Říjen 18, 201212 r Asi jo,já na tu fotku narazil na diselpower takže nevím detaily,nevíš náhodou kolikátej tam má motor nabo oprav?
Říjen 19, 201212 r zajímavé..pán se asi stará....ale proč ne...pokud se stará pořádně....:-)samozřejmě v tom budou nějaké výměny na motoru...atd...
Říjen 25, 201212 r tak jsem včera zjistil že mě rosí olej kolem olejový vany....no zkusím dotáhnout...většina šroubu byla povolená...z toho 4 jsou uhnilý:-))))hustý no....:-)povolený jsem utáhnul uhnilý nechal uhnilý...olej zatím nerosí...zkurvaná sul na našich silnicích v zimě...
Březen 15, 201312 r Ahoj všem Taky přidávám mé zkušenosti s nájezdem Km na 1.2HTP/40kw.Máme jich na firmě celkem 6X r.v.2007-všechny mají najeto od 210tis až po 320tis a ani jedna neměla za celou dobu nic s motorem nebo podobně.Většina jezdí dálnice a jedna jen Prahu.V podstatě kromě drobností a pravidelného oleje,všechny jezdí dál.Abych byl přesný tak dvě znich jsou vlastně verze 47kw.Jednu jsem nedávno od firmy odkoupil pro ženu,má najeto 249tis .Bezproblémové auto.Přeji všem podobné nájezdy km bez potíží.
Duben 7, 201312 r Mám Fabku 1.2 47KW najeto 75000 KM jediná závad co byla je čidlo teploty vody a jako druhé vozidlo mám Favorita který má najeto 325000 KM LPG spotřeba 8L plynu to je 4L benzínu podotýkám že motor a karoserie je v originálu !!!! výměna akorát spojky a řetězu,mírná koroze protože auto je napuštěný olejem, prostě nejlepší vrak jaký jsem kdy měl. Do 200000 KM 5W40 castrol od 200000 KM 10W40 Mogul myslím že to není o motorech ale o údržbě a o zacházení majitele vozidla!!!!!!! Ano vyskytne se i vada z výroby ale těch zase tolik není. Příkladem je můj favorit , lidi říkali že to plnou syntetikou oddělám a on se stal opak takže si myslím že motory vydrží i 500000KM ale karoserie to nedá nebo se vám prostě za 15 let auto nebude líbit a prodáte ho.
Červenec 24, 201312 r Zdravím, mám Fabii r.2004 1,2 47Kw najeto 90tis.km a kromě vyčištění škrtící klapky v80.tis a výměna podávacího čerpadla v palivové nádrži v 35.tis se nic nestalo(výrobní vada,ale ke vší smůle už po záruce) a šlape jak hodinky. Dle rady Mr.Cimbu dávám 5w 50 poslední dva roky co už nejezdím do sevisu a měním olej sám. Hodně se diskutovalo na téma přehřívání oleje v HTP a tak jsem si koupil pro kontrolu teploměr oleje a čidlo dal místo výpustného šroubu na vanu.Jezdím v režimu otáček 2,5-3,5.tis a nikdy jsem teplotu nedostal výš než na 110'C. Tak snad mi to ještě dlouho vydrží...
Červenec 24, 201312 r Tak osobne si myslím, že na spodku vane to bude OK, kedže tá sa sama dokáže chladiť vzduchom, ktorý prechádza popod auto (podobne ako staré MBčky mali rebrovanú tú vaňu kvôli chladeniu...).Skôr ten olej asi dostáva čočky v tom kanály pri katalyzátore. Objektívne by bolo zobrať jeden olej (napr. 10W40), najazdiť s nim 10,000km v meste/na diaľnici (ale max V rovnaké pri oboch autách) v HTPčku a zároveň v nejakom veľkoobjemovom, nízkootáčkovom motore a potom obe vzorky poslať na expertízu, že ako veľmi sú degradované tieto oleje Zložíme sa na to?
