Přejít na obsah

Bob 27

Uživatel
  • Počet příspěvků

    19
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Oznámení Bob 27

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. To je tedy fakt nepřijemné. Tipuji filtr pevných částic, nebo přitroublý relé pod volantem ......
  2. Ahoj, mám tu samou motorizaci a vůbec podle toho nejezdím. Jen se tam občas podívám a pousměju, kdy mi radí v 70 km/hod a do kopce dát 5. Pod 1600 neřadím. Měj se fajn
  3. Bob 27

    Schránka na brýle

    Ahoj. Schránku na brýle mám, ale pozor ne všechny se ti tam vejdou.
  4. Orig. hever má širší " V " na usazení prahu než je u Oktávie.
  5. Ahoj všem."Dehet, nebo benzin" to je otázka.Mám svého 3. diesela ( 2x octavie a teď mám dvoukolku Yetiho 81 kW ) S Yetim jezdím hlavně spíš větší vzdálenosti zatím si nemohu stěžovat, ale nový diesel je trochu hladovější než ten starý PD. Tam jsi mohl šlapat na plyn jak chtěl a 400 km 160 km/ hod. po dálnici si nevzal víc než 5,3 L. Teď mám najeto 22 000 a spotřeba se ustálila na podobné trati na 6 L. Nejezdím ale nijak úsporně. TSI jsem si taky ozkoušel, na jízdní vlastnosti to bylo super, ale ta spotřeba ... Já to vidím asi takhle. Pokud jezdíš často hlavně kratší vzdálenosti a město a najezdíš do 20 000 km do roka tak bych volil benzin. Zdá se mi, že nový diesel popojížděním po městě dost trpí a filtr pev. částic může být později dost problém. Pokud ale najezdíš víc km tak bych se se přiklonil k dieselu. Chce to ale přepočítat. Jelikož cena dieselu balancuje těsně u ceny benzinu tak to nahrává benzínovým motorům. PS: když jsem začínal s dieselem stál litr nafty o 5 korun méně než benzín. Ať koupíš co koupíš tak ti přeji hodně kilometrů bez nehod.
  6. Ahoj. Já ten výtisk bohužel už nemám, ale ještě zpět k té teplotě. " Rozpálené" to bude asi dost, protože zrovna minulý týden jsem přijel ke garáži a než jsem vypnul motor šel jsem vyložit věci z kufru. Od zadní části auta bylo znatelné, že sálá teplo, což normálně není. Tak sednul zpět do auta a šel jsem se projet. Projel jsem tak 3 km na trojku a aby motor měl větší otáčky a vše je pak OK.Ta baterka u dieselu je docela silná, takže si myslím že ji ten ventilátor hned tak nepoloží. Tento dieselový motor je celkem dost choulostivý na krátké jízdy po městě a je třeba, pokud se tak jezdí, ho čas od času pořádně protáhnout. Mějte se krásně a přeji všem pěkné vánoce a hodně zdraví do Nového roku 2012.
  7. Bob 27

