Přejít na obsah

Ort

Uživatel
  • Počet příspěvků

    223
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 839 zobrazení profilu

Oznámení Ort

  1. Je tam jen nacvaklá. Nebát se a zabrat.
  2. Tlačítko zpět a pravé kolečko na volantu normálně funguje? Pro jistotu, ovládáš to správně? Viz příloha. Měl by jsi tam mít menu ,,Údaje MDF", kde si zvolíš, co zobrazit. Jestli to tam není, tak bude problém asi v kódování. Zkusit dát budíky do továrního nastavení volbou Factory setting (Tovární nast.).
  3. Máš v menu budíků nastavený všechny položky k zobrazení?
  4. Pokud by to byla třeba větší vrstva vazelíny, tak ta tu krytku podrží. Nejlepší je asi z vnitřní strany krytky dát pár proužků elektrikářské pásky. Taky už sem jich pár ztratil.
  5. Proto mám predikci průběhu cesty a povolené rychlosti v infotaimentu vypnutou. Používám jenom ACC. Nebavilo mě, že to plynule nedojíždí a vždy před nějakou změnou to až moc intenzivně brzdí. Taky kolikrát silničáři nechají zapomenuté značky... Za toto nemůže Škoda, ale poskytovatel mapových podkladů. Ty už jenom z množství cest a úprav po celém světě, nemůžou ihned reagovat na nějakou změnu. Proto existuje map creator, kde každý může upravit parametry silnice. Rychlost, popisný čísla, jdou i přidávat a editovat silnice atd. Stačí se registrovat. Bez registrace se můžeš podívat, kolik ta tvoje silnice má nastavenou rychlost a další parametry. Pak už je jen otázkou, jak dlouho bude trvat, než to někdo ověří a vloží do aktualizace podkladů. https://mapcreator.here.com/mapcreator/?site=global-skoda-consumers
  6. Na tuhle verzi to vzuchem nepříjde, čekal jsem dva měsíce a nic. V servise udělají rovnou všechny jednotky, na které bude update. Realita je taková, že se jim do toho nechce, protože občas to nedá nějaká jednotka. Aktualizace by ti měly přijít i bez zaplaceného connectu, Škoda udává, že je poskytuje zdarma.
  7. Aktivují se od 30 km/h.
  8. Pokud není auto po bouračce, nebo ťukanci, že by se radar hnul, tak je to asi zbytečné. Pro svůj klid si ho klidně můžeš nechat zkontrolovat/seřídit v autorizáku, doma to neuděláš. Hodně záleží na tom, jak FA vyhodnotí riziko nárazu. Jestli budeš dojiždět cokoliv, tak pokud držíš nohu na plynu a nijak nereaguješ, tak tě to upozorní nebo zabrzdí mnohem dřív. Jakmile ale třeba jen sundáš nohu z plynu, zabrzdíš nebo otočíš volantem tak, že se dostaneš mimo dráhu překážky, FA zasáhne později (v závislosti na tvojí rychlosti) nebo vůbec. Čím rychleji jedeš, tím ve větší vzdálenosti detekuje překážky. Něco jiného bude, pokud jedeš po rovině, kde není žádná překážka, cyklista nebo jiné auto atd. Tam bych pak viděl problém. Sám sem se s tím setkal u několika aut, že to občas zareagovalo i když nemuselo. Zaduplo mi to nečekaně před retardérem. Nebo když kousek před autem prolítl igelitový pytlík.
  9. BZB má staré kroužky, které olej nebraly. CDAA je problémové.
  10. Tohle ti nikdo přes internet neřekne. V motoru je plno míst, kde může utíkat olej - těsnění, gufera, turbo, pístní kroužky, PCV ventil, chladič oleje... Můžeš to vizuálně zkontrolovat a poznáš, odkud to teče. U turba a pístních kroužků by to pálilo olej. Rozdělej PCV ventil a koukni na membránu, jestli není poškozená.
  11. Ort

    Motorový olej

    Podle DP pouze VW 508 00/509 00. Jiný oleje do nových vozidel Škoda už asi nepoužívá.
  12. Ort

    Motorový olej

    Ještě nějaký výcuc z DP. U vozů Škoda je aktuálně zavedena nová VW norma pro motorové oleje VW 508 00/509 00. VW 508 00/509 00 je kombinovaný produkt, kde VW 508 00 označuje specifikaci pro zážehové motory a VW 509 00 specifikaci pro vznětové motory. Motorový olej s normou VW 508 00/509 00 nelze plnit do starších generací motorů. Použití oleje s normou VW 508 00/509 00 v motorech, které k tomu nejsou určeny, může poškodit motor. U motorů, které mají předepsaný pouze motorový olej s normou VW 508 00 smí být použit výhradně tento olej. Ten tvůj Divinol splňuje VW 509 00, takže by tam měl jít.
  13. Je to tak a nelze to změnit. Jedině ručně rozsvítit všechny na stropním panelu.
×
×
  • Vytvořit nový...