Poleta Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Zdravím vás Po prodeji své fábie se chci znovu stát majitelem automobilu značky škoda. Různě kalkuluji a laboruji s tím zda je lepší koupit obyčejné auto za něco kolem 220000,- a přetvořit si ho alespoň co se zevnějšku týče na RS nebo zainvestovat a koupit plnohodnotnou OII RS.Cenový strop mám 300000,- Chtěl jsem vás poprosit jak o zkušenosti s přestavbou, co všechno obnáší, problémy a tak podobně. A také co si myslíte o koupi OIIRS za takové peníze. Předem díky za rady a názory Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomcat007 Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Tak tady je to jednoduchý...vzít rovnou RSku...za dostrojení aby ,,jen" vypadala jako RS vyhodíš taky ranec peněz... Pokud teda chceš klidnej motor jako 1,4 a 1,6 MPi či naftu 1,9 - osvědčená klasika, nemáš závodní choutky...tak kup něco takovýho (seženeš i pod 200tk první ročníky a mužeš dostrojit)...pokud chceš ale trochu rychlej rodinej koráb kup RSko...za 300tk seženeš i nějakej kousek třeba na škoda-plus...jen si to chce vždy ho pořádně zkouknout a ověřit tam je riziko, že když kupuješ RSko tak je nutný počítat s tím, že jeho předchozí majitel tomu určitě dával do těla...když už tam byly ty kobylky Každopádně si spočítej, jestli se ty vyplatí koupit nějakou třeba 1,9 TDi za 210tk a udělat z ní RS za dalších pár 10tk...to pak rovnou mužeš koupit RSko i s koněma...pokud nejsi teda zastáncem nafty...ptž RS 2,0 TDi 125kW...pod 300tk určitě neseženeš! osobně mít ten limit do 300 tak koukam po RS 2,0 TSi (za ty peníze jde koupit i základní motorizaci v plnke s rozumnýma km...jde o to co preferuješ). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Zdravím vás Po prodeji své fábie se chci znovu stát majitelem automobilu značky škoda. Různě kalkuluji a laboruji s tím zda je lepší koupit obyčejné auto za něco kolem 220000,- a přetvořit si ho alespoň co se zevnějšku týče na RS nebo zainvestovat a koupit plnohodnotnou OII RS.Cenový strop mám 300000,- Chtěl jsem vás poprosit jak o zkušenosti s přestavbou, co všechno obnáší, problémy a tak podobně. A také co si myslíte o koupi OIIRS za takové peníze. Předem díky za rady a názory Koupil jsem II 2,0 TDI PD 16V za 220000,- a po půl roce jsem se rozhodl dát sedačky RS protože jsem měl béžový interiér a stále jen čistil.Zárověň jsem dal výplně dveří EDICE 100 a nárazníky RS.Přišlo mě to na 25 tis.Ještě v čera jsem koupil kola CEPEUS 17". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Záleží na tom jestli chceš jezdit úsporně nebo rychle. Jestli benzín nebo naftu. Já v listopadu kupoval Ereso (2006,benzin,kombajn, cz papiry serviska) pres skoda-plus a a do 300 000 jsem se vlezl i ze vsema opravama jak nic a jeste mi zbylo ;-). Takze zalezi na tobe co chces preferovat .Benzinove ereso do 300 000 hrave, s naftou bych uz byl trosku opatrnejsi. Jinak benzinove RS (147kw) a Naftove 2.0 tdi(103kw) ( v te nejvyssi vybave) stoji temer stejne. Jestli ti vsak staci obycejne sedacky, jednoducha klima, ci normalni volant , tak si kup obyc octu a vymen narazniky ;-) a nalep VRS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gumin Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Já jsem si koupil klasickou OII v 1.9TDI 77kW jen za "oplastování" jsem dal 17 tis ještě koupím zenithy v 17". Příště bych se na to mohl vyprdnout a koupím rovnou RS!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 podle mě jednoznačně rovnou jít do RS....