Přejít na obsah

Martab

Uživatel
  • Počet příspěvků

    9086
  • Registrace

  • Poslední návštěva

  • Dny vítězství

    78

2 Sledující

Návštěvy profilu

19683 zobrazení profilu

Oznámení Martab

  1. Martab

    Brzdy

    Já mám vpředu u vzadu kotouče, 8 let vydržely původní. Na těch Brembo (dával jsem kotouče i desk) mě pozitivně překvapilo, že mají lakované hrany. Jinak brzdit to brzdí asi stejně jako originál (neměl jsem s nimi problém).
  2. Martab

    Brzdy

    Já dával Brembo začátkem roku, viz mé vlákno. A musím říct že spokojenost. Žádné zvuky nebo vibrace, letos jsem jim dal i trochu zabrat v Alpských sjezdech s plně naloženým autem a úplně v pohodě.
  3. Pro 1.5 TSI/150 kW PHEV je to přesně 2490.9 ot/min ve 130 při pneu 235/40R19 EDIT: 1.4 TSI/160 kW PHEV v předchozí generaci má uplně stejné převody i obvod kola.
  4. @ben06 @roman63 Ale tady nejde o to, že budík ukazuje pořád stejně, ale že se ani ten "ošizený" budík nedostane na 90°C. @CorkaCZ Co ta teplota oleje? Tu umí MaxiDot zobrazit sám od sebe a není zkreslená. Termomanagement bude popsán v dílenské příručce:
  5. Přesně tak, diagnostika a sledovat teplotní čidla + podívat se jestli umí vyčíst stav termomanagementu. Ručička je uprostřed od nějakého cca 75 °C a 107 °C, Možná by ještě pomohlo místo spotřeby přepnout na teplotu oleje, tu to ukazuje aspoň reálnou.
  6. Plachtění i v Normal přišlo s MR2020. Předtím bylo jen v ECO.
  7. Super, tak snad spustí i normální prodej. Já měl právě tu první verzi z indiegogo (cca rok 21), na dvojku+ jsem docela čekal, zaregistroval se do jejich Newsletteru a tak nějak čekal, že když to měli na webu u toho produktu, tak že dají vědět. A nic. Toto trochu zklamalo ta první verze fungovala super, teď ji má @VeteranChild, pro mě bohužel nepodporovala CP a proto jsem se těšil na Two+
  8. @JirikHL Jak se ti to povedlo sehnat, já na to čekám (měl jsme uplně první verzi, ale po přechodu na iP nefunguje s CP). Už dříve jsem se registroval jako zájemce, ale zatím nic 😕
  9. Řešil by jsem to stejně jako na F3, Kamiqu nebo Scale. Tzn. opěrka z větších modelů, ořezat plasty a potom přes suchý zip. Dnes už prodejci nabízejí i přímo upravené sady.
  10. Minimálně v 2020 zmiňuji že manévrovací brzdu Scala má: https://auto-dubina.cz/asistencni-systemy-ve-vozech-skoda/ Nicméně si nejsem jist, jestli toto funguje ikdyz není řidič přítomen a není zapnut bezpečnostní pás, a ani nezazněla informace, zda má vůbec dané auto přední parkovací senzory😕 FA funguje az od určitě rychlosti, ten určitě při pomalém rozjeti zasahovat nebude. K situaci, říkáš ze možnost je vypnout motor, což se ti moc nechce (chápu). Ale nestačí dat jen volič do polohy P? Jinak Scala toto asi řešit neumí, říční brzdu sama nezatáhne, fyzicky volíš do polohy P take nijak nelze kódováním nastavit. Vyšší modely s el. ruční brzdou umějí brzdu zatáhnout a potom se převodovka nesnaží auto rozjet (není případ MQB A0 na které je postavena Scala). ještě mne napadá, zkusit deaktivovat creep mode na převodovce, jít by to možná mělo: https://www.mytiguan.com/threads/disable-dsg-creep-control.54424/ A jen tak náhodou jsem při tom narazil, asi by mělo jít deaktivovat vyřazování na neutral (par lidem to zde na fóru vadilo): https://www.briskoda.net/forums/topic/513598-disabling-coasting-function-in-facelift-dsg-cars/ https://forum.obdeleven.com/thread/9155/disable-sailing-function-normal-profile Netestováno bez záruky.
  11. Nevím co myslíš "praktik", ten byl u Romsteru. Nárazník u F3 se liší Combi a HB, ale jinak jsou stejné (nárazník z klasického HB pasuje na HB MonteCarlo a opačně). Pasuje i nárazník z FL na před FL auta (opět obě verze). MC nárazník má jen navíc nalepen difuzor. Jediné s čím může být problém je tažné, které tuto kompatibilitu omezuje.
  12. Když je prohodíš mezi sebou, zůstává to stejné, nebo se problém otočí? Pokud ano, je špatný reprák. Předpokládám, že originál hrálo OK?
  13. Style měl černé, ale vypadá to, že iV mělo stříbrné i ve Style: https://www.auto.cz/test-skoda-superb-combi-iv-se-snurou-a-nadrzi-poprve-133385 EDIT: Dokonce iV je má i v Ambition: https://www.direct-auto.cz/products/skoda-superb-iv-iv-1-4-tsi-115-kw-ambition
×
×
  • Vytvořit nový...