Přejít na obsah

Vybrace motoru


markac

Doporučené příspěvky

Prosím o radu s Fabií 1.2 htp,47 kw,r.v 2004.Pří vyšších otáčkách motoru jsou v autě cítit znatelné vybrace.Pouze však při rychlostech 3,4 při jiných vybrace zmizí.Hledali sme závadu na výfuku ten je vyměněn,kola vyvážená,sbíhavost udělaná,poloosa skušebně vyměněna a vybrace se neodstranili.Pokud by někdo věděl prosím poraďte.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Děkuju za odpovědi.Ale kola sem měnil komplet i s diskama akorát teda zimáky a stejnej problém a palivovej filtr je starej dva roky najeto cca 30000 km ten by snad tak jetej bejt ještě nemusel.Každopádně domluvena další prohlídka na čt tak jestli vyřeší písnu v čem byla závada ale už je to 4 servis tak nevim.Jestli jo dám na modlení.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Tak sem byl v ještě dvou servisech a vyměnil levou poloosu a pořád ten samej problem a že prej diferenciál ten už opravdu jen tak pro srandu měnit nebudu znamená to měnit převodovku a pak se určitě ukáže že to bylo něco jinýho.Nezbývá mi než čekat co se kde vysype.ach jo už mě to stálo 10 000 a sem pořád na začátku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 roky později...

PANOVE SKUSTE MI PORADIT KDYS JE MOTOR STUDENY  NORMALNE NASTARTUJI A VIJEDU A PO UJETI VZDALENOSTI ZHRUBA 20KILOMETRU MOTOR ZAČNE HABROVAT ŠKUBAT A KLESAJI OTAČKY A NEDA SE UJET UPLNĚ KLESNE VYKON JAKOBY JEL NA DVA VALCE ALE JAKMILE MOTOR OPET SCHLADNE TAK TO JEDE NORMALNE ALE ZASE PO UJETI 15 AS 20 KM TO  DELA ZASE DIKI ZA RADU

NEBO PIŠTE NA EMAL   kokolenko@seznam.cz

 

do servisu jsem to jeste nedaval dal jsem tam nove svičky a palivovy filtr mam 1.2 HTP

EDIT Pawouk: Edituj své příspěvky, ať je tady nesázíš po minutách!

Editováno: , autor: Pawouk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ano, přesně tak, cívky odchází, akorát to je většinou tak, že začne zlobit a pak odejde definitivně, není to tak že by jela když je motor studený a začala zlobit, až se motor zahřeje a pak až motor vychládne zase by jela dobře. Toto jsou přesně projevy podpálených ventilů, protože studený motor má i studené ventily, takže tehdy těsní nějak a po zahřátí vlivem teplotní roztažnosti kovu, pak těsní hůře. Ale i tak souhlas s Pawoukem, hoď sem výpis a bude jasněji. A když přidáš záznam z měření komprese, bude ještě jasněji :kol-28: . O dobrých tlacích můžu hovořit s jistotou tehdy, když sem hodím třeba takovýto záznam a řeknu, že mám min.13 atm na každém válci a na hrbu přes 290t km :kol-46:

post-3505-0-17317800-1415863583_thumb.jp

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Mne sa objavili vybrácie zasa po štarte,teraz nevnímajúc vibrácie ako takého motora 1.2 12V.Neviem či na to má vplyv počasie,ale keď naštartujem motor tak napr.po dvoch dňoch nejazdenia tak naskočí našup,no pokiaľ stojím na mieste tak cítim vibrácie,sú razantnejšie a s pravidelnosťou sa opakujúce,intyerval asi 2x za sekundu,no po možno 30 sek.zmiznú.

Podotýkam že počas jazdy či už na benzín alebo plyn je všetko ok,len po tom štarte,no keby som po štarte šiel za 8 hodín štartovať tak všetko ok.sviečky NGk majú 28 000km a cievky ešte menené neboli.Chceck motora nezasvieti,pripojil som NTB ešte pred štartom a ani tam žiadna chyba na motore ani inde.

Malta ahoj možno budeš vedieť poradiť.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak som pátral a vypátral som tento link z fóra a zistil som že som už takýto problém mal,tu je názov príspevku

Problem pri studenom motore 1,2 12V 47kW

neni to ukončené ako sa to poriešilo,ale nazrel som do mojich záznamov o výmenách a opravách na aute a zistil som že od posledného príspevku za dva a pol mesiaca som menil čidlo chladiacej kvapaliny.

Tak dokonca som spravil mesiac predtým foto vagu a hláška 16500 snímač teploty G62

 

Takže asi tam bude pes zakopaný.

Editováno: , autor: kimmi
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

rád bych ti kamaráde poradil ... ale já už tak nějak ty chvění až tak nesleduji, přece jen mám už na hrbu 291t km, takže je mi jasné, že motor nebude ševelit jako za mlada, na druhou stranu, pokud to není takové chvění, jako jsem řešil v létě, když jsem měl vyklepané gumičky na Valtekách a motor sebou na LPG při volnoběhu chvěl docela citelně, tak už se tím nezabývám ... prostě přičítám to stáří a všem vůlím vzniklým najetými kilometry.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...