pinoccio Vloženo 26. leden 2011 Sdílet Vloženo 26. leden 2011 Potrebujem radu, ako vymenit tesnenie na hrdle nalievacieho otvoru oleja na hlave motora - ten "lievik", pod krytom. Slzi a unika mi odtial olej, je to stale viac zababrane. Vid obrazky. Mam uz dlhsie zvysenu spotrebu oleja a toto bude jeden z dovodov. Mimochodom nikdy som to neoblial zhora pri dolievani. Potreboval by som obrazok z DP ako to vymenit a cislo dielu tesnenia (alebo sa to meni cele?), resp. obrazok s cislom z etky. Dik moc galeria obrazkov aj tu: motor od oleja (kto by nevidel v profile, je to 1.4 16V 74kW BBZ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
psurn Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Ahoj, delal jsem to jiz pred casem, ale je nutne hrdlo otocit do strany - nepamatuji si zdali doleva nebo doprava, jsou zespoda videt zarazky a pak jde lehce sundat. Zespoda hrdla lze napruzit pruzinku, takze tesneni jsem ponechal puvodni. Hodne zdaru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 27. leden 2011 Sdílet Vloženo 27. leden 2011 Mám dojem, že točit doprava, jinak já bych to dal komplet nový, zase taková pálka to není a budeš mít na dlouho klid Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Majký Vloženo 28. leden 2011 Sdílet Vloženo 28. leden 2011 otočit vlevo dle mého a tam máš těsnění je to otázka 1min Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 29. leden 2011 Autor Sdílet Vloženo 29. leden 2011 (editace) Ok, diky, uz som to skusal rozobrat, ide to vpohode, iba otocit dolava... este musim niekde kupit nahradne tesnenie. Snad bude pokoj. A potom niecim ocistit trochu motor od oleja Blbe je, ze to zatieklo az dole za tepelny stit. Len doplnim keby niekoho zaujimalo, pozrel som v etke cislo tesnenia: 06A103483D, cele hrdlo: 036115302G Editováno: 30. leden 2011, autor: pinoccio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 1. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 1. Únor 2011 Kym som to tesnenie kupil a vymenil, unik sa zhorsil... uz po celej dlzke dost zababrane od oleja. Tak neviem ci to bude vpohode, alebo mi odisla tesniaca pasta medzi skrinou vackovych hriadelov a hlavou Poutieral som to teda a uvidime... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro89 Vloženo 4. Únor 2011 Sdílet Vloženo 4. Únor 2011 1 tesnenie viecka stoji 2.5 a cele hrdlo 25 eur bez tesnenia a to sa vobec neoplati kupovat,to sa nikdy nepokazi ani nezdeformuje, je to z tvrdeho plastu....mne to olej prestalo zrat nachvilu, potom mi zase secko ide do skrtiacej klapky cez airboxa vytlaca mi to v meradle oleja....s tym airboxom si poradim, treba vycistit hadicu odvetravania od kluky ale co s tym meritkom oleja??zevraj je tam nejake tesnenie pod tym oranzovymdielom...ale to som skusal dat dole ale nejde to....ani vykrutit ani vytrhnut...co s tym??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 5. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 (editace) Ja som vymenil iba to tesnenie pod hrdlom ako som pisal. Stalo 3.25e v autorizaku, dalo sa zohnat lacnejsie, ale mal som to po ceste. A samozrejme poriadne napruzil ten pritlak na hrdle. Stare tesnenie ani nevyzeralo byt zle, iba malo tvrdsie, ale ked uz som mal nove... asi pomohlo hlavne to napruzenie, naskrutkovat potom naspat to islo o dost tazsie a pevne to dolieha. Zatial vsetko vyzera ok, ziaden dalsi unik. Btw. o zvysku co pise miro89 nemam sajnu... napis to hlavne zrozumitelnejsie. Editováno: 5. Únor 2011, autor: pinoccio Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 5. Únor 2011 Sdílet Vloženo 5. Únor 2011 miro89: Nevím, kde to hrdlo sháníš, ale originál to hrdlo už těsnění má Jinak sundat tu oranžovou potvrou jde, ale dost těžko a je možný, že ti při demontáži praskne.