slant Vloženo 18. Únor 2011 Vloženo 18. Únor 2011 krasne. si asi najvacsi rekorder od nas, 40 kWattovych. ja to riesim teraz druhy raz pri 166tisic km. Citovat
_dodo Vloženo 15. Březen 2011 Vloženo 15. Březen 2011 No ja mam nabehane cca 197000 na 1,2HTP 2003 (LPG) a zatial pohoda. Uvazujem ci nejdem vymenit retaz, len sa nikde nejdem docitat, ci to treba alebo nie.... Citovat
NNN Vloženo 15. Březen 2011 Vloženo 15. Březen 2011 Mám pocit, že na řeťez HTP je doživotní záruka - tzn. že se zas tak často nemění Citovat
_dodo Vloženo 15. Březen 2011 Vloženo 15. Březen 2011 To ano, ale zas niekde pisali ze nejake vodiace listy sa tam menia bo ze povodne su nejake kracie a zvykla na nich preskocit retaz. Len ja mam 2003-ku, tak mozno to uz na nej je poriesene... Citovat
Petrkiller Vloženo 15. Březen 2011 Autor Vloženo 15. Březen 2011 Ty kratke listy a problemy s preskocenim retezu se mi zda ze jsou jen u verzi 1.2 12V htp a 47 kw.. na 40 kw odchazi hlava ale snad to opravarenska sada skodovky uz vyresila.. ja mam momentalne dnes 85 660 km a bez problemu..kazdy den jezdi prumerne 50km dojel jsem vsude kde jsem potreboval .. klepy klep Citovat
Ďury Vloženo 7. Duben 2011 Vloženo 7. Duben 2011 Ja mam 1,2HTP 47Kw 2003 najazdenych 162 000km. Co sa tyka motora, som menil akurat nadrzku a snimac teploty chladiacej kvapaliny, EGR ventil a stredny tlmic vyfukoveho potrubia, inak nic. Servis pravidelny ako ma byt a robim si ho sam poctivo od dakych 130 000km. Do vtedy u skodovky pri 1 majitelovy. Citovat
slant Vloženo 31. Říjen 2011 Vloženo 31. Říjen 2011 Priatelia, kamarati, zajtra prelomim psychologicku hranicu 190 tisic a verim ze este 100 tisic vydrzi pripite si so mnou na jeho zdravie trochu si zacina potahovat olej, ale zatial v norme. menim po 10 tisic, od vymeny po dalsiu vymenu poklesne z hornej rysky na dolnu. Citovat
Dark Faby Vloženo 31. Říjen 2011 Vloženo 31. Říjen 2011 Záleží hodně na řidiči,brácha má na služební 40kw nalítáno 220000km a zatím bez jakéhokoliv závažného poškození nebo poruchy. Citovat
Grym Vloženo 31. Říjen 2011 Vloženo 31. Říjen 2011 slant: "trochu si zacina potahovat olej" Tak to vzdycky zacina, nez HTP vydechne naposled Citovat
Ďury Vloženo 31. Říjen 2011 Vloženo 31. Říjen 2011 (editace) Ja som pred nedavnom menil bateriu. Cez noc sa zahadne znicila. Odnieslo to rele pre riadiacu jednotku. Opravene a fakci dalej. Bateria vydrzala 7 rokov, bola tam este origo od skodovky... Editováno: 31. Říjen 2011, autor: Ďury Citovat
Grym Vloženo 31. Říjen 2011 Vloženo 31. Říjen 2011 Ďury: Obcas mam taky potrebu neco napsat, ale vecinou pisu do daneho vlakna. Toto vlakno je o Vydrzi motoru 1,2HTP Ne o vydrzi baterie auta... Citovat
Malta Vloženo 31. Říjen 2011 Vloženo 31. Říjen 2011 tak třeba mu na autě zatím odešla jen baterie Citovat
Ďury Vloženo 31. Říjen 2011 Vloženo 31. Říjen 2011 No jasne, mozno trochu od veci, ale je to sucast a bez nej to nejde.. Citovat
slant Vloženo 1. Listopad 2011 Vloženo 1. Listopad 2011 slant: "trochu si zacina potahovat olej" Tak to vzdycky zacina, nez HTP vydechne naposled smejem sa hlasno :smich: tak od toho " vydechu naposled " ma este daleko. taha ako zamlada, pazvuky ziadne, spotreba v norme, starty na prvy brnk. Citovat
