markac Vloženo 7. Březen 2011 Vloženo 7. Březen 2011 Prosím o radu s Fabií 1.2 htp,47 kw,r.v 2004.Pří vyšších otáčkách motoru jsou v autě cítit znatelné vybrace.Pouze však při rychlostech 3,4 při jiných vybrace zmizí.Hledali sme závadu na výfuku ten je vyměněn,kola vyvážená,sbíhavost udělaná,poloosa skušebně vyměněna a vybrace se neodstranili.Pokud by někdo věděl prosím poraďte. Citovat
Malta Vloženo 7. Březen 2011 Vloženo 7. Březen 2011 jsou tedy ty vibrace spíše od podvozku, ne od motoru? Pokud od podvozku dělá to při záběru? Co to udělá když odstavíš plyn, popř.vyšlápneš spojku? Nehází ti ložiska? Citovat
markac Vloženo 8. Březen 2011 Autor Vloženo 8. Březen 2011 Pokud není sešlápnutej plyn auto nehází tak asi od motoru ale je mi divný že jen při určitý rychlosti hlavně na 4ku 80-90 km/h. Citovat
Malta Vloženo 8. Březen 2011 Vloženo 8. Březen 2011 a co při brždění nekope ti pedál? Možná bych zkusil obout letňáky zda to má stejný projev. Citovat
markac Vloženo 8. Březen 2011 Autor Vloženo 8. Březen 2011 Děkuju za odpovědi.Ale kola sem měnil komplet i s diskama akorát teda zimáky a stejnej problém a palivovej filtr je starej dva roky najeto cca 30000 km ten by snad tak jetej bejt ještě nemusel.Každopádně domluvena další prohlídka na čt tak jestli vyřeší písnu v čem byla závada ale už je to 4 servis tak nevim.Jestli jo dám na modlení. Citovat
Malta Vloženo 8. Březen 2011 Vloženo 8. Březen 2011 zkus palivový filtr .... to si myslím že absolutně nevude souviset, obávám se že se to bude spíše přenášet od podvozku Citovat
markac Vloženo 16. Březen 2011 Autor Vloženo 16. Březen 2011 Tak sem byl v ještě dvou servisech a vyměnil levou poloosu a pořád ten samej problem a že prej diferenciál ten už opravdu jen tak pro srandu měnit nebudu znamená to měnit převodovku a pak se určitě ukáže že to bylo něco jinýho.Nezbývá mi než čekat co se kde vysype.ach jo už mě to stálo 10 000 a sem pořád na začátku Citovat
Malta Vloženo 21. Březen 2011 Vloženo 21. Březen 2011 zkus ještě hodit nápravy na špalky, sundat kola, nastartovat a dát třeba za tři a pustit spojku a jít se mrknout, zda ti neházejí ložiska Citovat
kokolenko Vloženo 9. Listopad 2014 Vloženo 9. Listopad 2014 (editace) PANOVE SKUSTE MI PORADIT KDYS JE MOTOR STUDENY NORMALNE NASTARTUJI A VIJEDU A PO UJETI VZDALENOSTI ZHRUBA 20KILOMETRU MOTOR ZAČNE HABROVAT ŠKUBAT A KLESAJI OTAČKY A NEDA SE UJET UPLNĚ KLESNE VYKON JAKOBY JEL NA DVA VALCE ALE JAKMILE MOTOR OPET SCHLADNE TAK TO JEDE NORMALNE ALE ZASE PO UJETI 15 AS 20 KM TO DELA ZASE DIKI ZA RADU NEBO PIŠTE NA EMAL kokolenko@seznam.cz do servisu jsem to jeste nedaval dal jsem tam nove svičky a palivovy filtr mam 1.2 HTPEDIT Pawouk: Edituj své příspěvky, ať je tady nesázíš po minutách! Editováno: 9. Listopad 2014, autor: Pawouk Citovat
Malta Vloženo 10. Listopad 2014 Vloženo 10. Listopad 2014 máš v háji ventily (podpálené), nech si změřit kompresi pro jistotu, ale už teď ti říkám, že je to tutovka ... předpokládám že máš šestiventil Citovat
kokolenko Vloženo 12. Listopad 2014 Vloženo 12. Listopad 2014 dekuji tlaky mam dobre prej je to kdesi v elektrice civka nebo snimač teploty nebo neco takoveho protože jakmile to dela zase tak bliba žluta kontrolka Citovat