    zadní dveře

    Ahoj. Takových míst jsem zjistil hodně. Je škoda, že Yeti nemá z výroby jako třeba Tiguan, nebo Sportage ty plastové lemy blatníků. Taky jsem si po první zimě raději koupil zástěrky. Plastový práh je od kamínků dost pobouchaný.Asi jsem blázen, ale spodky blatníků jsem polepil průhlednou folií. Bydlím v místě kde sypou kamínky a auto tak dost trpí a loni to docela zafungovalo. Kdyby jste měli nějaký nápad tak se podělte. Mějte se všichni fajn.
  8. Ahoj všem. V servisu jsem zjistil, že pokud nesvítí kontrolka filtru pevných částic, tak není ještě zanesena žádná část filtru. Pokud jezdíte krátké tratě tak se filtr regeneruje častěji. Důležité je že Vám kontrolka nesvítí. Pokud svítí musíte v jízdě pokračovat dle přiložené knížky u auta. Nevím teď jak je to přesně ale mělo by se jet na nižší převod. stupeň aby byly vyšší otáčky motoru. Pokud jízdu ukončíte častěji dříve než se dokončí regenerace mohlo by se stát, že se motor přepne do nouzového režimu a dojedete tak akorát do servisu. Mějte se.
  9. Asi odpovídám již pozdě, ale přeci . V autorizovaném ŠKODA servisu by Vám to měli přehrát. Pokud máte vyvedený aux a nefunguje Vám to z rádia tak by Vám to měli bezplatně opravit. Snad Vám to pomůže. Mějte se fajn.
  10. Ahoj, normálně sem nepíšu, ale tohle mě fakt nadzvedlo. Asi má škodovka dost "hloupých" zákázníků. Já mám taky Yetiho, ale když porovnám příplatky za výbavu u škodovek co je jinde běžně v základu ..... No asi jsme vadný když to ještě kupujeme. Pokud bych já měl podobně "skvělé" zážitky s reklamací tak prostě škodovku už nikdy příště nekoupím. Osobně si myslím, že je to obecně specifické hlavně v Česku. V Německu, nebo v jiných zemích o tom nebudou prostě diskutovat a v rámci záruky to opraví. Známý měl Passata kde měl problém s hlučnou pumpou. V Čechách mu dali dokonce protokol, že je to OK. Tak to reklamoval v Rakousku a tam ji zdarma bez řečí vyměnili. Žádné kecy a výmluvy jako u nás. Jsme prostě v Čechách. Tak ti přeji ať ti to dobře dopadne a nedej se. Ale to zbytečné dohadování je fakt otravné.
  11. Zdravím. Pokud Vám nenaběhne Aux po 2. stlačení tlačítka CD tak máte špatný software. V servisu Vám to opraví. Měl jsem to samé. Jinak po zkušenostech bych Blues nejradši vyhodil, ale někomu na hlavu. Toto rádio je fakt bídné co se týká příjmu signálu. I po městě hrají stanice mono a mimo město o tom ani nemluvím. Z CD to hraje OK. Nejde mi na rozum, že někdo si riskuje pověst jako je Škoda s rádiem s takhle mizernou citlivostí. Budu rád, když mi odpovíte co si o Blues myslíte. Děkuji
  12. Zdravím. Mám 2,0 TDI / 81 kW. - zadní stěrač se mi pouští pouze když dám zpátečku. Možná by to mohlo být tím. - vloni mi něco hnusně praskalo v levém předním sloupku. Nakonec jsem zjistil, že jde o krytky plast. krytu sloupku. Přelepil jsem je černou páskou a přestalo to. - okrasnou lištu na palubovce jsem postříkal silikonovým olejem, protože v ní taky praskalo. Pomohlo to. - dále jsem měl špatně napasovaný zadní nárazník tak až se hrana 5. dveří odřela. Opravil to v záruce v servisu. - hnusně mi klapalo v zadních dveří což přestalo až tím, že jsem do nich nastříkal vazelínu ve spreji. - minulý týden jsem zjistil, že plast u zadního okna kufru je taky špatně uložený.Pojedu do servisu. - mám rádio Blues. Sice je praktická příhrádka pod ním, ale rádio hraje fakt mizerně. Má velice špatnou citlivost a místní stanice ani po městě nehrají stereo. Teď když jsem to takhle shrnul tak je to docela bída. Asi udělám a do servisu.
  13. Zdravím. Ty prahy jsem čistil buď od fa. Turtle Wax - Black Chrome. Docela to dlouho vydrží, ale ten přípravek je celý černý. Tak pozor ať Vám to někam neukápne. Na častější čištění používám od Velvany Čistič plastů a pryže. Super se to nanáší a pěkně to konzervuje. Mějte se.
  14. Zdravím. Mám stejný problém. Mám 2.0 TDI / 81 kw. Stalo se mi to už několikrát. Ze zadní části auta je i poznat sálavé teplo což normálně není. V servisu nedokázali vůbec odpovědět. Dočetl jsem, že se jedná o regeneraci filtru pevných částic. Ačkoli kontrolka na palubovce nesvítí motor si pustí regeneraci a pokud motor předčasně zastavíte dojde ke spuštění ventilátoru z důvodu zvýšené teploty. Po dalším spuštění motoru se regenerace dokončí. Viz. SVĚT MOTORŮ SPECIÁL Diesel vyšlo 6.září 2010 Snad vám to pomůže.
×
×
  • Vytvořit nový...