Tak jsem to zakřiknul,
dnes v pátek ve 130,5 tkm odešla vodní pumpa. Včera jsem přijel z Moravy - cca 500 km a vše OK. Dnes ráno nastartuji a měl jsem pocit , že mi někdo přes noc namontoval ropu.
Rachtavý pazvuk šel z pravé strany motoru. Opatrně jsem dojel do servisu a za 1/2 hod. mi oznamují , že je pumpa kaput. Co mě "potěšilo" od technika byla hláška, že jsem zatím jediný kdo s takovouto poruchou dojel po ose - tzn., že se mi hned něco ve zvukovém projevu nezdálo a okamžitě to řešil.
Běžně jim tam takto postižené octávky vozí na odtahu a oprava je prý často nákladnější a rozsáhlejší.
Ta pumpa je poháněná tím proklatým řetězem??
Díl objednán, auto nechávám v servisu. Pokud bych chtěl odjet domů a v pond. ráno auto přistavit /tedy cca 30 km/ musel bych jim podepsat reverz , něco jako v nemocnici /upozorňovali mě, že již nedojedu atd/. Totální kolaps pumpy je prý otázka stovek metrů.
Zároveň objednávám výměnu zadních kotoučů a desek.
Ne , že bych je ojel - na destičkách je slabší půlka, ale kotouče mi totálně shnily. Jezdím hodně po dálnicích a brzdy mi vždy vydrží hodně .
Jaké máte Vy zkušenosti s životností vod. pumpy na oct. II 1.4 tsi????????????