PaveloSK Vloženo 2. Listopad 2011 Vloženo 2. Listopad 2011 Máme doma jednu Combi 2004 1,2HTP 12V, nedávno preklenutých 100tis a zatiaľ všetko relatívne v pohode. Štartuje na brnk, pekná spotreba, spotreba oleja nulová, drží volnobeh a má celkom aj výkon na trojvalcové auto. Menené boli zatiaľ zadné tlmiče (veľa jazdené len v BA), zadný a stredný výfuk, vpredu jeden silentblok a baterka.. A urval sa držiak RJ a teraz je tam len velmi provizorne priviazaná a neviem to nijak zlaborovať. Aj som rozmýšlal, o tom, žeby do rodiny prišla ešte jedna jazdená - miminálne rv2005 - no po tých všetkých hrôzostrašných príbehoch mám velké obavy dáku kupovať. Citovat
sedanus Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 (editace) MR 2007, před nedávnem při 91.000 km vibrace při volnoběhu. V servisu konstatovali ztrátu tlaku na 2. a 3. válci.Takže proběhla montáž opravné sady od škodovky - hlava a katalyzátor za 11.068 Kč včetně práce. Editováno: 3. Prosinec 2011, autor: sedanus Citovat
Gaston 1 Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 Rok 2003 47Kw Combi,najeto 86 000Km,olej od výměny do výměny,poze výměna 2 krát zapalovací cívka,je to jejich slabá stránka,jinak vše origo. Citovat
HTP 12V Vloženo 2. Prosinec 2011 Vloženo 2. Prosinec 2011 Nedávno jsem viděl v nabídce bazaru na Přírami HTP 40kW s najetými 420 000km. Ani ji v nabídce moc dlouho neměli, zajímalo by mně, jaký dobrodruh to koupil :-) A nebo to pak možná stočili o 300 000 dolů a šla do světa hned :-) Citovat
Miroslav Masar Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Rok 2003,1.2htp 47kw combi najazdene 120000km, prevazne jazdim v meste,raz za cas extravilan,dialnica......Menim pravidelne sviecky,filtre,kvapaliny.Menena bola rozvodova retaz + napinak a listy, silentbloky,bateria,zapalovacie cievky. Dufam ze este pojazdim nejaky rok :-)No ale tiez mam strach ked rano startujem ....hlavne po citani tohoto fora Citovat
Malta Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 a to máš proč strach z toho ranního startování?? Citovat
barlang Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 (editace) fabia 1,2 47kw r.v. 2003, dnes prekrocených 240 000km....meneny vyfuk, egr ventil a zapalovacia cievka... Editováno: 25. leden 2012, autor: barlang Citovat
Miroslav Masar Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 a to máš proč strach z toho ranního startování?? to bol zart ....zatial jazdim bez problemov Citovat
radiss33 Vloženo 25. leden 2012 Vloženo 25. leden 2012 Zdravím,taky přispěji : včera se mi taky zhroutila Fabia 1.2 47 kw.Dnes mi v servisu řekli,že je přeskočeny řetěz.Normálně jsem ji nastartoval,vycouval a zhasnul.Pak po 5 minutach šel do auta startnout a nic. Tak takto to začíná. Nevím co to bude koštovat,ale nechci se sní loučit,tak snad pojede dal. Jak to tu čtu,tak mě nic moc již nečeka za překvápka.Vše jsem již měnil,jo mam najeto 98000 km. Mějtese a přeji mnoho najetých km Citovat
Host amissus Vloženo 21. Únor 2012 Vloženo 21. Únor 2012 (editace) Zatím máme nějakých 78000 a měneny akorát svíčky. S hrůzou čekám v jaké "prdeli" se ozvou cívky :-) Asi jednu koupím, nacvičím a budu vozit preventivně sebou. Editováno: 21. Únor 2012, autor: amissus Citovat
lato5 Vloženo 21. Únor 2012 Vloženo 21. Únor 2012 Na jedné 1,2 47kw mám najeto 100.000km bez problému (mimo čidla brzd.světel), druhá 170.000km (zad. díl výfuku). Na S-bazaru spousta na prodej s 200.000 - 300.000km najeto. Měl jsem i načipovanou Octávku TDI a musím říct, že je to někde jinde, ale je to jenom na zvyku. Výkon sice schází, ale nákladově se to nedá porovnat. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.