Millosh Vloženo 31. Prosinec 2010 Vloženo 31. Prosinec 2010 (editace) studene starty v pohode, vcera i pri -19°C start napoprvé, volnoběh stabilní, rozjedu se... ujedu 2-5km, motor se ani nestačí ohřát, zastavím na pumpě a ... už nenastartuju... startér točí, ve výfuku slyším detonaci nespáleného benzinu, ale motor nechytne :-((((( po 20minutách kdy motor zase ochladnul, naskočil jakoby nic... mám novou originální klapku a na VAGu před týdnem vše OK, bez závad. moje hypotéza je, že motor je ve stádiu "lehce ohřátý", ale startuje jako studený a přechlastá se... nemá někdo podobnou zkušenost či radu, jak na to? díky předem ! Editováno: 31. Prosinec 2010, autor: Millosh Citovat
HanyZ Vloženo 1. leden 2011 Vloženo 1. leden 2011 taky bych to viděl na čidlo teploty - dává nesmyslné informace ŘJ a proto nenastartuješ... moc bohatá směs asi... Citovat
dataspeed Vloženo 2. leden 2011 Vloženo 2. leden 2011 cau mam mozna podobný problém, vyřešil jsi to startování výměnou toho čidla teploty ?, nebo to už samo přešlo Citovat
Millosh Vloženo 2. leden 2011 Autor Vloženo 2. leden 2011 zitra jdu koupit original cidlo a po vymene sem napisu vysledek. Citovat
Millosh Vloženo 10. leden 2011 Autor Vloženo 10. leden 2011 vysledek je zatim jen ten, ze to preslo... zkratka skoncily tuhe mrazy a auto jede zase jako driv, ... cidlo teploty jsem jeste nemenil, protoze mi objednali jine, nez jsem chtel... takze asi neco zamrzalo a ted uz to nezamrza... Citovat
petkojanka Vloženo 11. leden 2011 Vloženo 11. leden 2011 Ja som dnes menil zapaľovaciu cievku... Som zvedavý... Mne to kolíše až chcípne keď sa to zohrievalo, alebo keď som sa plandal v zápche... Dám vedieť aj ja... Citovat
petkojanka Vloženo 14. leden 2011 Vloženo 14. leden 2011 výmena zapaľovacej cievky sa zatiaľ prejavila ako riešenie môjho problému... uvidíme ako bude ďalej.. Citovat
petkojanka Vloženo 12. Únor 2011 Vloženo 12. Únor 2011 Takže po dlhej prestávke... Sviečky nové, palec a hlava rozdelovača nová, káble nové, zapaľovacia cievka nová... A predsa skape z nenazdajky... Dám sa aj do čidla.... a potom sa ozvem.. :-) Citovat
petkojanka Vloženo 14. Březen 2011 Vloženo 14. Březen 2011 :-) Takže čidlo teploty vody vymenené... a problém so skapínaním vyriešený... Každému odporučím začať výmenou čidla teploty vody a potom pokračovať čistením klapky... Citovat
petkojanka Vloženo 18. Červen 2011 Vloženo 18. Červen 2011 :-( Škodula začína byť zakliata... Čidlo teploty nové, zapaľovacia cievka detto, palivový filter nový a stále naprd... Otáčky kolíšu ako predtým, na benzíne to chodí ako na tri valce a už aj počas jazdy začína šklbať... Najnovšie keď ráno naštartujem, ide to ako na tri valce a keď zašliapnem plyn, ako by sa to dusilo a je schopné aj chcípnuť. A tá ranná jazda... Asi 1 km idem ako na traktore... otáčky dám tak na 1500 a akoby postupne klesali... pridanie plynu spôsobuje dusenie... no paráda. Pridám prudko tak na 3500 otáčok a už sa to pomaly gúľa... Vymením map senzor a uvidíme... Ak by niekto mal návrh, prosím ozvite sa. Citovat
Kali - topr Vloženo 24. Listopad 2014 Vloženo 24. Listopad 2014 Zdravim, mam problem se stratem za studena. Teplota klesne kolem 4 a nize, tak si motor pri otoceni klickem dvakrat nebo vickrat jakoby skytne a pak teda naskoci. Nevite cim by to mohlo byt? diky za jakoukoli radu Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.