Přejít na obsah

Casy

Uživatel
  • Počet příspěvků

    655
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

6153 zobrazení profilu

Oznámení Casy

  1. Vyndej spínač z madla dveří m rozeber opatrně kolíbky, bacha jak je to uvnitř poskládaný, pružinky , atd. a uvnitř je tištěný spoj, který je špinavý, očisti a poskládej. Mně to pomohlo. Spoj je pěkně špinavej. Poskládej, než namontuješ madlo , tak to vyzkoušej, jinak musíš koupit nový spínač. Dělal jsem to na Fabii, na O3 pomohlo, ale na tátovo Yetině jsem musel vyměnit. Vždy stačila strana řidiče.
  2. Bing Videa Machine Made God, když potřebuju vypnout.
  3. Bilstein zlata, levná náhrada. Měnil jsem teda vpředu a dobrý.
  4. Casy

    Tlumiče

    Tak jsem se musel vrhnout do Předního tlumiče, praskla pružina a týden ježdění , jak v tanku. No 356 tis na Octuli, dobrý. Měl jsem strach, že budu muset řezat matici tyčky stabíku, ale po onom zahřátí pistolí šla úplně nádherně dolů. Zato jsem musel řezat jeden šroub u horního uložení. U všech rodinných aut dávám Bilsteiny B4 , dal jsem pružinu Sachs a uložení SKF. U mně B4 jsou dobrá kvalita za rozumnou cenu.
  5. Casy

    Tlumiče

    doporučuji prohřát matici kosti horkovzdušnou pistolí , pak stříknout závit olejem, opravdu jen závit , a pak otáčku povolit, dotáhnout, a opakovat. Mě to šlo povolit. Pokud jsou na autě kosti již nějakej rok a auto stojí pořád venku , tak to nemusí zabrat, ale za zkoušku to stojí.
  6. Já měl ucpanou trysku, sundat krytku, sundat trysku, špendlíkem pročistit, profouknout kompresorem a ostřik funguje.
  7. motor byl dobrý , najezdil jsem s nim 375 tis. km, okolo 300 tis. mě začalo zlobit při prudké akceleraci-předjíždění, výpadky, jak kdyby netáhl plyn, vteřinový prodlevy, po výměně pal. čerpadla , zase OK. chyby neskákaly žádný. kdyby nezačla hnít kastle, jezdil bych s ní dál.
  8. Měl by to být tento ten oranžový na obrázku. Zkus ho proměřit multimetrem kolik ukazuje Odpor.
  9. Casy

    EGR ventil

    Po dlouhé odmlce,kdy jsem měnil v 90 tis. EGR nechal tehdy vyměnit v únoru 2017 v originál servise za 13,5 tis. Měnili tam originál za Wahlera bez modifikované krytky, tenkrát to byla pro mne darda, ale když Wahler najezdil 259 tis. , tak klobouk dolů. Minulý týden začal vyhazovat chybu, prostudoval jsem všechny příspěvky i na jiných forech , skouknul video na youtubu ( nějaký Čech, ale výstižné, díky, tak mi pomohl svým příspěvkem, pouze jsem nesundaval trubku mazání TURBA , což potěšilo narozdíl od Yutubera)a objednal jsem nájezdy, znovu Wahlera s novými těsněními a vrhnul se do toho. Myslím , že se to vyplatilo, protože díly 6700,- , sice piplačka, za dva dny vyměněno, vše OK. Nevím kolik bych nasypal škodováckýmu servisu , jako tehdy, a jak dlouho bych čekal na objednání, ale asi dost. Suma Sumárum. Motor CAYC, předokolka. Odstrojení a nastrojení prostorem mezi nápravnicí a motorem ( chvíli horem , převážně zespoda) , pouze vyndání a nandání odmontovaného EGRU skrz středový tunel v podvozku. Takže se nemusí hýbat s nápravnicí ani , pouze jsem si oddělal pravou poloosu od převodovky, pro lepší přístup. Potěšilo mě to. Když je nouze , tak se prostě musí.
  10. muze to být málo utažene, jak jde řadit
  11. horní uložení převodovky nebo pak spodní , to dával dolu a tam je největší štos.
  12. Chyba zhavicky vyhdi chybu, na urcitym cylindru.
  13. ložiska většinou bývají slyšet s vetší intenzitou hučení při zatáčení, pravé pří zatáčení doleva a naopak. kupodivu jsem vždy měnil dříve přední ložiska , jsou více zatěžována.
  14. člověče , jsem starej pardál, ale ještě starší pardálové mě učili, že řízení , čepy řízení dostávají mnohem menší záhul , když točíš volantem a auto je v pohybu , zvlášť točit kola do plnýho rejdu , ještě vestoje. od dědy bych dostal pohlavek, mé ženě to vyčítám (zbytečný) Víš k jak k silnýmu třecímu momentu a náporu na řízení dochází mezi pneumatikou a vozovkou ( čím širší pneu tím více), pak už se zákonitě musí něco ozívat, zvlášť když máš již něco naježděno... Nevím jestli jsem jinej, ale já točím volantem , až když je auto trochu v pohybu, jinak ne . Při tvém stylu se může ozívat cokoliv. Homokineťák se mi ozíval v plným rejdu při jízdě lupáním, pravidelným., najeto více jak 400 tis. km. Ze skušeností s O3 oproti O2 jsem deklasoval na lupání, vrzání stabilizátoru atd, protože O3 je v tomto slova smyslu katastrofa, u O2 naježděno 310 tis. km je oproti O3 luxusní , tichý poježdění.
  15. 3. i 4. kový Octávky mají stejnou rozteč náboje kola- tedy 5 x 112, pokud bude mít ta 3.ková ve velkým TP zaneseny 18ti palcová kola, tak to bude i oficiální ( jinak se to musí nechat zapsat na úřadě) příklad disků prodávaných na OIII s označením ŠKODA https://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/5e0071498afm9-hlinikovy-disk-18-turini-43475.html též má ET 51
×
×
  • Vytvořit nový...