Červenec 24, 201312 r Budu v práci pravidelně posílat vzorky oleje z mašin na laboratorní testy, možná by se to dalo nějak propašovat. Dále v práci vlastníme přístroj na měření kvality motorových olejů, které fungují na principu porovnávání. Taky by to tím šlo změřit :-)
Červenec 24, 201312 r Pri katalyzátore žádný kanál není!!! viz http://forum.skodahome.cz/topic/120898-vydrz-motoru-12-htp/page-5 příspěvek Hubo44 v 23. březen 2013 - 18:11
Leden 14, 201411 r Mám Fábiu combi 1.2 HTP 47 kW, AZQ motor, r.v. 2003.zd Mám najazdené 209550 km. Okrem bežných prevádzkových detailov ako sú segmenty brzd. syst., a pod som menil pri 170 tis km rozvod. reťaz, 195 tis zapaľovací modul 1. valca, predné kotúče kolies, nádobka s aktívnym uhlím+EMV, 200 tis. km regulátor alternátora, 205 tis.km servočerpadlo. Okrem toho som 2x menil stabilizátory karosérie cca po 100 tis km, doraz gumy zadných tlmičov 2x, 1x úchytné body motora + jemný palivový čistič po 160 tis km. V máji 2014 idem na stk a emisnú kontrolu.Od 150 tis.km interval výmeny motor. oleja Castrol magnatec 5W/40 po 8 tis km, a to 2x do roka v rámci prípravy vozidla na zimnú, resp. letnú prevádzku. Ročne som najazdil cca 20 tis. km po všetkých druhoch ciest včítane nemeckých diaľnic. Teraz pri uvedených km mi začala svietiť žltá centr. kontrolka motora (tzv.lambda sonda). Predpokladám že má to súvis so snímaním množstva kyslíka v plynoch, takže je potrebné ísť na diagnostiku. Z toho vyplýva, že spoľahlivosť motora je priamo úmerná intervalu výmen a druhu použitého oleja s výmenami olejových, palivových čističov. Auto nikdy ma nenechalo na "ceste" a je to už v poradí tretie auto automobilky Škoda (1. Š 120 LS, 2. Š Felícia coombi 1,3MPI, 3. Š Fábia combi .....)
Leden 14, 201411 r Felda 1.3 50kW, jezdena v autoskole, olej 5w30 castrol do cca 240 000km, pote valvoline 10w40.. nyni najeto 256000km.. jako druhe auto..dneska jsem ji protahl, vse OK, necha se vytacet az do cerveneho naprosto v poho... je to o udrzbe.. Upraveno Leden 14, 201411 r od JirkaBrno
Leden 14, 201411 r ... Teraz pri uvedených km mi začala svietiť žltá centr. kontrolka motora (tzv.lambda sonda). Predpokladám že má to súvis so snímaním množstva kyslíka v plynoch, takže je potrebné ísť na diagnostiku. Z toho vyplýva, že spoľahlivosť motora je priamo úmerná intervalu výmen a druhu použitého oleja s výmenami olejových, palivových čističov. Auto nikdy ma nenechalo na "ceste" a je to už v poradí tretie auto automobilky Škoda (1. Š 120 LS, 2. Š Felícia coombi 1,3MPI, 3. Š Fábia combi .....) ta kontrolka je kontrolkou elektroniky motoru, takže může signalizovat spousty dalších problémů, nejen lambdu, takže nutno načíst chybu z ŘJ, pak budeš mít jasno, co to je.
Leden 21, 201411 r Teraz pri uvedených km mi začala svietiť žltá centr. kontrolka motora (tzv.lambda sonda). Predpokladám že má to súvis so snímaním množstva kyslíka v plynoch, takže je potrebné ísť na diagnostiku. Z toho vyplýva, že spoľahlivosť motora je priamo úmerná intervalu výmen a druhu použitého oleja s výmenami olejových, palivových čističov. Auto nikdy ma nenechalo na "ceste" a je to už v poradí tretie auto automobilky Škoda (1. Š 120 LS, 2. Š Felícia coombi 1,3MPI, 3. Š Fábia combi .....) Jak radi Malta, fakt to chce diagnostiku. Mne sa tiez ta kontrolka pri tomto istom motore nedavno rozsvietila, tipoval som to na EGR a nakoniec to bola cievka. To je nastastie celkom v pohode oprava. Ja som sa u svojho tiez snazil o vzornu udrzbu, ale napr. sviecky (a potom nasledne cievky) nevydrzia tolko ako pise vyrobca. Nejake typicke zavady to proste ma, ale stale myslim ze je to lepsie ako moderne auta stavane len na to aby prezili zaruku. Daj ked tak vediet jak to dopadlo...
Leden 30, 201411 r Zdravím.Moja skúsenosťs Fábiou 1,2 HTP 40kW, BMD,r.v.2005 prvý majiteľ.S autom som spokojný. Najazdené 240 tis.km. Od 37 tis km LPG. Na motore výmena snímača vačkového hriadeľa pri 175 tis km. Sviečky menené každých 30 tis. km až do 120 tis km. potom výmena za Denso Iridium Power (výdrž cca do 200 tis km),potom výmena za Denso Iridium Tough. Zatiaľ spokojnost. Cievky mám už 3 sadu. Olej dávam 5W30 - do 45 tis km Castrol, potom do 175 tis km som tam dával 5W30 OMV Bixxol, a znova teraz Castrol Edge 5W30. Olej mením každých 15 tis km- od 200 tis. km každých 12 tis.km. Jazdím prevažne mimo mesta cca 100km denne do práce. Podvozok 2x komplet výmena silentbloky, čapy tlimče (predné zadne+ložiská+vrchné uchytenie tlmiča), vymenené predné ložiská pri 150 tis.km. Výfuk 1x výmena komplet okrem Katu. Teraz vypisuje slabá účinnosť, takže asi kúpim nový kat.+ strednú a zadnú časť. Mierna netesnosť olejovej vane, ale to budem riasit na jar. Skúsim dotiahnuť pri výmene výfuku. Dúfam, ze motor este nieco vydrží.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.