Únor 18, 201114 r krasne. si asi najvacsi rekorder od nas, 40 kWattovych. ja to riesim teraz druhy raz pri 166tisic km.
Březen 15, 201114 r No ja mam nabehane cca 197000 na 1,2HTP 2003 (LPG) a zatial pohoda. Uvazujem ci nejdem vymenit retaz, len sa nikde nejdem docitat, ci to treba alebo nie....
Březen 15, 201114 r To ano, ale zas niekde pisali ze nejake vodiace listy sa tam menia bo ze povodne su nejake kracie a zvykla na nich preskocit retaz. Len ja mam 2003-ku, tak mozno to uz na nej je poriesene...
Březen 15, 201114 r Autor Ty kratke listy a problemy s preskocenim retezu se mi zda ze jsou jen u verzi 1.2 12V htp a 47 kw.. na 40 kw odchazi hlava ale snad to opravarenska sada skodovky uz vyresila.. ja mam momentalne dnes 85 660 km a bez problemu..kazdy den jezdi prumerne 50km dojel jsem vsude kde jsem potreboval .. klepy klep
Duben 7, 201114 r Ja mam 1,2HTP 47Kw 2003 najazdenych 162 000km. Co sa tyka motora, som menil akurat nadrzku a snimac teploty chladiacej kvapaliny, EGR ventil a stredny tlmic vyfukoveho potrubia, inak nic. Servis pravidelny ako ma byt a robim si ho sam poctivo od dakych 130 000km. Do vtedy u skodovky pri 1 majitelovy.
Říjen 31, 201113 r Priatelia, kamarati, zajtra prelomim psychologicku hranicu 190 tisic a verim ze este 100 tisic vydrzi pripite si so mnou na jeho zdravie trochu si zacina potahovat olej, ale zatial v norme. menim po 10 tisic, od vymeny po dalsiu vymenu poklesne z hornej rysky na dolnu.
Říjen 31, 201113 r Záleží hodně na řidiči,brácha má na služební 40kw nalítáno 220000km a zatím bez jakéhokoliv závažného poškození nebo poruchy.
Říjen 31, 201113 r slant: "trochu si zacina potahovat olej" Tak to vzdycky zacina, nez HTP vydechne naposled
Říjen 31, 201113 r Ja som pred nedavnom menil bateriu. Cez noc sa zahadne znicila. Odnieslo to rele pre riadiacu jednotku. Opravene a fakci dalej. Bateria vydrzala 7 rokov, bola tam este origo od skodovky... Upraveno Říjen 31, 201113 r od Ďury
Říjen 31, 201113 r Ďury: Obcas mam taky potrebu neco napsat, ale vecinou pisu do daneho vlakna. Toto vlakno je o Vydrzi motoru 1,2HTP Ne o vydrzi baterie auta...
Listopad 1, 201113 r slant: "trochu si zacina potahovat olej" Tak to vzdycky zacina, nez HTP vydechne naposled smejem sa hlasno :smich: tak od toho " vydechu naposled " ma este daleko. taha ako zamlada, pazvuky ziadne, spotreba v norme, starty na prvy brnk.
Listopad 2, 201113 r Máme doma jednu Combi 2004 1,2HTP 12V, nedávno preklenutých 100tis a zatiaľ všetko relatívne v pohode. Štartuje na brnk, pekná spotreba, spotreba oleja nulová, drží volnobeh a má celkom aj výkon na trojvalcové auto. Menené boli zatiaľ zadné tlmiče (veľa jazdené len v BA), zadný a stredný výfuk, vpredu jeden silentblok a baterka.. A urval sa držiak RJ a teraz je tam len velmi provizorne priviazaná a neviem to nijak zlaborovať. Aj som rozmýšlal, o tom, žeby do rodiny prišla ešte jedna jazdená - miminálne rv2005 - no po tých všetkých hrôzostrašných príbehoch mám velké obavy dáku kupovať.
Prosinec 2, 201113 r MR 2007, před nedávnem při 91.000 km vibrace při volnoběhu. V servisu konstatovali ztrátu tlaku na 2. a 3. válci.Takže proběhla montáž opravné sady od škodovky - hlava a katalyzátor za 11.068 Kč včetně práce. Upraveno Prosinec 3, 201113 r od sedanus
Prosinec 2, 201113 r Rok 2003 47Kw Combi,najeto 86 000Km,olej od výměny do výměny,poze výměna 2 krát zapalovací cívka,je to jejich slabá stránka,jinak vše origo.
Prosinec 2, 201113 r Nedávno jsem viděl v nabídce bazaru na Přírami HTP 40kW s najetými 420 000km. Ani ji v nabídce moc dlouho neměli, zajímalo by mně, jaký dobrodruh to koupil :-) A nebo to pak možná stočili o 300 000 dolů a šla do světa hned :-)
Leden 25, 201213 r Rok 2003,1.2htp 47kw combi najazdene 120000km, prevazne jazdim v meste,raz za cas extravilan,dialnica......Menim pravidelne sviecky,filtre,kvapaliny.Menena bola rozvodova retaz + napinak a listy, silentbloky,bateria,zapalovacie cievky. Dufam ze este pojazdim nejaky rok :-)No ale tiez mam strach ked rano startujem ....hlavne po citani tohoto fora
Leden 25, 201213 r fabia 1,2 47kw r.v. 2003, dnes prekrocených 240 000km....meneny vyfuk, egr ventil a zapalovacia cievka... Upraveno Leden 25, 201213 r od barlang
Leden 25, 201213 r a to máš proč strach z toho ranního startování?? to bol zart ....zatial jazdim bez problemov
Leden 25, 201213 r Zdravím,taky přispěji : včera se mi taky zhroutila Fabia 1.2 47 kw.Dnes mi v servisu řekli,že je přeskočeny řetěz.Normálně jsem ji nastartoval,vycouval a zhasnul.Pak po 5 minutach šel do auta startnout a nic. Tak takto to začíná. Nevím co to bude koštovat,ale nechci se sní loučit,tak snad pojede dal. Jak to tu čtu,tak mě nic moc již nečeka za překvápka.Vše jsem již měnil,jo mam najeto 98000 km. Mějtese a přeji mnoho najetých km
Únor 21, 201213 r Zatím máme nějakých 78000 a měneny akorát svíčky. S hrůzou čekám v jaké "prdeli" se ozvou cívky :-) Asi jednu koupím, nacvičím a budu vozit preventivně sebou. Upraveno Únor 21, 201213 r od amissus
Únor 21, 201213 r Na jedné 1,2 47kw mám najeto 100.000km bez problému (mimo čidla brzd.světel), druhá 170.000km (zad. díl výfuku). Na S-bazaru spousta na prodej s 200.000 - 300.000km najeto. Měl jsem i načipovanou Octávku TDI a musím říct, že je to někde jinde, ale je to jenom na zvyku. Výkon sice schází, ale nákladově se to nedá porovnat.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.