Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru - Stránka 5 - Motor 1.2 TSI / 1.4 TSI - ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz Přejít na obsah

Anketa poruchovosti TSI - závady, poruchy motoru


hurfo

Prosim ludi ktory TSI nevlastnia aby sa hlasovania nezucastnili.  

787 hlasů

Nemáte oprávnění k hlasování v této anketě nebo k výsledkům hlasování. Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

chillike:

auto jezdilo do poslední chvíle uplně normálně, pouze se mi cca 3x(během 1měsíce) stalo , že ráno po studeném startu se rozsvítila kontrolka EPC, po znovunastartovaní vždy na několikátý pokus zhasla, auto následně jelo normálně.

S tímto jevem jsem dal auto do servisu, druhý den volali že je to turbem a že ho objednali, následující den přišlo. Bez auta jsem byl 3dny, výměnu dělali v Praze na Jarově, neměli s výměnu jakýkoli problém, nemusel jsem je k tomu nijak "dokopávat".

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 9. 6. 2011 na 20:23, lubikSK napsal:

tak konečne poriadne argumenty, slová "neznám" a "tuším" majú ďaleko vyššiu výpovednú hodnotu ako si myslíš, neco tušíš, nic neznáš no přesto kecáš. Prvý tu kecáš o rozdielnych materiáloch, potom tvrdíš že sú rovnaké.

Ten nekvalitný 1.2 TSI 63kW je použitý aj ako základná motorizácia u VW Golf, že by si chcel VW poškodiť meno a znížiť predaje? Golfov sa predávalo vždy viac ako dosť.

Ale tie TSI do Golfov sú vyrábané v Nemecku, len neviem či to je horšie alebo lepšie, možno je to asi jedno.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 10. 6. 2011 na 8:00, lukyssek napsal:

chillike:

auto jezdilo do poslední chvíle uplně normálně, pouze se mi cca 3x(během 1měsíce) stalo , že ráno po studeném startu se rozsvítila kontrolka EPC, po znovunastartovaní vždy na několikátý pokus zhasla, auto následně jelo normálně.

S tímto jevem jsem dal auto do servisu, druhý den volali že je to turbem a že ho objednali, následující den přišlo. Bez auta jsem byl 3dny, výměnu dělali v Praze na Jarově, neměli s výměnu jakýkoli problém, nemusel jsem je k tomu nijak "dokopávat".

tak to si dopadol celkom dobre...co pocuvam obvykle sa servisom nechce menit veci kym uplne neodidu....tak vela stastnych km prajem :o) a bez poruch :o)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 10. 6. 2011 na 9:57, chillike napsal:

tak to si dopadol celkom dobre...co pocuvam obvykle sa servisom nechce menit veci kym uplne neodidu....tak vela stastnych km prajem :o) a bez poruch :o)

ono i servis se musí umět správně vybrat, já jezdím jinam na běžnej servis a jinam s reklamacema a funguje to:)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 10. 6. 2011 na 12:47, galeo napsal:

Ozaj sú 1.2 TSI vyrábané v Čechách aj Nemecku ? ja som doteraz vedel, že len ČR.. :feve:

1,2 TSI 63 kW sa dáva aj do Audi A1 a najnovšie aj do VW Beetle 77kW. Na bloku motora ako su rozvody je uvedený výrobca. Ja tam mám Made in Germany. 05/2010. Pozrite si to.

Editováno: , autor: akubus
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 13. 6. 2011 na 7:56, akubus napsal:

Píše sa, že výkon verzie motora vyrábanej v Mladej Boleslavi je 77 kW. Tak kde robia 63 kW ?

Obě verze se montují v Mladé Boleslavi, dodávané díly pro 77kW či 63kW jsou z různých míst světa :) Většina prvků už se bohužel dováží z Polska... pak to tak ovšem vypadá.

  • Pozitivní 1
  • Negativní 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 13. 6. 2011 na 9:41, beranek666 napsal:

Obě verze se montují v Mladé Boleslavi, dodávané díly pro 77kW či 63kW jsou z různých míst světa :) Většina prvků už se bohužel dováží z Polska... pak to tak ovšem vypadá.

Ve výrobě motorů žádné rozlišování 63/77 není, tudíž ani díly se neliší !!!

Spousta čtenářů fora má úchvat made in germany, ale to není značení kde byl motor vyroben, ale značení dílu (mnohdy jen odlitku nebo výlisku).

Ve škodovkách naleznete pouze vlastní vyráběné 1.2TSi, páč jinak by to byl ekonomický nesmysl draze dovážet něco co sami výrábějí.

Historie několika dílů

blok motoru - odlitek MB, obrobeno ve VW Chemnitz (pro výrobu v MB i VW Salzgitter)

hlava - odlitek VW Poznan Polsko (alternativně Turecko)

- obrábění a montáž v MB pro Škoda

- obrábění a montáž v Salzgitteru pro Salzgitter

vačkový modul s vačkou - z VW Salzgitter

kliková hřídel - výkovek MB (obrábí si MB i Salzgitter sami)

řemenice - dříve Slovensko, dnes z Turecka

elektrosvazky z polska,rumunska

vstřiky - itálie

Kde byl motor vyroben (dokončen) se pozná podle štítku čárového kodu na motoru,

viz příloha - červené kroužky

M - Mladá Boleslav (znakové označení)

31 - Mladá Boleslav (číselné označení)

// tento štítek není z 1.2TSi, ale 1.2HTP, ale značení závodu je stejné, cislo je zamazane protoze jsem paranoik //

post-42020-0-77705900-1308065083_thumb.j

Editováno: , autor: DEFIANT
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  V 14. 6. 2011 na 20:28, lubikSK napsal:

o chvíľu tu máme člena bikeone s dlhým monológom o "horších materiáloch" použitých u 63kW verzie ..... :smich:

Hoši, říkejte si co se vám líbí, já vím své ;)

Škoda že nemáte možnost nahlédnout do konstrukční dokumentace a do vývoje motoru VW všeobecně.

  • Pozitivní 2
  • Negativní 1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...