tomasss Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Objednal jsem si po internetu nová kolečka DEZENT G, akorát na krabici stojí že jsou na novou A3. S koly jsem dostal šrouby, ale zajímá mě jestli se dají použít originál pojistné šrouby z OII ? Vzhledově vypadají trošku jinak (viz. foto). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikl Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Tyto šrouby nelze zaměňovat,jedny jsou pro kola s kuželovým sedlem(vlevo),druhé pro kulové sedlo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasss Posted May 30, 2006 Author Share Posted May 30, 2006 Tyto šrouby nelze zaměňovat,jedny jsou pro kola s kuželovým sedlem(vlevo),druhé pro kulové sedlo. Hm, tak to to jsem si bohužel myslel. Hlavně že na dodáku mají, že kola jsou na OII. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikl Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 Tyto šrouby nelze zaměňovat,jedny jsou pro kola s kuželovým sedlem(vlevo),druhé pro kulové sedlo. Hm, tak to to jsem si bohužel myslel. Hlavně že na dodáku mají, že kola jsou na OII. Asi jsi to špatně pochopil,kola na Octu můžeš použít,pokud splňují parametry dle TP,ale se šrouby k nim dodanými. Jinými slovy,všechna koncernová auta mají orig.kolové šrouby s kulovou dosedací plochou .Pokud koupíš kola od jiného výrobce,a ten zvolí na kolech jinou dosedací plochu,například tu kuželovou,musíš použít šrouby předepsané ke kolům.Většinou jsou součástí dodávky.Informace na dodáku tedy je zřejmě správná.Pro Tebe to tedy znamená koupit pojistné šrouby se stejnou dosedací plochou,jako mají šrouby ke kolům. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasss Posted May 30, 2006 Author Share Posted May 30, 2006 Díky za info, pochopil jsem to přesně jak píšeš. To povzdechnutí patřilo jedné sadě origo pojistných šroubů, které mi doma zahálí a kterou jsem chtěl využít na tyhle kola. Oni ty kola totiž v popisu mají "... na přesně vrtaná kola lze použít originální kolové šrouby." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
koudy Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 taky se mi tohle stalo a mam doma jedny srouby uplne nove k nicemu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikl Posted May 30, 2006 Share Posted May 30, 2006 "... na přesně vrtaná kola lze použít originální kolové šrouby." Aha,tak to je tedy potom velice mylné info.I když je mi divné,že máš Dezenty pro kuželovou hlavou.Ne že bych je nějak všechny znal,ale mám Dezenty E s kulovou dosedací plochou. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomasss Posted May 31, 2006 Author Share Posted May 31, 2006 Záhada hlavolamu vyřešena : kola jsou opravdu pro origo šrouby s kulovou dosedací plochou. Jenom mi do balíku omylem přibalili špatné šrouby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikl Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 Záhada hlavolamu vyřešena : kola jsou opravdu pro origo šrouby s kulovou dosedací plochou. Jenom mi do balíku omylem přibalili špatné šrouby Tak to je OK. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
krysarr Posted June 1, 2006 Share Posted June 1, 2006 "... na přesně vrtaná kola lze použít originální kolové šrouby." Aha,tak to je tedy potom velice mylné info.I když je mi divné,že máš Dezenty pro kuželovou hlavou.Ne že bych je nějak všechny znal,ale mám Dezenty E s kulovou dosedací plochou. taky mam dezenty a kuzel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
civrs Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Zdravím, může mi někdo říct jestli jsou potřeba jiné šrouby do alu kol než jsou v plechách,děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitris.K Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 pokud mas origo plecháče a origo hliníky tak mužeš nechat stejné.Pokud bys měl nejake neorigo hliniky tak je treba dodrzet dosedací plochu.Kulová nebo kuželová Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
civrs Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Auto bylo koupeno starší na plechách a já dokoupil origo alu takže by to molo jít že? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikl Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Pokud máš stávající šrouby kulové a koupíš originální koncernové alu ráfky budou ti stačit na oba druhy ráfků jedny a to šrouby s kulovou dosedací plochou. http://www.amstuning.cz/kolove-rouby/486-kolovy-rouk-m12x125-kuel.html Pokud koupíš alu některého z aftermarket výrobců,tam bývá zpravidla potřeba šrouby s dosedací plochou kuželovou.Většínou jsou šrouby přiloženy k ráfkům. http://www.amstuning.cz/kolove-rouby/485-kolovy-rouk-m12x125-kuel.html Co máš na autě nyní musíš zkontrolovat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
civrs Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Děkuji Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pitris.K Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Ano, mužeš je použít Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jomo Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 Zdravím, a ptám se 1) Jaká je správná délka zašroubování M14x1,5 ? Proč se ptám: pro O2 a 16" alu kola (Škoda) lze údajně použít šrouby z plechů , tj. délka 28. - kulová/čočková dosedací plocha. Ale pak je zašroubováno jen necelých 7 otáček tj. cca 10 mm. Není to málo? K problému došlo tak, že jsem koupil starší O2 s elektrony na zimu a na léto. Na zimních je dosedací plocha kužel, na letních koule. Šrouby k letním jsem nedostal a tak jsem koupil nové M14x1,5x28 (jakoby chromované). Pojistné, které tam byly jsou, jsou na tom ještě hůře, jsou zašroubovány jen cca 5 1/2 ot tj. 8mm. 2) Nebo je možné , že šrouby mají špatný tvar kulové plochy - se mi zdá, že sedí jen na horní hraně ? Dík za odpověď. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
libero Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 šróby z origo hliníkov sa používajú takisto aj na origo plecháčoch...nepočítaj počet otáčok pri šróbování.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Škrabi Posted April 19, 2011 Share Posted April 19, 2011 U těch bezpečnostních šroubů záleží ,jestli jsou originál,tak jsou stejně dlouhé. U druhovýroby jsou různé délky a ten počet otáček jak uvádíš je dostatečný. Tvar čočkové hlavy je stejný originál nebo neoriginál. Stává se ,že lidi poškodí dosedací plochy v diskách špatnýmy šrouby,což může být tvůj případ. Doporučil bych konzultaci v pneuservisu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
LiveBomb Posted November 2, 2013 Share Posted November 2, 2013 (edited) Ahoj, je hodně velký rozdíl mezi originálem, českou výrobou, německou výrobou a čínou? Konretně: http://www.cc-autodily.cz/search/?kod_alt=WHT001812 http://www.obautodily.cz/eshop/skoda-octavia-ii-facelift/disky-poklice-lapace/srouby-krytky-sroubu/s-octavia-05-sroub-kola-6hr-m14x1-5x27-5-kul-sedlo-id:2661.eshop http://www.skoda-dily.cz/eshop/wht001812-sroub-kola-m14.html Dnes při výměně kol se mi podařilo zničít pár šroubů, tak potřebuji nové, ale přiznám se, že dávat 70 Kč za jeden se mi zdá moc, nadruhou stranu číně se asi vyhnu, ale německá nebo česká výroba, to by možná šlo. Edited November 2, 2013 by LiveBomb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pawouk Posted November 2, 2013 Share Posted November 2, 2013 Vlákna jsem sloučil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.