Publikováno Duben 21, 201114 r Dobry, zajímá mě jen, kolik naftové fabie tak celkem vydrží. Nedávno mi bylo řečeno že SDI klidne i ten milion vydrzi a já stále nevím zda investovat do meho auta co ma nalítané 260 000km. Ja osobně mám 1.9sdi 2002 a jezdi nadherne ale..? Vy byste do tak "stareho" auta investovali?
Duben 21, 201114 r :palec2:260 000km Je akurat dobre zabehnuty motor. Sdi vydrzi v pohode 1 000 000km pri pravidelnej udrzbe. Pozri si link kolko vydrzal motor TDI a pricina jeho poskodenia. LINK: http://www.auto.cz/skoda-rekordmanka-11396
Duben 21, 201114 r Autor Tak 670 000 to uz fakt prestavam pochybovat o vydrzi. Ten muj je stary sluzebak a ma uz 9 let. Vyplati se do toho teda investovat? Pochopil jsem ze asi jo :-D
Duben 21, 201114 r Autor Ted jsem si vzpomel, investice okolo 40 tis uz delana byla: nove brzdy , tlumice , vyfuk .... :-D ale treba folie na okna kdyz uz neni klima, opravy laku atd... O tomle nejak pochybuju zda to ceu ma, je to mnoho ne prilis nezbytnych veci ze? :-D
Duben 21, 201114 r Folie na auto ti nalepia cca 3000 kc. LINK: http://www.autofolie-levne.cz/cenik-autofolie Upraveno Duben 21, 201114 r od PROCHY603
Duben 21, 201114 r pokud je auto v dobrém stavu (kastle apod.), tak bych investoval pouze do běžné údržby, případně ty folie. nějaké záležitosti jako lepší brzdy, tlumiče (zkrátka položky v 10tisících) to už bych nedělal. nemusíme si nic nalhávat, ale 600tkm nenajede každé druhé auto. nejde jen o motor, ale i o karoserii a další věci okolo, které taky "stárnou". jinak k článku s ochcávkou se 600tkm, pochybuji, že nemuseli nic měnit (krom toho termostatu, řadičky a chladiče).
Duben 21, 201114 r Autor No asi nejak tak. :-) sem myslel taky podobne ale folie za 3000 mi doma nabizeli za 3800 + sloupky do cerna 750... Asi do toho jeste neco uvolnim :-) diky za nazory
Duben 21, 201114 r pokud je auto v dobrém stavu (kastle apod.), tak bych investoval pouze do běžné údržby, případně ty folie. nějaké záležitosti jako lepší brzdy, tlumiče (zkrátka položky v 10tisících) to už bych nedělal. nemusíme si nic nalhávat, ale 600tkm nenajede každé druhé auto. nejde jen o motor, ale i o karoserii a další věci okolo, které taky "stárnou". jinak k článku s ochcávkou se 600tkm, pochybuji, že nemuseli nic měnit (krom toho termostatu, řadičky a chladiče). Auto jazdilo stale len DLHE TRASY -DIALNICA Je velky rozdiel ked s autom spravis 600 000km na dialnici a 600 000km po meste.
Duben 21, 201114 r Autor Jojo chapu tam jde o to ze jsem chtel udelat takovy pruzkum a zjistit cca prumer. Kolik uz kdo ma a jak to jede jak SDI tak TDI. A pak z toho neco vyvodit :-D
Duben 22, 201114 r PROCHY603: to jsem četl, ale pokud víš, jak vypadají dálnice v pl, cz a hu, tak bych se opravdu znovu nad tím podivil. znám pár lidí, kteří nazývají běžným servisem (resp. údržbou) výměnu turba, spojky, převodovky jurdadavid: když jsem koukal po inzerátech a hledal auto (nejdřív g4, ale to bylo beznadějné - buď zaprasený tuzing nebo 10xkolem zeměkoule a na tachecu 120tkm), tak jsem si všimnul zajímavé věci - při srovnání tdi-sdi, měli vždy tdi ze stejného roku najeto daleko méně, než sdi. zvláštní, když logicky bych si koupil silnější vůz na delší trasy nebo časté jezdění. tdi-čka většinou 130-150, sdi 190-240. Upraveno Duben 22, 201114 r od boobika
Srpen 14, 201114 r Moje 1.9tdi fabule má najeto aktuálně něco přes 310 000 km a lítá stále lépe:-). Akorát začíná reznout. Holt bílá barva z roku 2001...
Listopad 7, 201212 r fabia 1.9tdi, ja mam 395 000 km, r 2001, kupil som ju ked mala 300 000. Odvtedy v podstate len bezna udrzba. Jazdene po dialnici. Motor je v poho. Aktualne ale riesim cukanie najskor vo vysokych otackach a teraz aj v nizkych, hold uz tie roky a km vidno. Neviem co s tym.
Listopad 11, 201212 r Fabia SDI 2001 313.000km a vypadá to na první větší servis... budu přetěsňovat motor a měnit asi kroužky... začalo to papat olej. Jinak šlape spolehlivě
Listopad 12, 201212 r fabie 1.4 tdi rok 2006 najeto aktualne 251000 a tak 30000 s chipem a i technik ze skodovky neveril ze to ma tolik najeto kdyz s tim jel. zatim jen jednou menena spojka a bezny veci jako cepy silentbloky desticky a oblozeni.
Listopad 15, 201212 r 1.9 SDI právě překročila 500 000 a 1.9 TDI má 202 tis. U SDI není skoro slyšet radio kvůli hlučnosti motoru, ale funguje jak má.
Listopad 15, 201212 r Moje 1,9 TDI r.v.2003 najeto 290 tis. Zatím funguje jak má a doufám, že ještě dlouho bude.
Listopad 16, 201212 r Moje FI SDičko r.v.02 343t km a pořád pohoda (jediná "velká oprava" byl synchron v převodovce) jinak klasika při běžném servisu :-)
Leden 3, 201312 r Moje SDI má 277k, kupováno s 262K. Provoz 2002. Motor pohoda, ale ostatní věci odcházej zřejmě vlivem předchozího nedostatečnýho servisu... Upraveno Leden 3, 201312 r od Pauli23
Leden 3, 201312 r 1,4 tdi 55kw r.v. 2003 v současné době 278 tisíc. Koupil jsem ji když měla 234 tisíc, zatím víceméně v klidu
Leden 4, 201312 r Octavka TDI 66kw chip 550k, zadna velka oprava az na bezne servisni veci Moje fabia SDI rok 2000, podle tachace pry 175k verim ze ma tak o 100 vic a motorove ok ale resim podvozek (diky ceske silnice) a dalsi veci kvuli idiotum kde to bylo servisovane
Leden 6, 201312 r mam tam 215 000,po výměně rozvodů,nemam probléma,rok výroby 2000, spotřeba od 3,5 - 4,5 litru na 100,přede jako kotě
Březen 4, 201312 r Moje fabča mĕla při koupi 84000 a teď po 4letech mam 230000 tis.a mĕnil jsem spojku a hlavu a servo jinak bĕžne vĕci brzdy,čepy a tak a když přidám tĕch 140000 které mi stahli co zjistily ve škodovce tak porad jezdi skvĕle.Jo a čipnul jsem ji hned jak jsem ji koupil a nemĕnil bych. F1,9tdi pd
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.