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Záleží na tom jestli chceš jezdit úsporně nebo rychle. Jestli benzín nebo naftu. Já v listopadu kupoval Ereso (2006,benzin,kombajn, cz papiry serviska) pres skoda-plus a a do 300 000 jsem se vlezl i ze vsema opravama jak nic a jeste mi zbylo ;-). Takze zalezi na tobe co chces preferovat .Benzinove ereso do 300 000 hrave, s naftou bych uz byl trosku opatrnejsi. Jinak benzinove RS (147kw) a Naftove 2.0 tdi(103kw) ( v te nejvyssi vybave) stoji temer stejne. Jestli ti vsak staci obycejne sedacky, jednoducha klima, ci normalni volant , tak si kup obyc octu a vymen narazniky ;-) a nalep VRS Naftove 2.0 tdi(103kw)?Pokud vím tak má Octavia II RS 2,0 TDI 125kw !!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Diamant Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Ja by som tiež rovno kúpil RS. Ale inak nemôžem súhlasiť, že by každý majiteľ RS-e nakladal. Najviac si podľa mňa užije to auto ako predvádzačka (tak tomu fakt každý naloží a ešte k tomu za studena). A pokiaľ je motor v sériovom stave a auto je súkromné, tak je predpoklad, že s tým vodič nejazdil stále naplno. Ak je firemné, to už je horšie, tam sa mohli vodiči striedať. Samozrejme veľmi záleží na majiteľovi. Ten, čo raz kúpi RS po mne dostane akurát zabehnuté auto v dokonalom stave. Ale ja si na autá dávam vo všeobecnosti pozor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Naftove 2.0 tdi(103kw)?Pokud vím tak má Octavia II RS 2,0 TDI 125kw !!! JJ ja vim ze nafta RS ma 125 . Porovnaval jsem temer nejrozsirenejsi typ octy z Eresem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poleta Vloženo 21. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Já jsem si koupil klasickou OII v 1.9TDI 77kW jen za "oplastování" jsem dal 17 tis ještě koupím zenithy v 17". Příště bych se na to mohl vyprdnout a koupím rovnou RS!! A co to všechno obnášelo krom koupě plastů a lakování byly tam nějaký problémy s výměnou nebo se jen vyměnil kus za kus? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poleta Vloženo 21. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Je zvláštní, že je na prodej tolik kombíků kolem 300 tisíc a s krátkejma je to už horší. To moc výběr neni, řekl bych skoro žádný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 (editace) Jinak co já vím ohledně nárazníků tak zadní je prej v poho a přední má jiné uchycení a jiné konektory na mlhovky oproti běžné OII. Jinak jestli se chces citit jak v RS tak si kup RS. Jinaci podvozek, vyssi vykon, lepsi sedacky. Zakladni vybava uz sama o sobe je docela luxusni. Jina zde na foru je hodne temat o prestavbe na RS. Kdyz proctes najdes urcite pro tebe zajimave Info Editováno: 21. leden 2011, autor: koss4ever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo-Kolín Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Taky jsem pro spíše si rovnou RS model koupit, než to nějak předělávat a baslit... To samé si myslím o Scoutu. Plno lidí ho patlá z normální Octy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bitttpower Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Tak jestli maš 300 klacku tak bych nad tim ani nepřemyšlel a vzal rovnou čistokrevnou RSku.Na vyběr jejich v teto cenove hladině celkem dost Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poleta Vloženo 21. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 21. leden 2011 A kde bych všude měl pátrat? Já znám havex, kupškodu, škodaplus, sauto, cars.cz, hyperinzerce, bazos, tip cars Nějaké rady?Zkušenosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ozi Toretto Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 (editace) kupskodu - hodne dobre proverovat, necetl jsem tu na ne nic moc dobryho, i kdyz ja od nich jedno auto mel a vpoho, kontrolovano ve skodovce a u kamose nejlepsi je asi skodaplus, ale jinak je to stejne kus od kusu, takze chodit s mechanikem a