudké akceleraci-předjíždění, výpadky, jak kdyby netáhl plyn, vteřinový prodlevy, po výměně pal. čerpadla , zase OK. chyby neskákaly žádný. kdyby nezačla hnít kastle, jezdil bych s ní dál.
  12. Měl by to být tento ten oranžový na obrázku. Zkus ho proměřit multimetrem kolik ukazuje Odpor.
  13. Casy

    EGR ventil

    Po dlouhé odmlce,kdy jsem měnil v 90 tis. EGR nechal tehdy vyměnit v únoru 2017 v originál servise za 13,5 tis. Měnili tam originál za Wahlera bez modifikované krytky, tenkrát to byla pro mne darda, ale když Wahler najezdil 259 tis. , tak klobouk dolů. Minulý týden začal vyhazovat chybu, prostudoval jsem všechny příspěvky i na jiných forech , skouknul video na youtubu ( nějaký Čech, ale výstižné, díky, tak mi pomohl svým příspěvkem, pouze jsem nesundaval trubku mazání TURBA , což potěšilo narozdíl od Yutubera)a objednal jsem nájezdy, znovu Wahlera s novými těsněními a vrhnul se do toho. Myslím , že se to vyplatilo, protože díly 6700,- , sice piplačka, za dva dny vyměněno, vše OK. Nevím kolik bych nasypal škodováckýmu servisu , jako tehdy, a jak dlouho bych čekal na objednání, ale asi dost. Suma Sumárum. Motor CAYC, předokolka. Odstrojení a nastrojení prostorem mezi nápravnicí a motorem ( chvíli horem , převážně zespoda) , pouze vyndání a nandání odmontovaného EGRU skrz středový tunel v podvozku. Takže se nemusí hýbat s nápravnicí ani , pouze jsem si oddělal pravou poloosu od převodovky, pro lepší přístup. Potěšilo mě to. Když je nouze , tak se prostě musí.
  14. muze to být málo utažene, jak jde řadit
  15. horní uložení převodovky nebo pak spodní , to dával dolu a tam je největší štos.
×
×
  • Vytvořit nový...