Pokud není auto po bouračce, nebo ťukanci, že by se radar hnul, tak je to asi zbytečné. Pro svůj klid si ho klidně můžeš nechat zkontrolovat/seřídit v autorizáku, doma to neuděláš. Hodně záleží na tom, jak FA vyhodnotí riziko nárazu. Jestli budeš dojiždět cokoliv, tak pokud držíš nohu na plynu a nijak nereaguješ, tak tě to upozorní nebo zabrzdí mnohem dřív. Jakmile ale třeba jen sundáš nohu z plynu, zabrzdíš nebo otočíš volantem tak, že se dostaneš mimo dráhu překážky, FA zasáhne později (v závislosti na tvojí rychlosti) nebo vůbec. Čím rychleji jedeš, tím ve větší vzdálenosti detekuje překážky. Něco jiného bude, pokud jedeš po rovině, kde není žádná překážka, cyklista nebo jiné auto atd. Tam bych pak viděl problém. Sám sem se s tím setkal u několika aut, že to občas zareagovalo i když nemuselo. Zaduplo mi to nečekaně před retardérem. Nebo když kousek před autem prolítl igelitový pytlík.