davat na kontrolu do skodovky dycky... Editováno: 21. leden 2011, autor: Ozi Toretto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 (editace) A kde bych všude měl pátrat? Já znám havex, kupškodu, škodaplus, sauto, cars.cz, hyperinzerce, bazos, tip cars Nějaké rady?Zkušenosti Ja jsem kupoval přes škoda plus v HAVEXU a v pohode, sjednali mi jeste docela slusnou slevu, vyridili luxusni pojisteni. Takze jakz takz spokojenost Editováno: 21. leden 2011, autor: koss4ever Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sniper_2003 Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Jsem pro názor koupit rovnou RS. Kolem 300.000Kč se dá sehnat 3-4 roky staré s rozumnými kilometry. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RichardD Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 (editace) Pokud bys chtěl předělat předFL výbava elegance na předFL RS tak tě to vyjde dost draho: - podvozek - kola - přední maska + ostřiky světel - xenony - zadní nárazník - křídlo - znaky RS - boční lišta v barvě vozu - prahové lišty - pedály - budíky - sedačky - volant - stříbrný rámeček rádia Zbytek pokud jsem na nic nezapomněl je otázkou výbavy kupovaného auta. Cena celé přestavby je dost velká. Já bych RS nekupoval skrze spotřebu (benzín) a nemám důvěru v ten naftový (125kw). Navíc by ses často setkával s názorem že nafta v RS je k smíchu (zajimavy že u BMW to nikdo netvrdí). Editováno: 21. leden 2011, autor: RichardD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 21. leden 2011 Sdílet Vloženo 21. leden 2011 Souhlasím s RichardD. Ještě podotknu že plastík na řadičce není chromový ale stříbrný (imitace hliníku) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Poleta Vloženo 22. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 22. leden 2011 (editace) Tak jsem dneska vlezl na skodaplus a našel jsem tam tohle http://www.auto-plus.cz/Car/339945/octavia-ii-2-0-tdi-rs. Nechápu jak někdo může takhle zničit tak pěkný auto. Nevíte jestli se ten stříbrnej bordel co má na klikách a na zrcátkách dá odstranit? A co ty mračítka? To bude asi stejnej problém jako když se mění boční lišty že? Editováno: 22. leden 2011, autor: Poleta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 Tak jsem dneska vlezl na skodaplus a našel jsem tam tohle http:// www.auto-plus.cz/Car/339945/octavia-ii-2-0-tdi-rs. Nechápu jak někdo může takhle zničit tak pěkný auto. Nevíte jestli se ten stříbrnej bordel co má na klikách a na zrcátkách dá odstranit? A co ty mračítka? To bude asi stejnej problém jako když se mění boční lišty že? To by se asi sundavalo bez poškození laku dost těžko. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koss4ever Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 Tak jsem dneska vlezl na skodaplus a našel jsem tam tohle http://www.auto-plus.cz/Car/339945/octavia-ii-2-0-tdi-rs. Nechápu jak někdo může takhle zničit tak pěkný auto. Nevíte jestli se ten stříbrnej bordel co má na klikách a na zrcátkách dá odstranit? A co ty mračítka? To bude asi stejnej problém jako když se mění boční lišty že? Veškeré doplňky vypadají že pocházi od milotecu. Většinou se upevňují oboustranou 3M páskou. Takže by to mělo jít dolů a zbytky lepidla odstanit třeba lihem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 (editace) Nezkoušel někdo přišroubovat přední SPZ bez podložky?Možná že by to vypadalo o hodně líp než s tou tabulí. Editováno: 22. leden 2011, autor: Pavel 5 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kajman Vloženo 22. leden 2011 Sdílet Vloženo 22. leden 2011 Já mám RZtky přilepené oboustrankou patex superfix na dvou autech, drží jak helvétská víra Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.