Přejít na obsah

djstudio

Facebook Uživatel
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

948 zobrazení profilu
  • rh+

Oznámení djstudio

Nováček

Nováček (1/14)

0

Popularita

  1. No nejspis to poresim teda barvou.Osmirkuji odmastim nabarvim.
  2. Taky bych mnel dotaz.Mam na Fabce 1.4. 55kW 16V rezave bubny a lita kola kde to je fakt hodne videt a rozhodl jsem se je nenatirat ale cele vymenit za nove TEXTAR. Ted mi jde o to zda se musí menit i brzdove celisti.Ty se menily asi před 2 rukama a ze by s nimi byl problém nepocituji.Diky za info.
  3. djstudio

    Autobateria

    U Fabky byl origos 45AH ten sem před 5 lety vymenil za EXIDE Excell 62Ah, 12V, EB620 a mohu doporucit stále funguje bez problemu, vcera jen tak sem ji vytahl z auta a nabil a při pohledu je furt stejna. Fabie 1.4 55kW 16V. Ani nestoji tolik a parametry ma suprove. Kdyztak odkaz na jeden z eshopu - http://www.battery.cz/autobaterie-exide-excell-62ah-540a-12v-eb620.html klidne bych do ni sel znovu.
  4. Přidam taky zkušenost s olejem. Jezdivam kratke trasy po meste většinou do 10km občas něco vice. Rocne najedu tak mezi 7000km - 8000km olej a filtr si kupuji sam servis mne udela jen praci. Poslední dva roky tam davam Mobil 1 New Life 0W-40 a olejový filtr MANN - MF W712/52. Auto ma ted najeto 70000km a rok vyroby 2004 motor BBY - 1.4. 16V 55kW. Motor olej nezere a je o něco tisi. Predtim sem pouzival Castrol Magnatec 5W-40 C3 a filtr Champion - CH C126/606 a také sem nezaznamenal zadne problémy. Moje ale caste starty a najezd malo kilemetru sem zvolil variantu Mobil 1 - 0W-40.
  5. to s tou zalohou je fakt blby muzes mit auto z druhé ruky rikas si ze pumpa menena nebyla je tam original a pak ejhle je tam nakej ekvivalent za který ti tu zalohu nevrati,to je lepsi vzit teda HEPA a netrápit se nakou zalohou.
  6. nemyslim si ze original pumpa ma plastovou vrtuli je to patrne i z obrazku ze je kovova stejne jak u HEPU pumpy. Obrazek original pumpa - http://www.autodilyhh.cz/cerpadlo-vodni-fabia-1-4-55-74kw-fabia-2-roomster-1-4-59-63kw-036121008mx
  7. Dotaz plánuju udelat casem rozvody Fabia 1.4 55kW 16V motor BBY rok vyroby 2004 najeto 70000km. Uvazuji o originale který bych poskladal: Vodni cerpadlo - http://www.cc-autodily.cz/cerpadlo-vodni-fabia-1?brand=SKODA&model=OCTAVIA Sada rozvodu - http://www.cc-autodily.cz/sada-rozv-remen-kladky-7-7?brand=SKODA&model=FABIA Drzak vodici kladky - http://www.cc-autodily.cz/drzak-vodici-kladky Chtel bych něco co vydrzi a ma odpovídající kvalitu. A nebo jestli kvalitou je to hodne podobne vzit rovnou celou sadu remenu Contitech a pumpu HEPU která by samozrejmne vysla o něco levneji. http://www.cc-autodily.cz/sada-rozvodu-vod-pumpa-3-3 Nak se nemohu rozhodnout zda tedy original pokud ma snad vysi kvalitu nebo proste vzit ekvivalent.Trosku se přikláním k te originalni sade si rikam ze ty remeny by mohli byt o něco kvalitnejsi ale třeba se mylim.Poradi někdo? Problemy s rozvody nepocituji ale planuji je letos nechat udelat.
  8. Tak na mou Fabku vyrobenou v roce 2004 - 1.4 55kw 16V motor BBY jsem ted nechal dat nove svicky po najezdu 70000km a to 4ks NKG V-Line (3045) - V-24 BKUR6ET-10 Made In Japan z eshopu - http://www.eshop-rychle.cz/bezo/eshop/0/3/5/820-Zapalovaci-svicka-NGK-V-Line-24-BKUR6ET-10 vyborna cena za kus. Auto se chova stejne jak před vymenou nemel sem zadnej problém jen ze se ještě svicky nemenily tak se ted dali nove.
  9. Tak na mou Fabku vyrobenou v roce 2004 - 1.4 55kw 16V motor BBY dal servisman Palivový filtr UFI (31.832.00) http://www.autodily-cardo.cz/nove/palivovy-filtr-ufi-31-832-00/ tri vyvody , 3bar ventil , s regulátorem tlaku.
  10. Pridam se taky ohledne sevisu. Vetsinu věci resim tak ze dily si vyberu sam přes nakej online esho napr zadni dil vyfuku. A pak jedu ke garaznikovy kde mne dil odborne vymeni. Olej s filtrem si rovněž kupuji sam a nechavam vymenit jinde nez v autorizaku a orazítkovat servisni knizku.
  11. No něco malo na netu je ale videl sem u jednoho kolegy co mne delal diagnostiku s timhle softem. Ale nevedel sem ze je to tak drahy. http://www.vag-com.cz/zbozi/3589/Diagnosticka-prirucka-VIS.htm
  12. jestli to nebyla prima zakazka od nekoho kdo uz RSo mne / rozmlatil si ho třeba o strom / a ted uz je auto prelakovane s jinými koly nekde v garazi gde ještě shne lak.
  13. většinou je lepsi nez naky pripravek nalit levnejsi olej se specifikaci co potrebujes a jak pise kolega nedamnou ujet kolem tisice kilometru a pak nechat poradne vykapat třeba i cely den a dat olej který tam chces.
  14. Ten palivovy filtr bych urcite vymeni,chystam se na to stejne akorát ja k tomu budu menit i zapalovaci svicky. Vyber je siroky a nemusi byt lehke koupit ten spravny tak mozna to nechat ne servisu jen se s nimi domluvit at tam daji nakej slusnej.Muj názor ze MANN, Bosh, Champion nejsou spatnou volbou. Ja mam Fabku 1.4 55kW 16V model roku 2004 a najeto 68000km ale problém s volnoběhem nemam zadnej.
×
×
  • Vytvořit nový...