xkali Vloženo 6. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2006 Mám takovej problém - poslední dobou auto začlo docela dost kouřit - kolega si myslí, že už můžou jít do háje vstřikovače nafty - kolik mají výdrž - auto má najeto 122000 a vstřiky jsou tam původní - udělal jsem ve 120000 nové rozvody a filtry, ale kouřivost se nezměnila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JasteR Vloženo 6. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2006 Mám takovej problém - poslední dobou auto začlo docela dost kouřit - kolega si myslí, že už můžou jít do háje vstřikovače nafty - kolik mají výdrž - auto má najeto 122000 a vstřiky jsou tam původní - udělal jsem ve 120000 nové rozvody a filtry, ale kouřivost se nezměnila. Co je to 66, 81kW? r.v.? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 6. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 6. Červenec 2006 Aha zapoměl jsem r.v. 99 - typ motoru AHF - 81kW Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaša Vloženo 6. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 6. Červenec 2006 Chtělo by to diagnostiku, tak to může být málo vzduchu a nebo moc paliva. Může to být ledacos - turbo, hadice, vstřik. čerpadlo, špatně nastavený čerpadlo, podtlak ........ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lube Vloženo 14. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 Zdravim kolik to stoji ta diagnostika? Ja mám ten samej motor,a taky mě to kouří,ale ja to mam čipli.Kdyš jedu tak přidam trošku plinu začne to tahnout ale jak to začne kouřit tak to straci vikon.co to muže dělat?Přitom čipu sem musel dat novou vahu vzduchu, octavija kombi 81kw bit power. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
xkali Vloženo 14. Červenec 2006 Autor Sdílet Vloženo 14. Červenec 2006 Kolik stojí diagnostika - jak kde - mě to servisman jako stálemu zákazníkovi udělal zdarma - auto je OK - čip CIMBU - obecně prý platí že čiplý auto když táhne tak zakouří - není za mnou žádný mrak - já to ani v zrcátku nepozoruju, že to kouří - info je od kolegy co jel za mnou - ale tah to neztrácí - spíš naopak 97kW táhne jak ďas. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalP Vloženo 15. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2006 jako první bych zkontroloval filtr vzduchu. Hodně to dělá ten. Příznaky jsou : velká kouřivost a auto nechce táhnout. Pak bych šel na diagnostiku, ale pokud jsi vše měnil, tak to je lepčejší jít rovnou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 15. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2006 No pokud se to projevilo po rozvodech tak může být předvstřik mimo toleranci Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 15. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2006 No pokud se to projevilo po rozvodech tak může být předvstřik mimo toleranci A měl při rozvodech zaaretované čerpadlo? Na VAGu má být předvstřik tuším hodnota 73(akorát teď nevím, jestli dynamický nebo ten druhý). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 15. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 15. Červenec 2006 ten druhý na Vagu nezměříš.Jinak je na to tabulka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasB Vloženo 16. Červenec 2006 Sdílet Vloženo 16. Červenec 2006 ten druhý na Vagu nezměříš.Jinak je na to tabulka já jen vím, že mi kámoš při nastavování říkal, že to má být tuším 73(u 66ky). To že na VAGu cosik kolem předvstřiku nejde mi taky říkal, že to musí být přes jakejsi počítač kterej nemá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.