Přejít na obsah

e1.

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    4747
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    18

3 Sledující

Kontaktní metody

  • Web URL
    http://e1.sk

Návštěvy profilu

12274 zobrazení profilu

Oznámení e1.

  1. Vďaka za info chalani, hneď ako sa môj dodávateľ náhradných dieľov (sused) vráti z dovolenky objednám aftermatket od Stabilusu.
  2. Viacmenej tu odznelo všetko, riešil by som to v tomto poradí: Celkový reštart infotainmentu podržaním vypínacieho tlačidla. To isté ale v kombinácií s vystúpením z vozidla a jeho zamnknutím aspoň na hodinu. Skúsil by som iný telefón. Skúsiť vymenuť kábel. Nahrať aktuálnu verziu SW v servise. Výmena MIB za novšiu verziu s podporou Android Auto/Apple CarPlay.
  3. Ak páčku podržíš alebo 2x potiahneš, od seba alebo k sebe, nespustia sa ani tak?
  4. e1.

    Travel assist

    Ak držím dole v strede z vnútornej strany hneď vedľa loga L&K, tak môj nereaguje a o 10 sekúnd píše hlášku. Musím mať prst o nejaké 2-3 cm vpravo. Mimochodom, skúšal si niekedy funkciu úplného samočinného núdzového zastavenia ak nedržíš volant? Funguje to, ale niekde som čítal, že by to malo odstaviť auto na krajnici, ale mne auto ostane stáť v jazdnom pruhu diaľnice. Ak by si náhodou mal čas a možnosť to na diaľnici bezpečne otestovať, môžeš napísať, že ako sa to správa na tvojom aute? Vďaka.
  5. e1.

    Travel assist

    Dosť dôležitá otázka je, že kde držíš ten volant. On totiž nie je kapacitný po celom obvode. Inak mám rovnaký MR a kapacitný volant funguje zatiaľ funguje bez problémov, nájazd necelých 40 tisíc km.
  6. Ahoj, vyzerá to tak, že pomaly ale isto mi dosluhujú plynové vzpery 5. dverí na krátkej Fabii (MR2012). Veko batožinového priestoru síce udržia, ale už ho samé nedokážu zdvihnúť do najvyššej polohy, ale iba zhruba tak, že jeho hrana je vo výške mojej hlavy, čo je ideálne k blbému úrazu. Našiel som, že číslo originálneho dielu by malo byť 5J6827550B, ale ak netreba, nechcem zbytočne dávať 70-75 € za originálny pár ak rovnako dobre vie poslúžiť aj aftermarket (ceny od 5,60 € za kus). Otázka je, že ak aftermarket, tak aký? Aby tam naozaj presne pasoval a odviedol svoju robotu tak ako má. Menili ste už niekto, máte konkrétnu skúsenosť, prípadne viete kto bol dodávateľ do prvovýroby? Ideálne by bolo kúpiť vzpery, ktoré majú aj plynulé dobrzdenie. Ďalej otázka: odporúča sa/treba meniť aj guľový čap, alebo môže ostať pôvodný, prípadne mám ho natrieť niečím? Vďaka.
  7. Kupovať silný turbobenzín a následne do neho dávať LPG nie je moja šálka kávy. Čo sa týka tvojej ceny, tá je dobrá, ale to zároveň znemená, že buď tam je vysoký kilometrový nájazd, alebo iný problém, lebo za túto cenu sa bežne predávajú autá pred faceliftom zvyčajne s nájazdom cez 200 tisíc km. Samozrejme kilometre nie sú všetko, ale ak auto nie je z rodiny, tak 16 tisíc za facelift je u mňa už podozrivo nízka cena. Ale to už odbáčame od témy. Čo sa týka nepriameho vstrekovania, z pohľadu LPG nevýhoda, z pohľadu nezanášania sacích ventilov karbónom zase výrazná výhoda.
  8. Síce mám Android, ale mám dobrú skúsenosť s káblami od Alzy. Tým myslím ich vlastný brand AlzaPower. Neviem, či má Apple nejaký vlastný nabíjací protokol, ale do auta sa mi najviac pozdáva tento kábel: https://www.alza.sk/alzapower-core-usb-c-32-gen1-05-m-cierny-d5472808.htm
  9. Síce GPF slúži na to isté čo DPF, ich spôsob fungovania je našťastie trochu iný, vďaka čomu GPF nie je tak problémové, ako tomu je u naftových áut. A pravdu povediac, ešte som nepočul o žiadnom modernom benzínovom aute, že by s tým bol problém a bolo by v ňom treba meniť GPF. Skôr nastáva otázka, že prečo chceš robiť ten upgrade? Síce dostaneš modernejšiu prevodovku s nižšou spotrebou a k tomu aj Matrix LED, ale zároveň prídeš v motore o nepriame vstrekovanie paliva a nakoľko kupuješ jazdené auto, tak je tam aj možnosť, že vozidlo má nejakú skrytú vadu o ktorej nevieš. Ak už upgrade, ja osobne by som išiel rovno do 206 kW verzie (po facelifte), tam máš už aj vyšší krútiaci moment.
  10. DSG by som upravil aby nepodtáčalo, ale motor skôr nie, a hlavne nie u noname úpravcu. Bola tu o tom diskusia vo vlákne @nonaima, 5-6. stránka diskusie.
  11. Ak nemrzne, môžeš dať vodu, ale lepšie bude ak bude aj destilovaná.
  12. Ahoj, síce by som rád išiel, ale v tomto momente to vyzerá skôr na moju neúčasť. Ak by náhodou došlo k zmene, bezodkladne dám vedieť.
  13. Ja by som začal tým, že by som všetko resetol do továrenských nastavení. Ak to má O4 podobne ako S3, tak by si mal mať potom možnosť nastaviť všetko ako pri novom aute. Samozrejme musíš mať k autu dva kľúče, aby si sa vedel nastaviť ako hlavný užívateľ.
  14. Je to o tom, kto sa k tomu ako chová (čistenie, údržba), ako to auto prevádzkuje (parkovanie vždy vonku, alebo v garáži, prípadne jedným kolesom na chodníku) a asi aj o šťastí. Často praskajú čierne plasty okolo skla, ak sa to opravilo v záruke, tak super, mimo záruky pálka. Zatekanie je primárne vec čistých kanálov na odvod dažďovej vody, k vŕzaniu ti neviem nič povedať. Ja osobne sa vyššie spomenutým možným problémom vyhol najelegantnejším možným spôsobom: panoramu som jednoducho neobjednal.
×
×
  • Vytvořit nový...