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro89 Vloženo 6. Únor 2011 Sdílet Vloženo 6. Únor 2011 pinoccio: zrat olej to prestalo nachvilu, zacalo to vytlacat olej cez meritko oleja(ta oranzova potvora) a zbytok ide cez odvetravanie kluky tou hadicou do airboxu, tam to tecie do vzduchoveho filtra a cez filter do skrtiacej klapky, v ktorej som nasiel vodnu emulziu ako na viecku od oleja a cely airbox zasrany znutra od emulzie a oleja...tu hadicu som vyplachol uz druhykrat,alemam pocit ze do tyzdna je znova taka zadrbana od oleja a karbonu....dal som ju dole, motor som tocil 5000-6000 a z odvetravania sa cez labyrint olej ani nepohol, akonahle som namontoval hadicu,na volnobeh z hadice prdkala emulzia oleja, teda takyto sajrajt ide potom do airboxu....neviete niekto ako zamedzit tvorbe tej hnusoby z odvetravania kluky???alebo ten bordel odtial nejak dostat von?aby to neslo stale do tej hadice az po skrtiacu klapku.viem ze tento motor ma velke tlaky oleja, ale aby takto unikal odtial kde ma byt a spaloval sa v motore cez jedno blbe odvetravanie mi pripada velmy zly technicky pokrok!!!!!!inak ten tvoj motor je asi 5x spinavsi od oleja ako ten moj, sak vnutri si musel mat smradu jak v traktore od spaleneho oleja ked si mal pustene vetranie nie?ja som mal len trochu zateceny obal hlavy pri nalievacom hrdle a oprskany ten hlinikovy plech. feela:no ja som tusim nasiel len samotne hrdlo, ale to je jedno, nikdy by som ho nekupoval. k tej mierke, ako ide dole???ide vytiahnut alebo sa musi nejako vykrutit???predpokladam, ze vytiahnut von ide len ta oranzova potvora a plechova hadicka zostane na mieste ze?a inde by to nemalo uz kade prepustat olej ze???len cez to tesnenie pri oranzovej potvore Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pinoccio Vloženo 8. Únor 2011 Autor Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 No obcas som citil skor zapach vyfuku v aute, ale nevedel som to identifikovat kym mi nezacal tiect ten olej. Teraz to je zatial oka, ani olej ani smrad Zababrane to bolo dost, utrel som to len tak, ked bude teplejsie vycistim to poriadne. S tym tvojim problemom som sa nestretol tak ti velmi neporadim, nie som mechanik... ale vseobecne co ma napada je, ze tvorba emulzie voda-olej moze byt prasknute tesnenie pod hlavou alebo tesniaca pasta, a pretekanie by ma napadlo aj ci nemas preliaty olej, alebo nieco s pretlakovym regulacnym ventilom a hlavne odlucovac oleja, ale to vsetko ta asi uz napadlo tiez... Skus si niekde stiahnut DP, alebo podobne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
feela Vloženo 8. Únor 2011 Sdílet Vloženo 8. Únor 2011 miro89: No ta oranžová potvora by měla jít normálně tahem nahoru vytáhnout, ale jak říkám, většinou to stejně praskne, nebo aspoň mně jo Šla by ti i ta kovová trubička, ale to si myslím, že smysl nemá, protože jsem nezažil, že tam by to teklo, takže bych zkusil tu oranžovou spíš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miro89 Vloženo 9. Únor 2011 Sdílet Vloženo 9. Únor 2011 feeela:no ja som skusal tahat a tahat a nic :Djaky to ma princip?je to tam nejak zaklipnute alebo len narvane natesno?takze pod tym oranzovym by mala byt nejaka gumicka ne?a este jednu otazocku:vedla tej oranzovej blbosti je nejaky snimac,vedu z neho 3 kabliky a ten je chudak od toho oleja pekne zasrany, co to je za snimac alebo cidlo?lebo mi dost hapruju otacky,ked preradujem na vyssiu rychlost, tak vyhupnu niekedy aj o 1000rpm vyssie,inokedy len o 100...ci by to nemohlo byt tym zasratym snimacom...klapka mala spravene zakladne nastavenie,tak ci by to nemohlo byt este tym...diki moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.