Pawouk Vloženo 12. Listopad 2014 Vloženo 12. Listopad 2014 Tak to nech napojit na diagnostiku a výpis dej sem. Jak jinak chceš, aby ti někdo poradil něco kloudného? Zapalovací cívky běžně odchází. Citovat
Malta Vloženo 13. Listopad 2014 Vloženo 13. Listopad 2014 ano, přesně tak, cívky odchází, akorát to je většinou tak, že začne zlobit a pak odejde definitivně, není to tak že by jela když je motor studený a začala zlobit, až se motor zahřeje a pak až motor vychládne zase by jela dobře. Toto jsou přesně projevy podpálených ventilů, protože studený motor má i studené ventily, takže tehdy těsní nějak a po zahřátí vlivem teplotní roztažnosti kovu, pak těsní hůře. Ale i tak souhlas s Pawoukem, hoď sem výpis a bude jasněji. A když přidáš záznam z měření komprese, bude ještě jasněji . O dobrých tlacích můžu hovořit s jistotou tehdy, když sem hodím třeba takovýto záznam a řeknu, že mám min.13 atm na každém válci a na hrbu přes 290t km Citovat
kokolenko Vloženo 13. Listopad 2014 Vloženo 13. Listopad 2014 dekuji tlaky byli mereny před 3000km a byli tehda dobre ale dam to radeji zmeřit.a co kdyby ty ventyli co se stim da delat? Citovat
Malta Vloženo 13. Listopad 2014 Vloženo 13. Listopad 2014 co znamená dobré? Dělat se s tím dá akorát repas hlavy Citovat
kimmi Vloženo 22. Listopad 2014 Vloženo 22. Listopad 2014 Mne sa objavili vybrácie zasa po štarte,teraz nevnímajúc vibrácie ako takého motora 1.2 12V.Neviem či na to má vplyv počasie,ale keď naštartujem motor tak napr.po dvoch dňoch nejazdenia tak naskočí našup,no pokiaľ stojím na mieste tak cítim vibrácie,sú razantnejšie a s pravidelnosťou sa opakujúce,intyerval asi 2x za sekundu,no po možno 30 sek.zmiznú. Podotýkam že počas jazdy či už na benzín alebo plyn je všetko ok,len po tom štarte,no keby som po štarte šiel za 8 hodín štartovať tak všetko ok.sviečky NGk majú 28 000km a cievky ešte menené neboli.Chceck motora nezasvieti,pripojil som NTB ešte pred štartom a ani tam žiadna chyba na motore ani inde. Malta ahoj možno budeš vedieť poradiť. Citovat
kimmi Vloženo 22. Listopad 2014 Vloženo 22. Listopad 2014 (editace) Tak som pátral a vypátral som tento link z fóra a zistil som že som už takýto problém mal,tu je názov príspevku Problem pri studenom motore 1,2 12V 47kW neni to ukončené ako sa to poriešilo,ale nazrel som do mojich záznamov o výmenách a opravách na aute a zistil som že od posledného príspevku za dva a pol mesiaca som menil čidlo chladiacej kvapaliny. Tak dokonca som spravil mesiac predtým foto vagu a hláška 16500 snímač teploty G62 Takže asi tam bude pes zakopaný. Editováno: 22. Listopad 2014, autor: kimmi Citovat
Malta Vloženo 24. Listopad 2014 Vloženo 24. Listopad 2014 rád bych ti kamaráde poradil ... ale já už tak nějak ty chvění až tak nesleduji, přece jen mám už na hrbu 291t km, takže je mi jasné, že motor nebude ševelit jako za mlada, na druhou stranu, pokud to není takové chvění, jako jsem řešil v létě, když jsem měl vyklepané gumičky na Valtekách a motor sebou na LPG při volnoběhu chvěl docela citelně, tak už se tím nezabývám ... prostě přičítám to stáří a všem vůlím vzniklým najetými kilometry. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.