zandom07 Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Zdravím všechny, mám takový dotaz. Dnes jsem měl cestu do prahy (mám to tam cca 100km). Po dálnici jsem jel cca 140-160km/h a vše v pořádku. Jen jsem dojel do Prahy, kde byla zácpa a najednou koukám že se během 10 minutového popojíždění zvedla ručička teploty na úplný max a kouří se mi z kapoty. Otevřel jsem kapotu a viděl na vlastní oči, jak během 30sekund zmizel celý obsah expansky. Auto jsem odtlačil na nejbližší možné parkoviště, počkal až vychladne motor, dolil novou vodu a dojel v naprostém pořádku domů. Netušíte, čím to mohlo být??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 zly termostat,nespina ventilator,tesnenie pod hlavou to su tri moznosti preco ti to robi podla ceny opravy od najlacnejsiej vsetky mozes sam lahko overit ktora to je Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zandom07 Vloženo 23. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 (editace) Těsnění pod hlavou jsem nechával měnit o víkendu (šla mi voda do oleje). V oleji již voda ale není, žádná emulze. Jak jsem již říkal, vodu jsem dolil a neubyl ani kousek... Přikláním se k tomu ventilátoru, nebo termostatu Editováno: 23. Březen 2011, autor: zandom07 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
amigo Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 ked sa to nezavarilo na spiatocnej ceste tak je to termostat ale kup original a nie polsky tam sa lamu umele packy. to ci ti zapina ventilator aj to ci ti pracuje termostat zistis aj sam na mieste kontrolou teplot hadic a sledovanim vrtule chladica . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zandom07 Vloženo 23. Březen 2011 Autor Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 OK, zítra se na to podívám :-) Díky za radu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
juke.box Vloženo 23. Březen 2011 Sdílet Vloženo 23. Březen 2011 Stop, termostat se vždy projevuje že se motor špatně ohřívá, tj že nedovírá a tím propouští vodu. Začni u spínání ventilátoru, na tuty to je tím. Nech běžet ohřátý auto na volnoběh a čuč na vrtuli, pokud se nerozeběhne a začně ručička teploměru utíkat do prava, tak je to jasné. Proč začínat složitější výměnou termostatu,když jde začít lehčí kontrlou spínání vrtule. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wiglegummi Vloženo 24. Březen 2011 Sdílet Vloženo 24. Březen 2011 taková hloupá otázka, nemáš krabicu před chladičem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.